Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Heh, mój wątek wyleciał z niewiadomych mi powodów, więc spróbuję jeszcze raz, mam nadzieję że teraz nic nie skopię po drodze.

 

Mam zamiar zrobic smoczka w 3d, komentarze mile widziane :)

 

Wrzucam last update :)

  • Odpowiedzi 35
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość Trium
Napisano

Mi wyglada ten smoczek za słodziutko :) Powinien być groźn iejszy jeżeli chcesz zrobić smoczka

Gość styczny
Napisano

spoko smoczek będzie, młody smok niemusi zaraz zabijać i być pogromcą miast

Napisano

Trium -> no i dobrze, tak miało byc :) To taki młody, trochę pierdo... niezdarny ;) smoczek :)

Styczny -> dzięki! :) Ale pogromcą niewiast (dziewic) to mógłby byc.. ;)

wrzucam jeszcze raz koncept, bo musiałem edytowac pierwszy post żeby wstawic progres.

Napisano

na koncepcie ma bardziej wylupiaste oczy, to lepiej wyglada. i zeby zrob troche wieksze, zeby przynajmniej mogl udawac groznego.

Napisano

No, tutaj wogule jeszcze nie ma oczu. A powieki chyba zostawie, bo mogą się przydac później jakbym chciał edytowac mimikę.

Ale żeście się wszyscy uparli żeby był groźny... No ale zęby może jescze poprawię.

Napisano

Nom... Postów jak na lekarstwo, ale ja i tak męczyę dalej mojego smoczka...

:)

czekit ałt: zrobiłem częśc tułowia, teraz zajmę się nogami, rękoma i ogonem. z tymi nogami może byc ciężko.

Już teraz martwię się jak ja to oteksturuję :( Znacie jakieś dobre tutki do teksturowania modeli high - poly? Nigdy tego nie robiłem :(

Pozdry all!

Napisano

Dobra... dalsze męczenie tego gada :D

Tak cosik mi sie widzi że za staro teraz wypada w stosunku do konceptu... proporcje są inne. tam wzglada na bobaska, tu na nastolatka... No co zrobic, teraz tego juz raczej nie zmienie.

Nogi tylko zaszkicowane... jescze troche nad nimi popracuje.

Caly czas szukam tego dobrego tutka do teksturki, wiec jak ktos ma cynk...

I pamietajcie ze koments welcome...

Ide spac.

Napisano

Tomek Kosiorek -> upsss... fakt, nie wygląda to za dobrze. Nie wiem czemu tego nie zauważyłem przedtem? 8)

zaraz poprawiam.

dzięki, pozdro.

Napisano

heh fajny skurczybyk :) może było by lepiej gdybyś go zrobił bardziej przysadzistym , dorób baniocha większego i zmniejsz gwałtowne przejście z czoła na pysk tak jak na koncepciku i może bedzie gód :]

 

Pozdrawiam

Napisano

Traq -> masz racje, proporcje wyszły trochę inne niż na koncepcie. problem w tym że nie tak łatwo to teraz zmienic... No ale popróbuję jak mówisz.

 

Ania C. -> nogi zrobiłem od nowa. mam nadzieję że jest teraz lepiej. co wy a to? No właśnie, proporcje.

 

yasser ->mniejsze skrzydła niż na koncepcie znaczy się? teraz ich wogule nie ma. No, zobaczymy jak wyjdą ;) jak reszta :)

czy będę animował: na razie nie mówię że nie, trochę tródno by było uchwycic realistyczny ruch przy takich nogach....

Ale mam taką wizję: smoczek podskakuje sobie do przodu na tych zajęczych nogach i pomaga sobie skrzydłami, które nie są w stanie go unieśc :) Mogłoby byc smieszne :)

 

Poprawiłem też trochę szyję:

Pozdrawiam wszystkich!

najnowszy screen:

Napisano

Hej!

daje najnowszy update - dopracowałem dłonie i ręce.

Zostały jeszcze stopy i skrzydła i model wreszcie będzie gotowy.

Pozdrawiam!

Napisano

stracił swoją bajkową wymowę przez te długaśne nogi i ramiona. ogonek bardziej przyziemisty, tzn nie taki zadarty mógłby być. powodzenia dalej :)

Napisano
stracił swoją bajkową wymowę przez te długaśne nogi i ramiona.

 

Zgadzam się w 100 %. Mnie też to boli, psotaram się jeszcze coś z tym zrobic, zobaczymy co wyjdzie. Problemem jest głównie to że w 3d nie czuję takiej swobody jaką mam na kartce. :(

 

dzięki :)

Napisano

probowales go modelowac majac szkic za nim?

robisz plane, na ktorym wyswietlasz w viewportach teksture ze szkicem, i pociagasz spliny wedlug tego, a nie na oko majac szkic gdzies obok.

Napisano

Hm, Aniu wiem że tak się robi, ale ja modeluję to z box modelingu, do tego w wingsie, a tam nie ma takiej opcji (z tego co wiem).

No ale masz rację że tak pewnie byłby wierniejszy orginałowi. Na razie odpoczywam od projektu trochę, pewnie jutro zabiorę się za niego z nową zaciekłością :)

Napisano

Okej, mały updejt: skończyłem stopy i dłonie, zrobiłem kolce i przeniosłem wszystko do maxa. Skrzydla zrobie właśnie w 3d maxie.

jak tylko uporam się ze skrzydłami zabieram sie za teksturowanie, co chyba zajmie mi sporo czasu... chyba że ktos pożyczy mi tablet ;)

Pozdrawiam wszystkich!

Gość styczny
Napisano

coraz ładniejszy (realiSTYCZNY)

ale obiecałeś mu zęby zmienić.Jakie tablety (może liście) cie interesują hehe.. hahah.aaaahhaaa

Gość styczny
Napisano

skoro doszliśmy do skojazeń tomi on przypomina niektórych dj'ów co na teledyskach hip-hopu są, może te ręce a może ten kolor. hihihihhhahahahahehehehhihi

Napisano

hehe ;)

dzięki za komentarze - muszą być tablety, a nie liscie - dokładnie do speeda bym łyknoł - wtedy teksturowanie na pewno szybciej mi pójdzie ;) Po lisciach obawiałbym się o efekt. ;)

Chyba będę musiał go zringowac i inna pozę zrobic, bo faktycznie nie wygląda to naturalnie :)

zeby próbowałem powiększyc ale to jeszcze bardziej go postarzało, więc dałem spokój - przynajmniej na razie.

Napisano

Hej! :)

Długo nie było updatu, no ale teraz jest. Zrobiłem skrzydła i zmieniłem trochę proporcje (większa głowa jak radziliście :). Z tymi skrzydłami strasznie się nabiedzilem, dlatego tak długo nic nie było (btw. wielkie dzięki dla Wiśni za pomoc).

Myślę że model czekają jeszcze tylko drobne poprawki (głównie ręce i stopy) i będzie to już koniec. Przygotowywuję się już psychicznie na teksturowanie :)

pozdrawiam.

Napisano

Hej! :)

Długo nie było updatu, no ale teraz jest. Zrobiłem skrzydła i zmieniłem trochę proporcje (większa głowa jak radziliście :). Z tymi skrzydłami strasznie się nabiedzilem, dlatego tak długo nic nie było (btw. wielkie dzięki dla Wiśni za pomoc).

Myślę że model czekają jeszcze tylko drobne poprawki (głównie ręce i stopy) i będzie to już koniec. Przygotowywuję się już psychicznie na teksturowanie :)

pozdrawiam.

Gość styczny
Napisano

będzie dobrze ustaw solówke z Tabalugą daje 100 do 1 na twojego wymoczka, pozdro ziom

Napisano

bardzo ładny, tylko mógłby mieć szpiczaste pazurki. nie szpony, bo to wymoczek :), ale chociaż pazurki, a nie paznokcie. pzdr.

Napisano

No, widzę, ze Twój smoczek już dawno przekroczył etap, na którym ja utknąłem. Swoją drogą zdaję sobie sprawę, ze porządny high poly to nie jest kaszka z mleczkiem, ale jak już spadać, to z wysokiego konia. Twój smoczek bardzo mi się podoba. Uważam nawet - w przeciwieństwie do niektórych, - że wyszedł lepiej niż w koncepcie. Tak trzymaj, zwłaszcza że czeka Cię teraz bitwa z teksturą. Jak ja o tym pomyślę w kontekście mojego smoka, to aż strach się bać. Pozdrawiam serdecznie.

Napisano

Hehe smoczek bardzo fajny,przypomniała mi się bajeczka z dzieciństwa"Baltazar gąbka" ,chociaż podobieństwo jest małe.To naprawdę sympatyczny smoczek :)

Napisano

DarCon -> dzięki :) kurde, a myslałem że mój pomysł jest taki orginalny ;)

No cóż :) ale tutek się przyda - zwłaszcza do modelowania stóp i rąk (szkoda że po czesku :D)

Pozdrawiam

Napisano

Przyjemny modelik,ale jako smoka "blyskotliwego inaczej"(bo chyba takie miales zalozenie?) widze go z waskimi ramionami, wydatnym brzuchem...chodzi o takie "szczeniackie proporcje"...to jest niezły pomysl z tym smoczym Donżuanem-nieudacznikiem....a zamiast ognia niech puszcza smarki ;).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności