Laser Napisano 1 Luty 2005 Napisano 1 Luty 2005 Hej. Jeszcze żadnej bitwy nie ukończyłem ale przy każdej czegoś się nauczyłem. Spróbujem tym razem, może sesja na uczelni nie przeszkodzi. Rok dwa tysiące kturyś. Manewry wojskowe NATO w stanach. Walka powietrzna w kanionach. Polak ściga niemca :) Samolociki szturmowo, treningowe. Oczywiścei bajeranckie itd :) Polski samolocik na super napęd na dwa silniki turbinowe nowej klasy. Narazie bez śmigieł, same dziury na silniki. Oczywiścei jeszce duzo do zrobienia :)
kuba333 Napisano 1 Luty 2005 Napisano 1 Luty 2005 Model fajny, dużo błędów, ale najważniejszy jest pomysł. Powodzenia!
Fr3d3k Napisano 1 Luty 2005 Napisano 1 Luty 2005 omg .. pierwsze co, to widzialem twarz .. dopiero po chwili samolot.. gl&hf !
Laser Napisano 2 Luty 2005 Autor Napisano 2 Luty 2005 hehe, głowa :) Dzięki, wrzucam kolejne sceny z pola walki. Cały czas powstaje i dopieszczany jest polski samolocik. Niemieckiego też już sporo jest i wieczorkiem go wrzuce.
RK Napisano 2 Luty 2005 Napisano 2 Luty 2005 Kształt ma fajny - póki co trochę mu brak detali. Ciekaw jestem updatu
Laser Napisano 2 Luty 2005 Autor Napisano 2 Luty 2005 Ok, kolejne graficzki. niemiecki samolot oraz obydwa
jaras Napisano 3 Luty 2005 Napisano 3 Luty 2005 ciekawe modele oby2 samolotów... no a sam pomysł że polak ściga niemca jest po prostu wyrąbisty :) lol . Zrób jakieś fajne swastyko podobne emblematy bo niemiaszki mają ciągotki do takiej stylistyki (nawet teraźniejsze wojskowe oznaczenia są tego dowodem , a o kolorystyce np. Media-Markt nie wspomnę :)
mirach Napisano 3 Luty 2005 Napisano 3 Luty 2005 Pomysl bardzo fajny, stateczki prezentują sie calkiem pozytywnie, ale w siatce troche krzaków jest, na renderze w wiekszosci ich nie widac, ale przy działkach wygląda to juz nie ciekawie. Powodzenia tak by the way :)
Laser Napisano 3 Luty 2005 Autor Napisano 3 Luty 2005 Hej dzięki, sfastygi będa oczywiście :) Powiedzcie gdzie te krzaki bo ja sie jednak ucze i niewiem co poprawić :)
Plyntex Napisano 3 Luty 2005 Napisano 3 Luty 2005 heeh jaras już nie chodzi tylko o to że Polak ściga Niemca ale gdzie go ściaga :P aż w stanach :P a tak na poważnie to te sfastyki to proponuje wymyślić jakieś nowe a nie te tamte co już były :) powodzenia pomysł fajny :)
F/X Napisano 3 Luty 2005 Napisano 3 Luty 2005 Nie podoba mi się statek niemca. Ma za duże działa, Za wielki silnik i za mało uszkodzeń :P A co do projektu to bardzo mi się podoba, czekam na updejty
jaras Napisano 3 Luty 2005 Napisano 3 Luty 2005 nie no oczywiście ,że nowe emblematy !!! bez przeginki ! :) ale stylizowane tak żeby było wiadomo o co chodzi :) wiesz , tak z wyczuciem i smaczkiem ... to tylko taka moja drobna sugestia p.s. albo aktualne oznakowanie ówczesnej luftwaffe czy jak to się tam teraz zwie ... ;)
Leru Napisano 3 Luty 2005 Napisano 3 Luty 2005 Laser -> dwusilnikowy pojazd jest ok :) jednak niemiecki (jak mniemam) ma kształ niedopracowany, zakrzywienie (to na całej długości) jest momentami straszne :/
jaras Napisano 3 Luty 2005 Napisano 3 Luty 2005 w którymś z wydań Computer arts jest bardzo klarowny artykuł jak zrobić w maxie taki kanion. Myślę że przestudiowanie tego mogło by Ci się przydać przy tworzeniu tła.
mirach Napisano 3 Luty 2005 Napisano 3 Luty 2005 Jaras: ten kanion wyglada extra, no moze oprocz zbytrownych scian, ale mozesz mi powiedziec czy ten artykulik jest dostepny na sieci na ich stronie czy trzeba znalesc papierowe wydanie ? Laser: a co do krzakow to jesli chcesz uzywac Mesh Smooth to trzymaj sie 4 sciankowych poligonow bo ladnie sie wtedy wygladzają, a ty masz tam mase wielośiankowców :) PS. sam mam z tym czasem cholerne problemy.
jaras Napisano 3 Luty 2005 Napisano 3 Luty 2005 artukuł mam w gazecie i na płycie CD dołączanej do niej. Ale gdzie to mam to cholera wie :( musiałbym mocno przeszukać dom. Nie mam pojęcia czy będzie gdzieś w sieci. Jest w każdym razie bardzo ładnie napisany, jak tworzyć materiały itp. bo cała ta scenka powstała głównie po zabawie z materiałami
Laser Napisano 4 Luty 2005 Autor Napisano 4 Luty 2005 "Plissss" o ten artykulik :) a apropo niemieckiego samolotu, o jakie zakrzywienie na całej powierzchni chodzi?
Laser Napisano 4 Luty 2005 Autor Napisano 4 Luty 2005 Zacząłem robić materiał dla niemca, wzoruje się na aktualnym znaku luftwaffe oraz malowaniu samolotów z drugiej wojny światowej :)
mirach Napisano 4 Luty 2005 Napisano 4 Luty 2005 Dołanczam sie do prozby: Pliiiiizzzzzz o ten artykulik, ja wlasnie z materialow czuje sie cieki :)
jaras Napisano 4 Luty 2005 Napisano 4 Luty 2005 fajny ten niemiecki "samolocik" :) o to chodziło , dodaj jeszcze jakieś nity, śrubki, przetarcia lakieru itp. obejrzyj sobie wątek : http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=10680&highlight=uncle tam są fajnie zrobione materiały. Artykułu poszukam jak wrócę na chatę ale z tego co pamiętam to na CD są wszystkie materiały uzupełniające do artykułu (no i cała scenka :) ale to dużo waży, zobaczę ile i najwyżej wrzucę na ftp
Laser Napisano 4 Luty 2005 Autor Napisano 4 Luty 2005 dobra, narazie ostatni update, zacząłem nity i szczególiki dodawać jako mape bump.
mirach Napisano 4 Luty 2005 Napisano 4 Luty 2005 Kurcze Laser, lecisz z updatami jak burza :) Co do kompozycji to nie wiem czy nie przesunol bym tego "niemieckiego" samolotu troche w prawo... ale to tylko moje wrazenie bo nikt mnie nie ksztalcil w tym kierunku :)
RK Napisano 4 Luty 2005 Napisano 4 Luty 2005 Samoloty urocze. Trochę szkoda że ujęcie nie bardziej w kanionie- byłoby dynamiczniej no i nie musiałbyś tyle landscape'u dłubać. Z cyklu- pseudorealistyczne marudzenie- czy oni nie są za blisko siebie jak na takie prędkości ?
Polik Napisano 4 Luty 2005 Napisano 4 Luty 2005 zgadzam sie z moimi przedmowcami. troszke bym poprzesowal te samoloty.tego polskiego to bym bardzej wychylil w prawo a szwaba :) troche w prawo i w dol. ale to twoja praca. trzymaj tak dalej czekam na wiecej!!
Leru Napisano 5 Luty 2005 Napisano 5 Luty 2005 to ja jeszcze od siebie dorzucę kamerę od przodu, a nie od tyłu. Teraz scena jest strasznie spowolniona :/ RK bardzo mądrze prawi o tym kanionie, przemyśl to :)
Laser Napisano 5 Luty 2005 Autor Napisano 5 Luty 2005 a teraz? Choc jeszcze coś mi się niepodoba, napewno będe chciał coś z blurem porobić ale jeszcze niewiem jak :)
Laser Napisano 5 Luty 2005 Autor Napisano 5 Luty 2005 No dobra, chyba na dziś koniec. Zacząłem się dla odmiany bawić materiałem dla kanionu, a posłużyło mi tu zdjęcie jakie kiedyś zrobiłem u nas w szklarskiej porębie :)
jaras Napisano 5 Luty 2005 Napisano 5 Luty 2005 znalazłem artykuł Max Canyon tutorial (CA 12/2003 ) autor art. http://www.xenomorphic.co.uk ale nie mam w domu skanera i zrobiłem zdjęcia stron w gazecie cyfrakiem mogę podesłać na maila jak ktoś chce ( mój mail [email protected] ) ale znalazłem też fajnego tutka : http://www.3dtotal.com/team/tutorials/canyon/asberg_canyon_01.asp w ogóle są fajne tutki i ciekawe artykuły na stronach CA - http://www.computerarts.co.uk p.s. cały tutek na CD ma 58 MB :(
Laser Napisano 8 Luty 2005 Autor Napisano 8 Luty 2005 Żeby nie było że nic nie robie :) Próba materiału na polski samolot.
RK Napisano 8 Luty 2005 Napisano 8 Luty 2005 Uj... kiepsko tym razem (rozumiem że to wersja testowa)... Niemiecki wyszedł o niebo lepiej. Mało detali IMHO, podziałów blach i zabrudzeń. Czekam na update PS. Nie wiem czy taki pomysł przyda Ci się na cokolwiek (może jest zupełnie do d...) ale mogłyby się różnić wariantami kamuflażu- w tej chwili są dość podobne. Może jakiś pustynny kamuflaż na polskim ?
Laser Napisano 8 Luty 2005 Autor Napisano 8 Luty 2005 taaaak. Stasznie kiepsko, wiem, ale to próba, zobaczyłem jakie straszne jak render sie zrobił. Planuje zrobic teraz kamuflaż tygrysi, taki ma kilka polskich migów 21. BArdzo fajnie wygląda
RK Napisano 8 Luty 2005 Napisano 8 Luty 2005 Pomysł super. Ciekaw jestem jak będzie wyglądać nałożone na model.
jaras Napisano 9 Luty 2005 Napisano 9 Luty 2005 Laser - mam znowu coś dla Ciebie - http://www.3dkingdom.org/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=548
Laser Napisano 9 Luty 2005 Autor Napisano 9 Luty 2005 Dzięki Jaras, bardzo się przyda :) A narazie próbka kamuflażu tygrysiego
Laser Napisano 9 Luty 2005 Autor Napisano 9 Luty 2005 są oba, niedługo je skończe i zabieram się za teren poważnie :)
Laser Napisano 10 Luty 2005 Autor Napisano 10 Luty 2005 Znów dla odmiany trochę terenu. Na pierwszym planie podorabiam szczegoły w postaci kamieni itd. Na niebie będa latac ptaki, jakaś mgiełka będzie i dof tylko go jeszcze nie potrafie uzyć:)
Master Kiełbaster Napisano 11 Luty 2005 Napisano 11 Luty 2005 Te skały powinny mieć układ warstowy... Rzeka ich by tak nie wyrzeźbiła. I teksturka powinna mieć poziome pasy
Laser Napisano 11 Luty 2005 Autor Napisano 11 Luty 2005 tak, wiem. To jest narazie jedna mapka na wszystkim. Nad texturką popracuje, tu raczej o krztałt narazie chodzi
zbuffer Napisano 11 Luty 2005 Napisano 11 Luty 2005 Ja myślę że Master Kiełbasterowi chodziło właśnie o kształt, jak pisał że skały powinny być warstwowe.... Tutaj masz najlepszy przykład - Grand Canyon: http://www.eviaggiatori.it/sfondi/800x600%20grand%20canyon.jpg http://www.cactuscorner.com/Grand%20Canyon/GRANDCYNLG280.jpg http://www.scienceweb.org/burgess/geology/images/grand_canyon.jpg http://jmason.org/albums/2004-04-Road-Trip/grand-canyon-2.jpg
Laser Napisano 11 Luty 2005 Autor Napisano 11 Luty 2005 aaa, jasne, ale miałem nadzieje ze tak to własnie wygląda. hmm, trzeba bedzie powyciągać troszke polygonów
Laser Napisano 11 Luty 2005 Autor Napisano 11 Luty 2005 A niech cholera te materialy wezmie !!! Czemu mi sie to tak rozmywa???
MohSETH Napisano 11 Luty 2005 Napisano 11 Luty 2005 wydaje mi sie ...ale zaznaczam ze sie nie znam:P ze powinienes w UVW Map zwiekszyc tailing:)
Laser Napisano 14 Luty 2005 Autor Napisano 14 Luty 2005 Postanowiłem troszeczke zminic koncept, za duzo pustyni na forum :) narazie koncept w gimpie podrobiony na szybko.
Rekomendowane odpowiedzi