Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Cos jest nie tak z tekstura, twarz rozni sie kolorystycznie od reszty ciala chyba ze wczesniej opalala sie w golfie :P generalnie nie jest zle.

Napisano

ło jezu...ekhm...no więc...ładne to to nie jest...chyba że w rzeczywistości, ale...no nie wiem ale mi coś tam nie pasuje...coś jakby textury, modeling spox, ale nos troche faktycznie za wielgi

Napisano

haha - ale odwaliłeś tło ;D , a tak to: texturka fajnie wygląda, ala muszynka, model głowy git, ale razem wszystko nie pasuje do siebie - przyrównaj swój model do jakiegoś zdjęcia ciała i popraw proporcie, budowe

Napisano

nom, swiatełkiem i tłem to by mozna jakoś ładnie podpicować, taka jest rawda ze nawet najgorszy model mozna tak oswietlić i wyrenderować, by robił wrazenie... no ale i tak ładnie. nie jest zle. Zapodawaj kolejne laski;)

Napisano

wg mnie są niekonsekwencje w oświetleniu. w tle widać słońce a model jest oświetlony z przodu. jakbyś umieścił silne światło tam gdzie słońce (najlepiel żółte), a z przodu słabsze (bez specular - mogłoby fake'ować gi) błękitne.

wtedy powinno byc troche lepiej.

światło słonecze powinno fajnie zarysować się na włosach.

Napisano

wazna sprawa, przy modelowaniu ze zdjec trzeba zawsze pamietac ze perspektywa juz jest na zdjeciu, dlatego najlepiej robic fotografie z duzej odleglosci na zoomie zeby zmniejszyc do minimum ta perspektywe...tak tylko trzeba miec naprawde duuzy zoom




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności