Pindarr Napisano 26 Styczeń 2005 Share Napisano 26 Styczeń 2005 Model robiony w wolnych chwilach.Na pewno znajdzie sie masa bledow ale jakos nie mam juz ochoty go poprawiac:).Soft to 3dsmax+brazil+shag:hair Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaro Napisano 27 Styczeń 2005 Share Napisano 27 Styczeń 2005 Cos jest nie tak z tekstura, twarz rozni sie kolorystycznie od reszty ciala chyba ze wczesniej opalala sie w golfie :P generalnie nie jest zle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 27 Styczeń 2005 Share Napisano 27 Styczeń 2005 robione na podstawie anety? za duży 2 razy nos i oczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sajrusx Napisano 28 Styczeń 2005 Share Napisano 28 Styczeń 2005 ło jezu...ekhm...no więc...ładne to to nie jest...chyba że w rzeczywistości, ale...no nie wiem ale mi coś tam nie pasuje...coś jakby textury, modeling spox, ale nos troche faktycznie za wielgi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 28 Styczeń 2005 Share Napisano 28 Styczeń 2005 haha - ale odwaliłeś tło ;D , a tak to: texturka fajnie wygląda, ala muszynka, model głowy git, ale razem wszystko nie pasuje do siebie - przyrównaj swój model do jakiegoś zdjęcia ciała i popraw proporcie, budowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelkos Napisano 29 Styczeń 2005 Share Napisano 29 Styczeń 2005 calkiem fajnie tylko teksturka glowy i reszty ciala do siebie nie pasuja no i nosek troche za kartoflany pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Damian Napisano 29 Styczeń 2005 Share Napisano 29 Styczeń 2005 nom, swiatełkiem i tłem to by mozna jakoś ładnie podpicować, taka jest rawda ze nawet najgorszy model mozna tak oswietlić i wyrenderować, by robił wrazenie... no ale i tak ładnie. nie jest zle. Zapodawaj kolejne laski;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gomo Napisano 30 Styczeń 2005 Share Napisano 30 Styczeń 2005 wg mnie są niekonsekwencje w oświetleniu. w tle widać słońce a model jest oświetlony z przodu. jakbyś umieścił silne światło tam gdzie słońce (najlepiel żółte), a z przodu słabsze (bez specular - mogłoby fake'ować gi) błękitne. wtedy powinno byc troche lepiej. światło słonecze powinno fajnie zarysować się na włosach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radus_Keles Napisano 31 Styczeń 2005 Share Napisano 31 Styczeń 2005 Wystarczy poprawić proporcje twarzy i bedzie z tego ładna praca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LISEK Napisano 1 Luty 2005 Share Napisano 1 Luty 2005 No fajne :)... pozdrowki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asfalton Napisano 9 Luty 2005 Share Napisano 9 Luty 2005 wazna sprawa, przy modelowaniu ze zdjec trzeba zawsze pamietac ze perspektywa juz jest na zdjeciu, dlatego najlepiej robic fotografie z duzej odleglosci na zoomie zeby zmniejszyc do minimum ta perspektywe...tak tylko trzeba miec naprawde duuzy zoom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 9 Luty 2005 Share Napisano 9 Luty 2005 Tu referka była robiona obiektywem szerokokątnym z 10 cm ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cayacuza Napisano 11 Luty 2005 Share Napisano 11 Luty 2005 pańi cz pan cz ktoś tam inny:] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi