Mistic Gohan Napisano 28 Kwiecień 2003 Autor Napisano 28 Kwiecień 2003 dodałem na próbę ząbki, narazie wszystkie identyczne i poukładane byle jak, ale nie mogłem się powstrzymać żeby nie sprawdzić
sith_LORD Napisano 28 Kwiecień 2003 Napisano 28 Kwiecień 2003 hmm paszcza nieczego sobie.....koleś zdiwiająco przypomina teraz baracudę z mortal combat..:D
Mistic Gohan Napisano 28 Kwiecień 2003 Autor Napisano 28 Kwiecień 2003 no coż POWAŻNIE?? ehm, podobienstwo w sumie niezamierzone i nieporządane... (PS nie barracude tylko BARAKKę :D) aha, mam problem z jego łukiem brwiowym, tzn. chciałbym go uwypuklić jak na obrazku.. czy ktos moglby mi dac jakies porady w tej sprawie? jak to zrobić, jkie modyfikacje??
Mistic Gohan Napisano 28 Kwiecień 2003 Autor Napisano 28 Kwiecień 2003 Sith, przyczepiam sie do nazwy... bo nie wiem czy pamietasz, ale Barakka to byla jedna z moich ulubionych postaci w MK
sith_LORD Napisano 28 Kwiecień 2003 Napisano 28 Kwiecień 2003 MOŻE SPRÓBUJ POPRZESÓWAĆ PUNKTY WE TEN SPOSÓB...NIE WIEM CZY DOKŁADNIE O TO CI CHODZIŁO???
SiD Napisano 28 Kwiecień 2003 Napisano 28 Kwiecień 2003 Och te zebiskaaa jak one cudownie sie prezentują na szczence hmmm , pewnie mało tego kolo jest głodny hehe Ps. Mistic G. MOją ulubioną postacią jest Scorpion hehe , uwielbiam kolesia text a szczególnie w MK 4 ,
PENdzel Napisano 28 Kwiecień 2003 Napisano 28 Kwiecień 2003 zdazysz? duzo pracy jeszcze - :) pracuj i zawieszaj
Mistic Gohan Napisano 28 Kwiecień 2003 Autor Napisano 28 Kwiecień 2003 dzieki Sith... ale moze zaproponujcie jeszcze jakas metode bo mi sie nie chce babrac z Edit Mesh... SiD! Scorpion, to moja Druga ulubiona postac w MK, trzecią jest Sub Zero
grafix Napisano 28 Kwiecień 2003 Napisano 28 Kwiecień 2003 No ladnie ladnie jak na takie niskie sprzecicho, co najlepsze to przypomina mi jedna postac z pewnego filmu :) ale narazie mi sie podoba oby tak dalej :) Pozdrawaim ... narazei nei mam zadnych zastrzezen. Jesli masz jakies pytania co do modelowania to pomoge z milo checia, i udziele wskazowek oraz porad . Zapraszzam na U2U jesli masz jakies pytania ... (glebsze) :cool:
Dr. eA Napisano 28 Kwiecień 2003 Napisano 28 Kwiecień 2003 Sory ale musze to napisac: urzywaj czasami edit bo nie chce mi sie (i oewnie nie tylko mi) czytac po 1 zdaniu w kazdym poscie. A teraz do rzeczy. Mysle ze ta wypuklosc zrobisz latwo soft selection, a jak nie to FDD tez powinno dac rade. Czekam na koncowa wersje zabkow[piwo]
Mistic Gohan Napisano 28 Kwiecień 2003 Autor Napisano 28 Kwiecień 2003 hej grafx! mi to narazie przypomina KERMITA ZABE, o jakim filmie myslales? powied bo interesuje mnie jak to ludzie odbierają tą głowe.. ;) a teraz co do uwagi andrea i sharpa: najprosciej byloby mi odpowiedziec w stylu: ...to nie czytaj... albo ...a mi sie nie chce edytowac... ale to nie o to chodzi... wytlumace czemu pisze takie skape posty w takiej ilości: - (nie chce mi sie edytowac :D:D) - łatwiej sie ludziom i mi tez czyta posty kiedy jest ich wiecej ale awieraja mniej textu (zzamiast jednego molocha takiego jak ten) taka cysto praktyczna sprawa - niedawno sie zarejestrowalem na tym forum i chce sobie nabic licznik postów (choc teraz juz mi nie zalezy bo mam ten tytuł użytkownika :D ;) :P) no i na koniec.... nie chce mi sie edytowac poraz drugi [rotfl2] i co? milo sie czyta taki dluuuuugi post???? PS. dzieki za poorade odnosnie FDD i tego tam.... i oto edycja: hej Sharp...... o co ci chodzi? sam piszeszmi posta co ma jedno zdanie...
Sharp Napisano 28 Kwiecień 2003 Napisano 28 Kwiecień 2003 Ekhm...ale ten jeden post mówi dokładnie to to chcałem w ci przekazać...ty byś zapewne podzielił to jeszcze na 5 postów, w którym każdy by zawierał po jeden wyraz...[to taka przenośnia jakby co] ale skończmy już to bo wyniknie z tego jakię głupie i niepotrzebne zamieszanie, jak tak ci wygodniej to pisz tak dalej......czekam na updaty twojej pracy...
Mistic Gohan Napisano 28 Kwiecień 2003 Autor Napisano 28 Kwiecień 2003 i oto najwazniejsza sprawa ... UPDATE dis sie krotko tym bawilem i prawie nic nowego... w zasadzie to ostatnie 30-45 minut oto siatka BEZ meshsmooth
Mistic Gohan Napisano 28 Kwiecień 2003 Autor Napisano 28 Kwiecień 2003 i siatka z perspektywy... te bez meshsmooth\'a
Mistic Gohan Napisano 28 Kwiecień 2003 Autor Napisano 28 Kwiecień 2003 a teraz rendery render 1 na zielono:
SiD Napisano 29 Kwiecień 2003 Napisano 29 Kwiecień 2003 Musi miec bardzo ciepliwego dentyste hehe , super szczeka ci wyszła zabki jak marzenie :) wypasik i kolo mu zmieniłęs taki bedzie teraz miał kolor ??
boowa Napisano 29 Kwiecień 2003 Napisano 29 Kwiecień 2003 Jeah - Baraka :) ... kolo wygrywa w konkursie \"podróż za jeden uśmiech\" ;) bardzo fajny model - czekam na jeszcze pozdroofki [piwo]
Mistic Gohan Napisano 29 Kwiecień 2003 Autor Napisano 29 Kwiecień 2003 dzieki dzieki... A teraz coś nowego... Bagniaq (aka KERMIT ZABA) w roznych ujeciach Dziś zrobilem niewiele... siedzialem krotko (studia itp...) dorobilem mu tylko podniebienie i poprawilem wnetrze paszczy, no i troche jeszcze czachą poruszałem PS , mam cholerny problem bo nie wiem jak mu oczy zrobić, niestety SFERA nie pasuje do tych oczodołów.... ktos ma jakąś koncepcje?? PS2 , no w tym tempie to raczej tej pracki nie skończe w terminie ale i tak fajna to zabawa więc narazie kontynuuje... moze w weekend jak sie spręże to cały tułuw zrobie.. PS3 , nie mam narazie pomysłu na texture , poza tym muszę się nauczyć texturować postać, bo tego jeszcze nie robiłem, do tej pory tylko texturowałem przedmioty lub budynki ale z postaciami o tak nieregularnej formie to jeszcze nie działałem... mowiliście tu często o UV... wszelkie porady mile widziane.. ;) PS4 ten post powinien byc animowany, jak nie jest to niedobrze :(
Mistic Gohan Napisano 29 Kwiecień 2003 Autor Napisano 29 Kwiecień 2003 no tak :( obrazek sie nie wyswietlil... mam nadzieje ze ten post zostanie umieszczony na nowej stronie , gdzie jest mniej grafiki... oto Bagniaq (aka KERMIT) poraz DRUGI cos sie zrypalo z MIRRORem po ciemniejszej stronie chyba, na szyji.. widzicie?
Sajan21 Napisano 29 Kwiecień 2003 Napisano 29 Kwiecień 2003 Rzeczywiście coś tam się zdupcyło :). Ale główka full wypas a jeżeli o sposób fajnego modelowania to oczywiście NURBS :). 3maj poziom a fajna pracka wyjdzie.
sith_LORD Napisano 29 Kwiecień 2003 Napisano 29 Kwiecień 2003 noo Mistic i ciągniemy dalej....jeśli chodzi o ten problem to czy próbowałeśponownie to potraktować weld`em....?a co do koloru to chyba się mi ten złoty barzdiej podobał..no ale to pzrecieźjeszzce nie teksturka.... fajny pomysł z animowanym gif`em.... pozdrofki[piwo]
Mistic Gohan Napisano 29 Kwiecień 2003 Autor Napisano 29 Kwiecień 2003 dzieki Sith, na twoje rady zawsze mozna liczyc, co do koloru to OK, rzeczywiscie chyba brązowy bylby lepszy, moze jakis mix zielonego z brązowym? co do problemu z MIRRORem to jakos sie rozwiazal (Inne ustawienia w meshsmooth) co do texturowania glowy, to jeszcze sie muszze nauczyc jak sie glowy texturuje postaciom (tak zeby oczy nie wychodzily z tylu i z przodu...;) jak mi sie kiedys zdazylo) Tylko nie wiem czy cos wiecej wymodeluje na tym sprzecie (P200MMX 64MBRAM)bo po zrobieniu mirrora glowy i zebow (jest ich wtedy jakies 45-50) to tak spowalnia maxa ze nie da sie tego nawet komfortowo oglądac, nie mowiac o modellingu... wiec sklania mnie to do maxymalnego wykorzystania czzasu w majowy weekend, kiedy to dopadne mojego Durona 1200 i 128 RAMu (nie jest to wiele ale taki modelik sie wygodnie bedzie robilo ;))
Mistic Gohan Napisano 5 Maj 2003 Autor Napisano 5 Maj 2003 no, no... coś ostatnio nikt tu nie zagląda... a bardzo by mi sie przydaly wasze porady.. ;) dawno sam tu nie zaglądałem ale dzisieaj zamieszcze pare upadetów, w życiu Bagniaq\'a wiele sie ostatnio dzialo..... (min. dostal większą cześć tułowia. ;)) ok ale narazie render głowy z bliska, z dodatkiem chropowatej skórki..
Mistic Gohan Napisano 5 Maj 2003 Autor Napisano 5 Maj 2003 \"...postawiłem box\'a....\" i wyszedł tułów... a oto parę próbnych renderów tułowia już połączonego z głową:
Mistic Gohan Napisano 5 Maj 2003 Autor Napisano 5 Maj 2003 nogi są narazie jeszcze beznadziejne, ale tak na szybko zrobilem, byle były,, jakieś takie pokraczne, za małe i w ogóle.... no i jest jakiś problem za łączeniu szyi z tułowiem, coś sie \"weldowanie\" vertexów zdupczyło.. ;).. oto kolejny render
Mistic Gohan Napisano 5 Maj 2003 Autor Napisano 5 Maj 2003 no i jeszcze jeden.. aha, mięśnie narazie mało szczegółowe bo nie mialem czasu więcej przy tym posiedzieć.... moze coś wiecej dolożę,, no i jakies częsci mechaniczne moze... to ma byc chyba FANTASY/TECH.. nie?
Mistic Gohan Napisano 6 Maj 2003 Autor Napisano 6 Maj 2003 ehhhhmmmm..... czeeekam na waasze kommentarzeee, przydaly by się jakieś odnośnie ostatnich upadów... (heal to the scorpi!)
boowa Napisano 6 Maj 2003 Napisano 6 Maj 2003 Podoba mi się ta Bagniana maskotka Colgate ;) - jest groźna i to tworzy klimat... Rażą mnie tylko nogi... ale to chyba wstępna wersja ?? .... nie wiem też czy nie mógłbyś lepiej zaznaczyć klatki i brzucha (tak jak mają gady).... pozdrawiam [piwo]
Mistic Gohan Napisano 6 Maj 2003 Autor Napisano 6 Maj 2003 aa nogi owszem są baaardzo wstępne, no i brzucho tez, ale postaram sie je troche wyraźniej zaznaczyć, (musze popatrzec jak mają gady , amoze on jest płazem??? ;)) no dzieki za commenty, to lubie...
darkelf Napisano 6 Maj 2003 Napisano 6 Maj 2003 czesc! Mi wszystko pasuje, jest gancy ale zeby cos nie za bardzo. Tzn, jak dla mnie sa za chude, sprawiaja wrazenie takich zabkow, a nie ZEBOW :). nie wiem, moze taki byl zamysl pracy, ale ja bym to zmienil. powodzenia w pracy
darkelf Napisano 6 Maj 2003 Napisano 6 Maj 2003 a a jezeli to ma byc jaszczur, polecam uzycie bumpa z mapa cellular. :) fajny efekcik.
Sharp Napisano 6 Maj 2003 Napisano 6 Maj 2003 oj tak...ząbki.... po pierwsze są zbyt do siebie podobne i za cienkie a po drugie jest ich za dużo...może zrób z lewej strony 5 zębów ale za to pozadnych:) dużych, takich sadystycznych wręcz i może lekko startych i nadłamanych:D -powinno lepiej wyglądać....
Mistic Gohan Napisano 6 Maj 2003 Autor Napisano 6 Maj 2003 dzieki koledzy za posty, co do materialu to wyproboje to cellular, narazie dalem NOISE jako bumpa, oo to jeden z moich ulubionych materialów i juz dluuugo go stosuje, tak troche z przyzwyczajenia, ale jest kool bo to jest materiał raczej \"matematyczny\"... no ale zobaczymy jak to bedzie z cellularem.. A co do ząbków, no to cóż panowie... one po prostu takie miały być, duuużo wąskich i dłuuugich zębów, zerknijcie na szkice na pierwszej stronie... (ale może je jeszcze troszke pogrubie, ale ilości raczej nie zmniejsze... ;) [piwo] no i moze urozmaice, choc juz je modyfikowalem i to moze z daleka tak wyglada jakby byly takie same..
grafix Napisano 6 Maj 2003 Napisano 6 Maj 2003 a mnie sie nie widza te male miesnie brzucha, te w dolnej czesci zbyt malo wyraziste, a do tego jesli to bedzie istota czteronozna, a nie jaszczur to nie powinna miec tych miesni tak uwidocznionych, pozdrawiam i proponuje zerkna do podrecznika anatomi zwierzaczkow, bardzo sie przydaje w pracy nad postaciami , ale jest oki :)
Mistic Gohan Napisano 6 Maj 2003 Autor Napisano 6 Maj 2003 ciekawe w jakim podreczniku znajde Bagniaqi.. hehe, a tak powaznie grafx to dzieki za rade, popracuje nad nimi... a oto specjalnie na zyczenie Darkelfa render z materialem Cellular jako Bump:
Mistic Gohan Napisano 6 Maj 2003 Autor Napisano 6 Maj 2003 i jeszcze jeden cellular (wiecie co..?? ja chyba jednak wole NOIS\'a , jakoś bardziej mi do skoory bagniaq\'a pasuje...)
Sharp Napisano 6 Maj 2003 Napisano 6 Maj 2003 skoro to gadowate stworzenie to cellural chyba lepiej imituje skóre gada, trzeba tylko nad tym popracować...ale twój wybór:)
felav Napisano 6 Maj 2003 Napisano 6 Maj 2003 Zgadzam sie z Sharpem cellular, albo cos podobnego bedzie lepsze od zwyklego noisa... Ale i tak decyzje najlepiej podjac dopiero jak otexturujesz bagniaq\'a... A tak ogolnie to calkiem fajnie, postaraj sie pododawac wiecej szczegolow, moze jakies zrogowaciałe wytwory skóry????
Pablo Napisano 7 Maj 2003 Napisano 7 Maj 2003 tak jak mowili poprzednicy...lepiej cellular :P:-)...i moglsbys jescze robic jakies przebarwienia na tej skorze...na pewno by wygladalo lepieej :))) pzodr
Mistic Gohan Napisano 8 Maj 2003 Autor Napisano 8 Maj 2003 zrobie chyba bagniaq\'owi czesci mechaniczne na grzbiecie, takie co nim sterują.. poza tym mam problem z kosciami, chce zrobic ruchomy pysk, zeby ruszal szczeka, ale mi to za zeby chwyta, lepiej polaczyc zeby z cialem w jeden Editable Mesh? czy zzostawic jako osobny obiekt a tylko to \"fizycznie \" połączyć z pyskiem?
SiD Napisano 9 Maj 2003 Napisano 9 Maj 2003 NO mi sie podoba , powarznie super textura tych plamek , to bump ?? ale skąd ty takiego wziołes hehehe , musisz chyba dac mi link do swojej wytwórni textur hehe
Mistic Gohan Napisano 12 Maj 2003 Autor Napisano 12 Maj 2003 Zrobilem (prawie) Bagniaqowi ręce... oceńcie, jak na moj gust górna para trochę za duża PS. zrobienie dolnej pary rąk: 2-3 godziny (nie moglem dojsc do porozumienia z vertexami) zrobienie górnej pary: 20-25 minut (doświadczenia z dolnej pary rąk zaowocowały ZNACZNYM przyspieszeniem modelingu i zmodyfikowaniem techniki.. ;))
pazzi Napisano 12 Maj 2003 Napisano 12 Maj 2003 Hmmmmm, Mistyczny? Normalnie mnie zaskakujesz! Tak wiernie odzwierciadliłeś model z rysunku!!!!!!!!!!!!(chyba nie zapomnisz o ciężąrku...;) ) Ładnie Ci idzie! Poza tym chyba jesteś dokładny- to dobra cecha....i masz klarowną siateczkę[mruga]
Rekomendowane odpowiedzi