Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Mam na warsztacie smoka. Na razi jestem na etapie modelowania głowy, następnie wezmę się za dolną szczękę i resztę. Póki co wygląda to tak, jak poniżej. drugi render to ie jest rasowa tekdtura, tylko chamskie nadanie poszczególnym poligonom określonej barwy diffuse. Za rasowe teksturowanie dopiero mam zamiar sę zabrać. Czekam na oceny. Alea iacta est.

PS. Ten obrazek poniżej to już najnowszy update. Pozdrawiam wszystkich.

Teraz dodałem draniowi nogi, jeszcze zostały przednie łapy i dopracowanie szczególów (zęby, mięśnie, tekstury), zresztą, co ja wam będę mówił, sami wiecie.

  • Odpowiedzi 25
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Tak jak koledzy :render za maly. Wyglada zachecajaco, postaraj sie (moze juz na etapie tekstury) zeby glowa nie byla idealnie symetryczna - to zawszemocno razi.

Napisano

Dodałem kły, noise, trochę przerobiłem kolorki. Aniu, te oczy, to w zamyśle mają się tak jarzyć, tylko ja im jeszcze później dorobię źrenice itp. Ponadto nad asymetrią jeszcze popracuję później, na razie mam zamiar się wziąść za dolną szczękę. no, i wrzucam większe rendery.

Napisano
przypomina mi to trochę krokodyla...

Ponieważ smoki to przecież wielkie jaszczury, tylko mają szczególnie paskudne charaktery. Zresztą... smoka nigdy nie spotkałeś, czy co?

Napisano

heh ;) Ale was wzieło na smoki :D

ja bym na twoim miejscu popracował na początku mocno nad sama siatką modelu, zamiast już od początku bawic się w mocne cienie, bumpy, tekstury i świecące oczy ;)

pozdrawiam i powodzenia :)

Napisano

Fajny smoczek, ziomuś, nawiasem mówiąc model bardziej sympatyczny niż jego projekt. co do twoich rad, to wolę na jednym modelu kumulować błędy ze wszystkich dziedzin, zeby w następnym powyciągać wnioski i już ich nie popełniać. Ale masz rację, jest jeszcze wiele niedociągnięć, z którymi sobie nie radzę. Słyszałem na przykład, ze w siatce nie powinno być poligonów innych, niz czworokątne, bo mogą wystapić zakłócenia. Mój smok, to są głównie zakłócenia, a siatka jest fifty-fifty prostokątno multikątna. Co Wy na to?

Napisano

a my na to jak na lato

moglbys nie wstawiac takich olbrzymich obrazkow, bo mi sie na monitorze nie miesci, a na tyle detali nie ma zeby bylo warto w ten sposob to eksponowac.

dziwnie ta kratka wyglada, w naturze takie idealne prostokaty raczej rzadko wystepuja.

sproboj zroznicowac kolor tekstury, zeby nie bylo jednolicie zielone.

Napisano

Dzięki, Aniu. Co do prostokątów masz 100 % racji, jeszcze to wezmę na warsztat, ale na razie postaram się wymodelować resztę smoka. Nie wiem, jaki masz monitor, ja mam 19" i ustawioną rozdziałkę na 1600x1200, więc rzadko mi się coś nie mieści, ale Cię rozumiem, pewnie przy mniejszych monitorach i rozdziałkach może się grafa nie mieścić. Po prostu nie zwróciłem na to uwagi, w przyszłości postaram się nie przekraczać rozdziałki 600x800. Co do teksturowania, to również się nim zajmę, ale dopiero po skończeniu modelowania. Czeka mnie z nim jeszcze wiele eksperymentów, bo tak skomplikowanego modelu jeszcze nie teksturowałem. Swoją drogą robię równolegle jeszcze jedną prackę, mocno w Twoim stylu, ale to jak skończę, lub będę bliski końca, to Ci pokażę. Sądzę, ze Ci się spodoba. powiem tylko, ze głównym bohaterem też jest pingwin. Pozdrofka.

Napisano

Ech dalej mało to smoka przypomina :/. Wydłuż mu szyję może, dorób tak samo długi ogon. Zrób większe stopy (dłuzsze pazury i ogólnie mniej zabiastą stopę). Do tego wielkie skrzydła i powinno być ok. Aha i może niech nie bedzie taki oczoje..ny zielony :).

Napisano

hm... zabierz się za skrzydłą to łatwiej będzi Ci wyłapać "na oko" jakie powinny być proporcje reszty, bo np szyja dziwnie wygląda, powinieneś ją wyraźniej oddzielić od tułowia. Robiąc skrzydła pamiętaj aby każde (jeśli to nie ma być karykatóra) miało rozpiętość taką jaką długość ma cały smok. Zrób mu grubszy i bardziej zwisająsy (niżej sytuowany) brzuch. I niech on nie będzie perfidnie zielony jak jakaś żabka! Zmień mu odcień zielonego, na jakiś ciemniejszy.

Napisano

Wiesz, docelowo, to ten smok ma być czarny, albo złoty, tudzież czarno-złoty. Zieleń nadałem mu roboczo.

Skrzydła też będą. Tymczasem się zastanawiam, skąd mogę wytrzasnąć fajną teksturę skał, znasz jakieś linki?

Napisano

nie baw się na razie teksturami, tylko zrób skrzydła, przednie łapy no i może jakieś mallutkie !!! kolce na grzebiecie, model jest też trochę kańciasty, nad teksturami popracujesz później

 

pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności