Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 138
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no coż POWAŻNIE?? ehm, podobienstwo w sumie niezamierzone i nieporządane...

(PS nie barracude tylko BARAKKę :D)

 

aha, mam problem z jego łukiem brwiowym, tzn. chciałbym go uwypuklić jak na obrazku.. czy ktos moglby mi dac jakies porady w tej sprawie? jak to zrobić, jkie modyfikacje??

Napisano

Och te zebiskaaa jak one cudownie sie prezentują na szczence hmmm , pewnie mało tego kolo jest głodny hehe

 

Ps. Mistic G. MOją ulubioną postacią jest Scorpion hehe , uwielbiam kolesia text a szczególnie w MK 4 ,

 

Napisano

No ladnie ladnie jak na takie niskie sprzecicho, co najlepsze to przypomina mi jedna postac z pewnego filmu :) ale narazie mi sie podoba oby tak dalej :) Pozdrawaim ... narazei nei mam zadnych zastrzezen. Jesli masz jakies pytania co do modelowania to pomoge z milo checia, i udziele wskazowek oraz porad . Zapraszzam na U2U jesli masz jakies pytania ... (glebsze) :cool:

Napisano

Sory ale musze to napisac: urzywaj czasami edit bo nie chce mi sie (i oewnie nie tylko mi) czytac po 1 zdaniu w kazdym poscie.

 

A teraz do rzeczy. Mysle ze ta wypuklosc zrobisz latwo soft selection, a jak nie to FDD tez powinno dac rade. Czekam na koncowa wersje zabkow[piwo]

Napisano

hej grafx! mi to narazie przypomina KERMITA ZABE, o jakim filmie myslales? powied bo interesuje mnie jak to ludzie odbierają tą głowe.. ;)

 

a teraz co do uwagi andrea i sharpa:

najprosciej byloby mi odpowiedziec w stylu: ...to nie czytaj... albo ...a mi sie nie chce edytowac... ale to nie o to chodzi...

 

wytlumace czemu pisze takie skape posty w takiej ilości:

- (nie chce mi sie edytowac :D:D)

- łatwiej sie ludziom i mi tez czyta posty kiedy jest ich wiecej ale awieraja mniej textu (zzamiast jednego molocha takiego jak ten) taka cysto praktyczna sprawa

- niedawno sie zarejestrowalem na tym forum i chce sobie nabic licznik postów (choc teraz juz mi nie zalezy bo mam ten tytuł użytkownika :D ;) :P)

no i na koniec.... nie chce mi sie edytowac poraz drugi [rotfl2]

 

 

i co? milo sie czyta taki dluuuuugi post????

 

 

PS. dzieki za poorade odnosnie FDD i tego tam....

 

i oto edycja:

hej Sharp...... o co ci chodzi? sam piszeszmi posta co ma jedno zdanie...

 

Napisano

Ekhm...ale ten jeden post mówi dokładnie to to chcałem w ci przekazać...ty byś zapewne podzielił to jeszcze na 5 postów, w którym każdy by zawierał po jeden wyraz...[to taka przenośnia jakby co] ale skończmy już to bo wyniknie z tego jakię głupie i niepotrzebne zamieszanie, jak tak ci wygodniej to pisz tak dalej......czekam na updaty twojej pracy...

Napisano

Musi miec bardzo ciepliwego dentyste hehe , super szczeka ci wyszła zabki jak marzenie :) wypasik i kolo mu zmieniłęs taki bedzie teraz miał kolor ??

Napisano

Jeah - Baraka :) ... kolo wygrywa w konkursie \"podróż za jeden uśmiech\" ;)

 

bardzo fajny model - czekam na jeszcze

 

pozdroofki [piwo]

Napisano

dzieki dzieki...

A teraz coś nowego... Bagniaq (aka KERMIT ZABA) w roznych ujeciach

 

Dziś zrobilem niewiele... siedzialem krotko (studia itp...) dorobilem mu tylko podniebienie i poprawilem wnetrze paszczy, no i troche jeszcze czachą poruszałem

 

PS , mam cholerny problem bo nie wiem jak mu oczy zrobić, niestety SFERA nie pasuje do tych oczodołów.... ktos ma jakąś koncepcje??

 

PS2 , no w tym tempie to raczej tej pracki nie skończe w terminie ale i tak fajna to zabawa więc narazie kontynuuje... moze w weekend jak sie spręże to cały tułuw zrobie..

 

PS3 , nie mam narazie pomysłu na texture , poza tym muszę się nauczyć texturować postać, bo tego jeszcze nie robiłem, do tej pory tylko texturowałem przedmioty lub budynki ale z postaciami o tak nieregularnej formie to jeszcze nie działałem... mowiliście tu często o UV... wszelkie porady mile widziane.. ;)

 

PS4 ten post powinien byc animowany, jak nie jest to niedobrze :(

Napisano

no tak :( obrazek sie nie wyswietlil... mam nadzieje ze ten post zostanie umieszczony na nowej stronie , gdzie jest mniej grafiki...

 

oto Bagniaq (aka KERMIT) poraz DRUGI

 

cos sie zrypalo z MIRRORem po ciemniejszej stronie chyba, na szyji.. widzicie?

Napisano

Rzeczywiście coś tam się zdupcyło :). Ale główka full wypas a jeżeli o sposób fajnego modelowania to oczywiście NURBS :). 3maj poziom a fajna pracka wyjdzie.

Napisano

noo Mistic i ciągniemy dalej....jeśli chodzi o ten problem to czy próbowałeśponownie to potraktować weld`em....?a co do koloru to chyba się mi ten złoty barzdiej podobał..no ale to pzrecieźjeszzce nie teksturka....

 

fajny pomysł z animowanym gif`em....

 

pozdrofki[piwo]

Napisano

dzieki Sith, na twoje rady zawsze mozna liczyc, co do koloru to OK, rzeczywiscie chyba brązowy bylby lepszy, moze jakis mix zielonego z brązowym? co do problemu z MIRRORem to jakos sie rozwiazal (Inne ustawienia w meshsmooth) co do texturowania glowy, to jeszcze sie muszze nauczyc jak sie glowy texturuje postaciom (tak zeby oczy nie wychodzily z tylu i z przodu...;) jak mi sie kiedys zdazylo)

Tylko nie wiem czy cos wiecej wymodeluje na tym sprzecie (P200MMX 64MBRAM)bo po zrobieniu mirrora glowy i zebow (jest ich wtedy jakies 45-50) to tak spowalnia maxa ze nie da sie tego nawet komfortowo oglądac, nie mowiac o modellingu... wiec sklania mnie to do maxymalnego wykorzystania czzasu w majowy weekend, kiedy to dopadne mojego Durona 1200 i 128 RAMu (nie jest to wiele ale taki modelik sie wygodnie bedzie robilo ;))

 

Napisano

no, no... coś ostatnio nikt tu nie zagląda... a bardzo by mi sie przydaly wasze porady.. ;)

 

dawno sam tu nie zaglądałem ale dzisieaj zamieszcze pare upadetów, w życiu Bagniaq\'a wiele sie ostatnio dzialo..... (min. dostal większą cześć tułowia. ;))

 

ok ale narazie render głowy z bliska, z dodatkiem chropowatej skórki..

Napisano

nogi są narazie jeszcze beznadziejne, ale tak na szybko zrobilem, byle były,, jakieś takie pokraczne, za małe i w ogóle....

 

no i jest jakiś problem za łączeniu szyi z tułowiem, coś sie \"weldowanie\" vertexów zdupczyło.. ;).. oto kolejny render

Napisano

no i jeszcze jeden.. aha, mięśnie narazie mało szczegółowe bo nie mialem czasu więcej przy tym posiedzieć.... moze coś wiecej dolożę,, no i jakies częsci mechaniczne moze... to ma byc chyba FANTASY/TECH.. nie?

Napisano

Podoba mi się ta Bagniana maskotka Colgate ;) - jest groźna i to tworzy klimat...

 

Rażą mnie tylko nogi... ale to chyba wstępna wersja ??

 

.... nie wiem też czy nie mógłbyś lepiej zaznaczyć klatki i brzucha (tak jak mają gady)....

 

pozdrawiam [piwo]

Napisano

aa nogi owszem są baaardzo wstępne, no i brzucho tez, ale postaram sie je troche wyraźniej zaznaczyć, (musze popatrzec jak mają gady , amoze on jest płazem??? ;))

no dzieki za commenty, to lubie...

Napisano

czesc!

 

Mi wszystko pasuje, jest gancy ale zeby cos nie za bardzo. Tzn, jak dla mnie sa za chude, sprawiaja wrazenie takich zabkow, a nie ZEBOW :).

nie wiem, moze taki byl zamysl pracy, ale ja bym to zmienil.

powodzenia w pracy

Napisano

oj tak...ząbki.... po pierwsze są zbyt do siebie podobne i za cienkie a po drugie jest ich za dużo...może zrób z lewej strony 5 zębów ale za to pozadnych:) dużych, takich sadystycznych wręcz i może lekko startych i nadłamanych:D -powinno lepiej wyglądać....

 

Napisano

dzieki koledzy za posty,

co do materialu to wyproboje to cellular, narazie dalem NOISE jako bumpa, oo to jeden z moich ulubionych materialów i juz dluuugo go stosuje, tak troche z przyzwyczajenia, ale jest kool bo to jest materiał raczej \"matematyczny\"... no ale zobaczymy jak to bedzie z cellularem..

 

A co do ząbków, no to cóż panowie... one po prostu takie miały być, duuużo wąskich i dłuuugich zębów, zerknijcie na szkice na pierwszej stronie... (ale może je jeszcze troszke pogrubie, ale ilości raczej nie zmniejsze... ;) [piwo] no i moze urozmaice, choc juz je modyfikowalem i to moze z daleka tak wyglada jakby byly takie same..

Napisano

a mnie sie nie widza te male miesnie brzucha, te w dolnej czesci zbyt malo wyraziste, a do tego jesli to bedzie istota czteronozna, a nie jaszczur to nie powinna miec tych miesni tak uwidocznionych, pozdrawiam i proponuje zerkna do podrecznika anatomi zwierzaczkow, bardzo sie przydaje w pracy nad postaciami , ale jest oki :)

Napisano

ciekawe w jakim podreczniku znajde Bagniaqi.. hehe, a tak powaznie grafx to dzieki za rade, popracuje nad nimi... a oto specjalnie na zyczenie Darkelfa render z materialem Cellular jako Bump:

Napisano

skoro to gadowate stworzenie to cellural chyba lepiej imituje skóre gada, trzeba tylko nad tym popracować...ale twój wybór:)

 

Napisano

Zgadzam sie z Sharpem cellular, albo cos podobnego bedzie lepsze od zwyklego noisa...

Ale i tak decyzje najlepiej podjac dopiero jak otexturujesz bagniaq\'a...

A tak ogolnie to calkiem fajnie, postaraj sie pododawac wiecej szczegolow, moze jakies zrogowaciałe wytwory skóry????

Napisano

tak jak mowili poprzednicy...lepiej cellular :P:-)...i moglsbys jescze robic jakies przebarwienia na tej skorze...na pewno by wygladalo lepieej :)))

 

 

pzodr

Napisano

zrobie chyba bagniaq\'owi czesci mechaniczne na grzbiecie, takie co nim sterują..

poza tym mam problem z kosciami, chce zrobic ruchomy pysk, zeby ruszal szczeka, ale mi to za zeby chwyta, lepiej polaczyc zeby z cialem w jeden Editable Mesh? czy zzostawic jako osobny obiekt a tylko to \"fizycznie \" połączyć z pyskiem?

Napisano

NO mi sie podoba , powarznie super textura tych plamek , to bump ?? ale skąd ty takiego wziołes hehehe , musisz chyba dac mi link do swojej wytwórni textur hehe

Napisano

Zrobilem (prawie) Bagniaqowi ręce... oceńcie, jak na moj gust górna para trochę za duża

 

PS. zrobienie dolnej pary rąk: 2-3 godziny (nie moglem dojsc do porozumienia z vertexami)

zrobienie górnej pary: 20-25 minut (doświadczenia z dolnej pary rąk zaowocowały ZNACZNYM przyspieszeniem modelingu i zmodyfikowaniem techniki.. ;))

Napisano

Hmmmmm, Mistyczny? Normalnie mnie zaskakujesz! Tak wiernie odzwierciadliłeś model z rysunku!!!!!!!!!!!!(chyba nie zapomnisz o ciężąrku...;) )

Ładnie Ci idzie! Poza tym chyba jesteś dokładny- to dobra cecha....i masz klarowną siateczkę[mruga]




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności