Napisano 17 Luty 200520 l Witam. Mam na warsztacie smoka. Na razi jestem na etapie modelowania głowy, następnie wezmę się za dolną szczękę i resztę. Póki co wygląda to tak, jak poniżej. drugi render to ie jest rasowa tekdtura, tylko chamskie nadanie poszczególnym poligonom określonej barwy diffuse. Za rasowe teksturowanie dopiero mam zamiar sę zabrać. Czekam na oceny. Alea iacta est. PS. Ten obrazek poniżej to już najnowszy update. Pozdrawiam wszystkich. Teraz dodałem draniowi nogi, jeszcze zostały przednie łapy i dopracowanie szczególów (zęby, mięśnie, tekstury), zresztą, co ja wam będę mówił, sami wiecie.
Napisano 17 Luty 200520 l Tak jak koledzy :render za maly. Wyglada zachecajaco, postaraj sie (moze juz na etapie tekstury) zeby glowa nie byla idealnie symetryczna - to zawszemocno razi.
Napisano 17 Luty 200520 l no i niech sie te oczka az tak nie swieca, szczegolnie na niepoteksturowanym to widac.
Napisano 18 Luty 200520 l jak dla mnie to na razie nie wygląda to źle, pracuj, pracuj, daj większe rendery pozdro
Napisano 18 Luty 200520 l Autor Dodałem kły, noise, trochę przerobiłem kolorki. Aniu, te oczy, to w zamyśle mają się tak jarzyć, tylko ja im jeszcze później dorobię źrenice itp. Ponadto nad asymetrią jeszcze popracuję później, na razie mam zamiar się wziąść za dolną szczękę. no, i wrzucam większe rendery.
Napisano 18 Luty 200520 l Autor przypomina mi to trochę krokodyla... Ponieważ smoki to przecież wielkie jaszczury, tylko mają szczególnie paskudne charaktery. Zresztą... smoka nigdy nie spotkałeś, czy co?
Napisano 18 Luty 200520 l coś nie tak jak tak jeśli by tak to by w tedy było tak jak być powina, czyli czeka cię jeszcze wieeele pracy.
Napisano 18 Luty 200520 l heh ;) Ale was wzieło na smoki :D ja bym na twoim miejscu popracował na początku mocno nad sama siatką modelu, zamiast już od początku bawic się w mocne cienie, bumpy, tekstury i świecące oczy ;) pozdrawiam i powodzenia :)
Napisano 20 Luty 200520 l Autor Fajny smoczek, ziomuś, nawiasem mówiąc model bardziej sympatyczny niż jego projekt. co do twoich rad, to wolę na jednym modelu kumulować błędy ze wszystkich dziedzin, zeby w następnym powyciągać wnioski i już ich nie popełniać. Ale masz rację, jest jeszcze wiele niedociągnięć, z którymi sobie nie radzę. Słyszałem na przykład, ze w siatce nie powinno być poligonów innych, niz czworokątne, bo mogą wystapić zakłócenia. Mój smok, to są głównie zakłócenia, a siatka jest fifty-fifty prostokątno multikątna. Co Wy na to?
Napisano 20 Luty 200520 l a my na to jak na lato moglbys nie wstawiac takich olbrzymich obrazkow, bo mi sie na monitorze nie miesci, a na tyle detali nie ma zeby bylo warto w ten sposob to eksponowac. dziwnie ta kratka wyglada, w naturze takie idealne prostokaty raczej rzadko wystepuja. sproboj zroznicowac kolor tekstury, zeby nie bylo jednolicie zielone.
Napisano 20 Luty 200520 l Autor Dzięki, Aniu. Co do prostokątów masz 100 % racji, jeszcze to wezmę na warsztat, ale na razie postaram się wymodelować resztę smoka. Nie wiem, jaki masz monitor, ja mam 19" i ustawioną rozdziałkę na 1600x1200, więc rzadko mi się coś nie mieści, ale Cię rozumiem, pewnie przy mniejszych monitorach i rozdziałkach może się grafa nie mieścić. Po prostu nie zwróciłem na to uwagi, w przyszłości postaram się nie przekraczać rozdziałki 600x800. Co do teksturowania, to również się nim zajmę, ale dopiero po skończeniu modelowania. Czeka mnie z nim jeszcze wiele eksperymentów, bo tak skomplikowanego modelu jeszcze nie teksturowałem. Swoją drogą robię równolegle jeszcze jedną prackę, mocno w Twoim stylu, ale to jak skończę, lub będę bliski końca, to Ci pokażę. Sądzę, ze Ci się spodoba. powiem tylko, ze głównym bohaterem też jest pingwin. Pozdrofka.
Napisano 21 Luty 200520 l Ogień powinien zajmować trochę większą przestrzeń. Na miniaturce wygląda trochę jak ręka :)
Napisano 21 Luty 200520 l jakoś nie przekonują mnie te jego zęby, zrobiłbyś kilka różnych a nie wszystkie takie same pozdro
Napisano 17 Marzec 200519 l Autor Ok, zabieram się za kontynuację pokraki. na razie tułów i łapy, sami zobaczcie.
Napisano 17 Marzec 200519 l Ech dalej mało to smoka przypomina :/. Wydłuż mu szyję może, dorób tak samo długi ogon. Zrób większe stopy (dłuzsze pazury i ogólnie mniej zabiastą stopę). Do tego wielkie skrzydła i powinno być ok. Aha i może niech nie bedzie taki oczoje..ny zielony :).
Napisano 18 Marzec 200519 l Autor Ogon ma dosyć długi, może w tej perspektywie nie widać. Łapy też poprawię, tekstury wrzucę na koniec.
Napisano 18 Marzec 200519 l hm... zabierz się za skrzydłą to łatwiej będzi Ci wyłapać "na oko" jakie powinny być proporcje reszty, bo np szyja dziwnie wygląda, powinieneś ją wyraźniej oddzielić od tułowia. Robiąc skrzydła pamiętaj aby każde (jeśli to nie ma być karykatóra) miało rozpiętość taką jaką długość ma cały smok. Zrób mu grubszy i bardziej zwisająsy (niżej sytuowany) brzuch. I niech on nie będzie perfidnie zielony jak jakaś żabka! Zmień mu odcień zielonego, na jakiś ciemniejszy.
Napisano 18 Marzec 200519 l Autor Wiesz, docelowo, to ten smok ma być czarny, albo złoty, tudzież czarno-złoty. Zieleń nadałem mu roboczo. Skrzydła też będą. Tymczasem się zastanawiam, skąd mogę wytrzasnąć fajną teksturę skał, znasz jakieś linki?
Napisano 18 Marzec 200519 l nie baw się na razie teksturami, tylko zrób skrzydła, przednie łapy no i może jakieś mallutkie !!! kolce na grzebiecie, model jest też trochę kańciasty, nad teksturami popracujesz później pozdro
Napisano 16 Czerwiec 200519 l hmmm.... brakuje jeszcze dwumetrowego penisa ;) a tak serio to wogule ciekawe... tylko zdetalizuj to lekko... moze bump mapa?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto