Napisano 26 Styczeń 200520 l Model robiony w wolnych chwilach.Na pewno znajdzie sie masa bledow ale jakos nie mam juz ochoty go poprawiac:).Soft to 3dsmax+brazil+shag:hair
Napisano 27 Styczeń 200520 l Cos jest nie tak z tekstura, twarz rozni sie kolorystycznie od reszty ciala chyba ze wczesniej opalala sie w golfie :P generalnie nie jest zle.
Napisano 28 Styczeń 200520 l ło jezu...ekhm...no więc...ładne to to nie jest...chyba że w rzeczywistości, ale...no nie wiem ale mi coś tam nie pasuje...coś jakby textury, modeling spox, ale nos troche faktycznie za wielgi
Napisano 28 Styczeń 200520 l haha - ale odwaliłeś tło ;D , a tak to: texturka fajnie wygląda, ala muszynka, model głowy git, ale razem wszystko nie pasuje do siebie - przyrównaj swój model do jakiegoś zdjęcia ciała i popraw proporcie, budowe
Napisano 29 Styczeń 200520 l calkiem fajnie tylko teksturka glowy i reszty ciala do siebie nie pasuja no i nosek troche za kartoflany pozdro
Napisano 29 Styczeń 200520 l nom, swiatełkiem i tłem to by mozna jakoś ładnie podpicować, taka jest rawda ze nawet najgorszy model mozna tak oswietlić i wyrenderować, by robił wrazenie... no ale i tak ładnie. nie jest zle. Zapodawaj kolejne laski;)
Napisano 30 Styczeń 200520 l wg mnie są niekonsekwencje w oświetleniu. w tle widać słońce a model jest oświetlony z przodu. jakbyś umieścił silne światło tam gdzie słońce (najlepiel żółte), a z przodu słabsze (bez specular - mogłoby fake'ować gi) błękitne. wtedy powinno byc troche lepiej. światło słonecze powinno fajnie zarysować się na włosach.
Napisano 9 Luty 200520 l wazna sprawa, przy modelowaniu ze zdjec trzeba zawsze pamietac ze perspektywa juz jest na zdjeciu, dlatego najlepiej robic fotografie z duzej odleglosci na zoomie zeby zmniejszyc do minimum ta perspektywe...tak tylko trzeba miec naprawde duuzy zoom