Shogun 3D Napisano 17 Luty 2005 Napisano 17 Luty 2005 Witam. Mam na warsztacie smoka. Na razi jestem na etapie modelowania głowy, następnie wezmę się za dolną szczękę i resztę. Póki co wygląda to tak, jak poniżej. drugi render to ie jest rasowa tekdtura, tylko chamskie nadanie poszczególnym poligonom określonej barwy diffuse. Za rasowe teksturowanie dopiero mam zamiar sę zabrać. Czekam na oceny. Alea iacta est. PS. Ten obrazek poniżej to już najnowszy update. Pozdrawiam wszystkich. Teraz dodałem draniowi nogi, jeszcze zostały przednie łapy i dopracowanie szczególów (zęby, mięśnie, tekstury), zresztą, co ja wam będę mówił, sami wiecie.
nielot007 Napisano 17 Luty 2005 Napisano 17 Luty 2005 narazie nie da sie oceniac nic nie widac daj wieksze rendery............
amigafan Napisano 17 Luty 2005 Napisano 17 Luty 2005 Tak jak koledzy :render za maly. Wyglada zachecajaco, postaraj sie (moze juz na etapie tekstury) zeby glowa nie byla idealnie symetryczna - to zawszemocno razi.
Ania Napisano 17 Luty 2005 Napisano 17 Luty 2005 no i niech sie te oczka az tak nie swieca, szczegolnie na niepoteksturowanym to widac.
lpshinoda Napisano 18 Luty 2005 Napisano 18 Luty 2005 jak dla mnie to na razie nie wygląda to źle, pracuj, pracuj, daj większe rendery pozdro
Shogun 3D Napisano 18 Luty 2005 Autor Napisano 18 Luty 2005 Dodałem kły, noise, trochę przerobiłem kolorki. Aniu, te oczy, to w zamyśle mają się tak jarzyć, tylko ja im jeszcze później dorobię źrenice itp. Ponadto nad asymetrią jeszcze popracuję później, na razie mam zamiar się wziąść za dolną szczękę. no, i wrzucam większe rendery.
Shogun 3D Napisano 18 Luty 2005 Autor Napisano 18 Luty 2005 przypomina mi to trochę krokodyla... Ponieważ smoki to przecież wielkie jaszczury, tylko mają szczególnie paskudne charaktery. Zresztą... smoka nigdy nie spotkałeś, czy co?
misiold Napisano 18 Luty 2005 Napisano 18 Luty 2005 coś nie tak jak tak jeśli by tak to by w tedy było tak jak być powina, czyli czeka cię jeszcze wieeele pracy.
arcade Napisano 18 Luty 2005 Napisano 18 Luty 2005 heh ;) Ale was wzieło na smoki :D ja bym na twoim miejscu popracował na początku mocno nad sama siatką modelu, zamiast już od początku bawic się w mocne cienie, bumpy, tekstury i świecące oczy ;) pozdrawiam i powodzenia :)
Shogun 3D Napisano 20 Luty 2005 Autor Napisano 20 Luty 2005 Fajny smoczek, ziomuś, nawiasem mówiąc model bardziej sympatyczny niż jego projekt. co do twoich rad, to wolę na jednym modelu kumulować błędy ze wszystkich dziedzin, zeby w następnym powyciągać wnioski i już ich nie popełniać. Ale masz rację, jest jeszcze wiele niedociągnięć, z którymi sobie nie radzę. Słyszałem na przykład, ze w siatce nie powinno być poligonów innych, niz czworokątne, bo mogą wystapić zakłócenia. Mój smok, to są głównie zakłócenia, a siatka jest fifty-fifty prostokątno multikątna. Co Wy na to?
Ania Napisano 20 Luty 2005 Napisano 20 Luty 2005 a my na to jak na lato moglbys nie wstawiac takich olbrzymich obrazkow, bo mi sie na monitorze nie miesci, a na tyle detali nie ma zeby bylo warto w ten sposob to eksponowac. dziwnie ta kratka wyglada, w naturze takie idealne prostokaty raczej rzadko wystepuja. sproboj zroznicowac kolor tekstury, zeby nie bylo jednolicie zielone.
Shogun 3D Napisano 20 Luty 2005 Autor Napisano 20 Luty 2005 Dzięki, Aniu. Co do prostokątów masz 100 % racji, jeszcze to wezmę na warsztat, ale na razie postaram się wymodelować resztę smoka. Nie wiem, jaki masz monitor, ja mam 19" i ustawioną rozdziałkę na 1600x1200, więc rzadko mi się coś nie mieści, ale Cię rozumiem, pewnie przy mniejszych monitorach i rozdziałkach może się grafa nie mieścić. Po prostu nie zwróciłem na to uwagi, w przyszłości postaram się nie przekraczać rozdziałki 600x800. Co do teksturowania, to również się nim zajmę, ale dopiero po skończeniu modelowania. Czeka mnie z nim jeszcze wiele eksperymentów, bo tak skomplikowanego modelu jeszcze nie teksturowałem. Swoją drogą robię równolegle jeszcze jedną prackę, mocno w Twoim stylu, ale to jak skończę, lub będę bliski końca, to Ci pokażę. Sądzę, ze Ci się spodoba. powiem tylko, ze głównym bohaterem też jest pingwin. Pozdrofka.
Lumpy Napisano 21 Luty 2005 Napisano 21 Luty 2005 Ogień powinien zajmować trochę większą przestrzeń. Na miniaturce wygląda trochę jak ręka :)
lpshinoda Napisano 21 Luty 2005 Napisano 21 Luty 2005 jakoś nie przekonują mnie te jego zęby, zrobiłbyś kilka różnych a nie wszystkie takie same pozdro
Shogun 3D Napisano 21 Luty 2005 Autor Napisano 21 Luty 2005 Tak, zęby zdecydowanie draniowi poprzestawiam :)
lpshinoda Napisano 22 Luty 2005 Napisano 22 Luty 2005 spoko, czekamy na świeżutkie aktualizacje, czekamy
Shogun 3D Napisano 17 Marzec 2005 Autor Napisano 17 Marzec 2005 Ok, zabieram się za kontynuację pokraki. na razie tułów i łapy, sami zobaczcie.
Gacu666 Napisano 17 Marzec 2005 Napisano 17 Marzec 2005 Ech dalej mało to smoka przypomina :/. Wydłuż mu szyję może, dorób tak samo długi ogon. Zrób większe stopy (dłuzsze pazury i ogólnie mniej zabiastą stopę). Do tego wielkie skrzydła i powinno być ok. Aha i może niech nie bedzie taki oczoje..ny zielony :).
Shogun 3D Napisano 18 Marzec 2005 Autor Napisano 18 Marzec 2005 Ogon ma dosyć długi, może w tej perspektywie nie widać. Łapy też poprawię, tekstury wrzucę na koniec.
razor Napisano 18 Marzec 2005 Napisano 18 Marzec 2005 hm... zabierz się za skrzydłą to łatwiej będzi Ci wyłapać "na oko" jakie powinny być proporcje reszty, bo np szyja dziwnie wygląda, powinieneś ją wyraźniej oddzielić od tułowia. Robiąc skrzydła pamiętaj aby każde (jeśli to nie ma być karykatóra) miało rozpiętość taką jaką długość ma cały smok. Zrób mu grubszy i bardziej zwisająsy (niżej sytuowany) brzuch. I niech on nie będzie perfidnie zielony jak jakaś żabka! Zmień mu odcień zielonego, na jakiś ciemniejszy.
Shogun 3D Napisano 18 Marzec 2005 Autor Napisano 18 Marzec 2005 Wiesz, docelowo, to ten smok ma być czarny, albo złoty, tudzież czarno-złoty. Zieleń nadałem mu roboczo. Skrzydła też będą. Tymczasem się zastanawiam, skąd mogę wytrzasnąć fajną teksturę skał, znasz jakieś linki?
lpshinoda Napisano 18 Marzec 2005 Napisano 18 Marzec 2005 nie baw się na razie teksturami, tylko zrób skrzydła, przednie łapy no i może jakieś mallutkie !!! kolce na grzebiecie, model jest też trochę kańciasty, nad teksturami popracujesz później pozdro
TheRifler Napisano 16 Czerwiec 2005 Napisano 16 Czerwiec 2005 hmmm.... brakuje jeszcze dwumetrowego penisa ;) a tak serio to wogule ciekawe... tylko zdetalizuj to lekko... moze bump mapa?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się