Armia Napisano 21 Styczeń 2005 Share Napisano 21 Styczeń 2005 Witam wszystkich. Na wstępie życzę Wam wytrwałości i fantastyczncyh pracek na finiszu. Planem mojej pracki będzie przedstawienie ulicy opuszczonego miasta, które będzie "zaatakowane" przez rośliny - które tu i ówdzie będą wyrastać. Żeby było trudniej, chcę ująć to w koncepcji snu, halucynacji, dodać pare elementów fikcyjnych, "nienormalnych", takich jak przedstawiony na pierwszym renderze dom z krzywymi oknami... Cóż, to mój pierwszy outdoor, mam nadzieję, że wytrwam. A Wam życzę powodzenia :D. To co widzicie, to ofkoz jest ogólny koncept, który może jeszcze ulec wielu przeobrażeniom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leru Napisano 21 Styczeń 2005 Share Napisano 21 Styczeń 2005 witam w Bitwie, życzę powodzenia z tym pierwszym outdoor`em :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Armia Napisano 21 Styczeń 2005 Autor Share Napisano 21 Styczeń 2005 Tu jeszcze pomysł na ogród... Nie jestem pewien, czy dać tu zniszczone i wyschnięte krzaki, czy żywe i rosnące... hmm... jeszcze zobaczymy. Zastanawiam się też nad porą... możliwe, że będzie to dzień.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KoMic Napisano 22 Styczeń 2005 Share Napisano 22 Styczeń 2005 hehe widze ze sie nie podsdajesz : ] tak trzymaj zycze powodzenia ja do maxa juz ,5roku nie zagladalem, znaczy sie zagladalem ale nic nie splodzilem,,,,,, Zycze Ci ukonczenia pracy i wytrwaloci: ] pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
max_1989 Napisano 22 Styczeń 2005 Share Napisano 22 Styczeń 2005 Widze że praca powoli nabiera kolorów jednak jest kilka ale: 1. Powtarzalna tekstura na murze. 2. Krzywa powierzchnia latarni (nierówna ta blacha na niej) 3. Odnośnie por dnia to radziłbym jesień ... (krzaki bez lisci [obumarłe troszkę], i złotawe liście na powierzchni...) 4. Tekstura na dole ekranu w renderze jest rozmazana.... To by było na tyle, jeśli to porawisz to będzie całkiem fajnie to wyglądało :], nie uwzględniłem oświetlenia bo zapewne jeszcze się z tym nie bawiłeś :]. Jak się domyślam korzystasz z podstawowego rendera (scyline) radziłbym zaopatrzyć się w coś co dawałoby lepsze efektu renderu, osobiście polecam vray-a (sam go używam) :]. Powodzenia w dalszej pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leru Napisano 22 Styczeń 2005 Share Napisano 22 Styczeń 2005 Armia -> modele które tu pokazujesz zrobiłeś specjalnie do Bitwy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MareG Napisano 22 Styczeń 2005 Share Napisano 22 Styczeń 2005 Widząc tytuł "Plant City" myślałem, że chodzi o jakieś opuszczone (przy)fabryczne miasto... Latarnie! Skąd wyczasnąłeś takie szkarady. Nie ciekawiej zrobić zwykłe "brzydkie" ze słupów żelbetowych, któraś mogłaby być złamana i wystawały by z niej pręty zbrojeniowe omotane roślinami... (np.) Zaglądnę tu jeszcze. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Armia Napisano 23 Styczeń 2005 Autor Share Napisano 23 Styczeń 2005 Leru -> skąd takie pytanko? Jasne! Mareg -> heh, na tyle sporo osób zdążyło mi to powiedzieć (o tych latarniach), że rzeczywiście je zmienie bo mi się chce już... ehm.. na ich widok. Max -> W sumie tego może i nie widać, ale render to mental ray - i taki pozostanie. A jesień - spoko motyw, sam taki widzę najlepiej, szare, zachmurzone (ale nie ciężko ) niebo, tego typu jazdy. Dzięki za komentarze, ruszam do pracy :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Armia Napisano 23 Styczeń 2005 Autor Share Napisano 23 Styczeń 2005 -> KomiC, a Ty co nie startujesz? Walcz :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SAIRAM Napisano 23 Styczeń 2005 Share Napisano 23 Styczeń 2005 Ciekawy pomysł, ja bym dodal jeszcze krwiożercze rosiczki:))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leru Napisano 23 Styczeń 2005 Share Napisano 23 Styczeń 2005 Armia -> tylko sprawdzam ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lpshinoda Napisano 23 Styczeń 2005 Share Napisano 23 Styczeń 2005 zapowiada sie nienajgorzej, nadaj tej scenie troche naturalizmy, krzywe kafelki chodnikowe, bardziej real powodzenia i pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KoMic Napisano 25 Styczeń 2005 Share Napisano 25 Styczeń 2005 Niestety najpierw Alien, potem tu, niechce rozgrzebywac zbyt wielu spraw i tak moja skutecznosc w konczeniu prac jest niewielka, hehe nie chce jej jeszcze bardzij zmniejszac ale czekam i mysle, caky czas sie zastanawiam nad odpowiednim tematem: ] pozdro i powodzenia,,,,, PS nie przesadz z poly: ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Armia Napisano 26 Styczeń 2005 Autor Share Napisano 26 Styczeń 2005 Narazie to zastanawiam się jak nie przesadzić z nauką... Wybaczcie panowie, z uwagi na sesję muszę zawiesić broń na około 2 tygodnie, a potem ruszam pełną parą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Armia Napisano 16 Luty 2005 Autor Share Napisano 16 Luty 2005 No to sesja za plecami, grypa z resztą też, można wlaczyć dalej. Zamieszczam baardzo mały upgrade, narazie zostaję przy koncepcji "nocnej" - decyzję co do klimatu podejmę po modelowaniu (a więc jeszcze dłuuuga droga). Mam nadzieję, że się ze wszystkim wyrobię. Czas renderingu - 25 minut !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 16 Luty 2005 Share Napisano 16 Luty 2005 noo latarnie duzo lepsze no i te okna fajnie wygladaja ale cczy ich nie ze duzo? pzdr ;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KoMic Napisano 19 Luty 2005 Share Napisano 19 Luty 2005 to samo,,,, okien troche za duzo wygladaja dopsc dziwnie, skasuj jedno czy 2 i rozstaw je z jakims sensem, latarnie duzo lepsze, Co do koncepcji nocnej to jest spoko, trzymaj ta wlasnie droge, ehhh nie wiem co Ci doradzic nie wiem czy kadr nei byl by lepszy z perspektywy zaby, umiescil bys jakias puche coli w pierwszym planie obok jedna z galezi roslinki i reszta dalej by sie potoczyla wiecej rozlin i jakies smieci a na koncu budynek,,, walcz pozdro... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Armia Napisano 20 Luty 2005 Autor Share Napisano 20 Luty 2005 Dzięki za komentarze, coś z tym zrobię... A teraz zaczynamy "jatkę". Nie umiem robić twarzy. Mam straszne problemy z utrszymaniem siatki w porządku. Załączam to co na razie zrobiłem (siatka jest płaska) i składam prośbę, aby ktoś mi pomógł, bo zwyczajnie sobie z tym nie radzę. (Tylko bez komentarzy, że jest do bani, bo to wiem). No to do przeczytania :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gotham Napisano 20 Luty 2005 Share Napisano 20 Luty 2005 Oj fakt... ;) Poprzeglądaj poniższe linki. Na pewno pomogą :). Po polsku: http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs166/head.html Tutaj ciekawszy ale już nie w rodzimym języku: http://www.nevercenter.com/tutorials/user_tutorials/character_modeling/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Armia Napisano 24 Luty 2005 Autor Share Napisano 24 Luty 2005 Jednak się nie poddałem, walczę z tą siatką - jak mi to ktoś powiedział, trzeba się trzymać jednej koncepcji, bo każda następna bedzie gorsza. Lot of work jeszcze, melduję tylko, że pracuję :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Armia Napisano 1 Marzec 2005 Autor Share Napisano 1 Marzec 2005 No to robię dalej... hm, czyżby już tylko dla siebie? Pozdrawiam bitwowiczów :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 1 Marzec 2005 Share Napisano 1 Marzec 2005 czy on ma IQ 220? jego czoło jest przyduże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 3 Marzec 2005 Share Napisano 3 Marzec 2005 no, i ma zeza ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi