Napisano 22 Styczeń 200520 l Co o tym myslicie???, troszke sie meczylem z tymi teksturami, ale sa juz w porzadku
Napisano 22 Styczeń 200520 l ładnie, ładnie tylko nie za bardzo widze skąd pada światło. Gdyby ciania nie było to bym się nie domyślił ;].I coś mi ta głowka nie pasuje chociarz w tym wieku nie pije wiec moze sie myle i nie wiem jak wyglada;]
Napisano 23 Styczeń 200520 l szkla to to za bardzo nie przypomina raczej plastik, wrzuc do reflec fresnel'a i dodaj skylight to powinno rozjasnic scene bo dla mnie troche za ciemno pozdro
Napisano 11 Marzec 200619 l W czym renderujesz? Zrob ladne studio, dobierz hdri do odbic, popracuj nad ksztaltem szyjki i materialem szkla. Wtedy bedzie duzo lepiej.
Napisano 11 Marzec 200619 l 5h? bez przesady. mniej więcej 4h i 55min poszło w błoto. nie widać efektu nad jakim męczył się ten komp. co to za renderer? scanline?
Napisano 12 Marzec 200619 l jw. tekstury niedopracowane zbyt kanciaste "przyłącze do spożywania" hihi
Napisano 12 Marzec 200619 l model jest zbyt kanciasty, zwlaszcza naklejki, render słabiutki a shader przecietny, brak wszelkiego fotorealizmu, pozdr
Napisano 12 Marzec 200619 l Autor renderer to scanline, może temu tak długo, jestem dopiero początkujący więc nie znam się jeszcze na innych
Napisano 12 Marzec 200619 l Początkujący zawsze robimy wiele błędów, Scanline to scanline... Końcówka szyjki tam gdzie powinien być kapsel to do wymiany, i teksturki troche nie takie ;-)
Napisano 13 Marzec 200619 l Burdel jakich mało! Widziałeś kiedyś butelke od piwa??? Może tak na dobry początek zacznij zabawe z puszkami....2/10
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto