Skocz do zawarto艣ci

Featured Replies

Napisano

Model robiony w wolnych chwilach.Na pewno znajdzie sie masa bledow ale jakos nie mam juz ochoty go poprawiac:).Soft to 3dsmax+brazil+shag:hair

  • Odpowiedzi 12
  • Wy艣wietle艅 4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Cos jest nie tak z tekstura, twarz rozni sie kolorystycznie od reszty ciala chyba ze wczesniej opalala sie w golfie :P generalnie nie jest zle.

Napisano

艂o jezu...ekhm...no wi臋c...艂adne to to nie jest...chyba 偶e w rzeczywisto艣ci, ale...no nie wiem ale mi co艣 tam nie pasuje...co艣 jakby textury, modeling spox, ale nos troche faktycznie za wielgi

Napisano

haha - ale odwali艂e艣 t艂o ;D , a tak to: texturka fajnie wygl膮da, ala muszynka, model g艂owy git, ale razem wszystko nie pasuje do siebie - przyr贸wnaj sw贸j model do jakiego艣 zdj臋cia cia艂a i popraw proporcie, budowe

Napisano

nom, swiate艂kiem i t艂em to by mozna jako艣 艂adnie podpicowa膰, taka jest rawda ze nawet najgorszy model mozna tak oswietli膰 i wyrenderowa膰, by robi艂 wrazenie... no ale i tak 艂adnie. nie jest zle. Zapodawaj kolejne laski;)

Napisano

wg mnie s膮 niekonsekwencje w o艣wietleniu. w tle wida膰 s艂o艅ce a model jest o艣wietlony z przodu. jakby艣 umie艣ci艂 silne 艣wiat艂o tam gdzie s艂o艅ce (najlepiel 偶贸艂te), a z przodu s艂absze (bez specular - mog艂oby fake'owa膰 gi) b艂臋kitne.

wtedy powinno byc troche lepiej.

艣wiat艂o s艂onecze powinno fajnie zarysowa膰 si臋 na w艂osach.

Napisano

wazna sprawa, przy modelowaniu ze zdjec trzeba zawsze pamietac ze perspektywa juz jest na zdjeciu, dlatego najlepiej robic fotografie z duzej odleglosci na zoomie zeby zmniejszyc do minimum ta perspektywe...tak tylko trzeba miec naprawde duuzy zoom

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj wi臋cej Polityka prywatno艣ci