slayer2004 Napisano 17 Luty 2005 Share Napisano 17 Luty 2005 Zacząłem budować zniszczony dom ;) :P .Soft : 3dsmx 6 , oświetlenie to zwykły Light Tracer ( narazie nie będę się oświetleniem specjalnie zajmował. Zostawię na koniec ). Komentarze mile widziane .... Aktualny poziom prac:(tutaj zapodaje zmniejszone obrazki, leprze jakości są w linkach poniżej ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mentaller Napisano 17 Luty 2005 Share Napisano 17 Luty 2005 sciany nie powinny być grubsze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slayer2004 Napisano 17 Luty 2005 Autor Share Napisano 17 Luty 2005 faktycznie, powinny. Jutro poprawię to i owo . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 18 Luty 2005 Share Napisano 18 Luty 2005 proporcje dziwne, masz pod oknem tyle samo miejsca jak nad nim, a zaczyna sie to okno chyba u kolan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lpshinoda Napisano 18 Luty 2005 Share Napisano 18 Luty 2005 przed Tobą dużo pracy pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slayer2004 Napisano 18 Luty 2005 Autor Share Napisano 18 Luty 2005 Mały update .... Poprawiłem grubość ścian i ustawiłem okna na odpowiednim poziomie. Poprawiony ;) strop . Dodałem klatkę schodową i parę ścian. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slayer2004 Napisano 19 Luty 2005 Autor Share Napisano 19 Luty 2005 Hmm, coś tu cicho , żadnych nowych komentarzy... Mimo to daje kolejny update. Zrobiłem główną bryłę budynku(ściany, podłogi, stropy itp.) Teraz zabiorę się za detale. oto linki do renderów : http://img176.exs.cx/img176/4435/wreckedhouse69ee.jpg http://img176.exs.cx/img176/5180/wreckedhouse50mb.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 19 Luty 2005 Share Napisano 19 Luty 2005 dobrze sie zapowiada, ale te schody w srodku sa za duze, zmniejsz je mniejwiecej o polowe (a jeszcze lepiej sprawdz gdzies jaka jest standardowa wielkosc stopnia). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slayer2004 Napisano 19 Luty 2005 Autor Share Napisano 19 Luty 2005 Ok, schody poprawione ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumpy Napisano 19 Luty 2005 Share Napisano 19 Luty 2005 Ciekawie się zapowiada, ale musisz uważać, żeby twój budynek nie wyglądał jak domek dla lalek. Dlatego czeka cie jeszcze dużo pracy nad detalami. Elementy ścian i dachu, które się zawaliły powinny leżeć gdzieś z boku albo wewnątrz konstrukcji. Ps: Ciesze się że na forum jeszcze zdarzają się oryginalne prace, takie jak twoja (2/3 wątków na WIP to samochody) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slayer2004 Napisano 20 Luty 2005 Autor Share Napisano 20 Luty 2005 Kolejny update: http://img130.exs.cx/img130/3618/wreckedhouse83aw.jpg poprawiłem nieco ściany zewnętrzne. Dodałoem druty zbrojeniowe, zniszczone rury . Jeszcze dzisiaj wieczorem postaram sie dorzucić spory update. A tak na marginesie, to coś mało komentarzy ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KamillM Napisano 20 Luty 2005 Share Napisano 20 Luty 2005 Bardzo ciekawy projekt, i ładnie wykonany ;D Tylko stal się aż tak nie wygina, jak to wygląda na tym screenie, chodzi mi o te dwa "zwisające" kawałki ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slayer2004 Napisano 20 Luty 2005 Autor Share Napisano 20 Luty 2005 Nowy update: http://img12.exs.cx/img12/3596/wreckedhouse94pu.jpg Poprawiona klatka schodowa. Zwróćcie uwagę na stalowy element, który spadł na schody. Dorobiłem również nity na belkach. Jutro postaram się zapodać kolejny update, jednak po południu będę w Katowicach na Rammstein ( Jak odwołają znów koncert to się lekko wku****ę ;)). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość tramper Napisano 20 Luty 2005 Share Napisano 20 Luty 2005 Zapowiada się całkiem ciekawie, ale ta stal strasznie nierealnie mi wygląda. Stal albo się przełamuje, alebo się wygina, ale tylko w miejscu największego przeciążenie. Raczej mało prawdopodobne aby stal zrobiła się nam w ładny łuczek. Zmniejszyłbym też szerokość poręczy od schodów, bo jak dla mnie są troszke za grube. Ogółem jednak jak popracujesz będzie fajnie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumpy Napisano 20 Luty 2005 Share Napisano 20 Luty 2005 Widzę, że nie tracisz ani chwili. Sprawnie Ci idzie ta chatka. Chyba dużo korzystasz z boolean: uważaj max ma skłonności do "wysypywania" się w scenach, w których jest tego dużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slayer2004 Napisano 21 Luty 2005 Autor Share Napisano 21 Luty 2005 Mały update.. http://img119.exs.cx/img119/8836/wreckedhouse102ss.jpg Dorobiłem parapety Dzisiaj już raczej nie będzie nowych updateów, bo jade na Rammstein :> :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lpshinoda Napisano 21 Luty 2005 Share Napisano 21 Luty 2005 nie wiew, nie jest źle, ale całość jakoś mnie nie przekonuje, może jeżeli popracujesz jeszcze troche nad szczegółami, poza tym wydaje mi się że całość jest lekko przesycona wszelkiego rodzaju przedmiotami pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumpy Napisano 22 Luty 2005 Share Napisano 22 Luty 2005 Ipshinoda --> Nie zgodze się z tobą. Slayer skłania się raczej w stronę domku zniszczonego w wyniku np. jakiegoś wybuchu. W związku z tym powinno być tam dużo rozwalonych obiektów np. resztek ścian, dachu, mebli. Ja nie zauważam tu "przesycenia". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slayer2004 Napisano 22 Luty 2005 Autor Share Napisano 22 Luty 2005 Wczorajszy koncert był naprawdę zajebisty :D :D !!! Tak jak trafnie zauważył Lumpy, dom jest po wybuchu. A tak swoją drogą, daje kolejną porcję świeżych renderów . Okablowałem korytarz, dorzuciłem skrzynkę z elektrycznością na zewnątrz i zrobiłem wstępną wersję okiennic . http://img110.exs.cx/img110/5342/wreckedhouse115dc.jpg http://img110.exs.cx/img110/540/wreckedhouse125sq.jpg http://img110.exs.cx/img110/8233/wreckedhouse137qy.jpg ejoy ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slayer2004 Napisano 23 Luty 2005 Autor Share Napisano 23 Luty 2005 Myślę, że najgorsze mam już za sobą. Teraz mam zamiar poprawić wygląd okien i okiennnic, dorobie rynny i jkieś graty wewnątrz budynku i na zewnątrz. Zacznę sie brać pomału za texturki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lpshinoda Napisano 23 Luty 2005 Share Napisano 23 Luty 2005 czekamy na kolejne renderki, nawet szybko Ci to idzie, urywek z koncertu pokazywali w Kronice :), Lumpy, może to po prostu moje błędne wrażenie, bo na tych ostatnich renderach praca zaczyna nabierać klimatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slayer2004 Napisano 23 Luty 2005 Autor Share Napisano 23 Luty 2005 W ramach małego odpoczynku od modelowania, zaczynam zabierać się za teksturowanie. Mam małe pytanko z tym związane. Ma może ktoś pomysł w jaki sposób oteksturowąć poręcz. Mam gotowy materiał drewna i nie wiem jaką techniką mam go nałożyć. UVW Map, czy Unwarp UVW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slayer2004 Napisano 20 Marzec 2005 Autor Share Napisano 20 Marzec 2005 Po długiej przerwie powracam do mojego Wipa. Zacząłem texturować dom. Oto wstępne tekstury ściany przedniej i podmurówki : http://img235.exs.cx/img235/42/wreckedhouse161jc.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumpy Napisano 20 Marzec 2005 Share Napisano 20 Marzec 2005 Super! Texturki pasują do tego domku. Ale na schodki zrób coś innego, np. niech będą całe z betonu. PS: Fajnie, że wróciłeś do tego WiPa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muhaho Napisano 20 Marzec 2005 Share Napisano 20 Marzec 2005 Moze byc ciekawie :) Jesli to ma byc dom po wybuchu wokol okien powinna byc sadza i zabrudzenia.. Natomiast brud, ktory umiesciles splywa jakby ze sciany bez wyraznej przyczyny... Popracoj tez nad sama faktora tynku - widac powtarzalnosc tekstor... Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lpshinoda Napisano 21 Marzec 2005 Share Napisano 21 Marzec 2005 teksturki super, fajnie że powróciłeś do tego WIP'a, powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slayer2004 Napisano 21 Marzec 2005 Autor Share Napisano 21 Marzec 2005 Poprawiłem teksture ściany frontowej. Starałem się ośiągnąć efekt pożaru, który szalał we wętrzu. Poprawiłem też texturę schodów. Co wy na to? ;) http://img194.exs.cx/img194/8924/wreckedhouse176oq.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MareG Napisano 21 Marzec 2005 Share Napisano 21 Marzec 2005 Wiesz tak sobie myślę... Zamiast modelować większość tych wyburzeń można by to załatwić prościej i szybciej. A mianowicie stosując wycinanie teksturą w technice tzw. Clip Mapping. Przykład: Modelujesz uproszczony ubytek/dziurę w murze i nakładasz na niego teksturę muru z bardzo dokładnymi uszkodzeniami wokół owej dziury - cały sukces polega na zastosowaniu równie dokładnej maski (kanału alpha) - która "wytnie" pustą przestrzeń w obiekcie (i jego teksturze) pozostawiając realistycznie wyglądające uszkodzenie. Aby z powodzeniem używać Clip Maps musisz użyć materiału BLEND w przykładowej konfiguracji: BLEND: materiał1 = dokładny materiał z teksturami uszkodzonego muru materiał2 = materiał całkowicie neutralny ze zresetowanymi wszystkimi istotnymi wartościami (kolor = 0, przezroczystość = 100%, wszelkie odblaski = 0, color filter = 100% itd. i oczywiście żadnych tekstur) maska = bitmapa w odcieniach szarości idealnie odwzorowująca "sylwetkę" uszkodzenia. Ot cała filozofia. Oczywiście, że obiekt muru zostanie "wycięty" z frontu i z tyłu, natomiast jego boczna część zniknie całkowicie - to jedna z wad... W każdym razie w niektórych miejscach Twojego domu można spokojnie stosować Clip mapy. Po co modelować tyle "zygzaków" skoro całość nie wygląda dość przekonywująco. Zastanów się nad tym!:) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lpshinoda Napisano 22 Marzec 2005 Share Napisano 22 Marzec 2005 nieźle, dawaj z oteksturowaną boczną ścianą, bo już nie mogę doczekać się efektu końcowego pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muhaho Napisano 22 Marzec 2005 Share Napisano 22 Marzec 2005 MareG: No prosze nawet sie nacze czegos nowego :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jens Napisano 22 Marzec 2005 Share Napisano 22 Marzec 2005 Ipshinoda --> Nie zgodze się z tobą. Slayer skłania się raczej w stronę domku zniszczonego w wyniku np. jakiegoś wybuchu. W związku z tym powinno być tam dużo rozwalonych obiektów np. resztek ścian, dachu, mebli. Ja nie zauważam tu "przesycenia". dokladnie... jak dodasz tekstury to jzu w 100% bedzie konkretny widok :) moze chcesz wstawic model mojego czolgu? :) jest gdzies w WIP pod nazwa M1A1 abrams :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slayer2004 Napisano 24 Marzec 2005 Autor Share Napisano 24 Marzec 2005 Texturowania ciąg dalszy... http://img218.exs.cx/img218/626/wreckedhouse180zr.jpg http://img218.exs.cx/img218/2757/wreckedhouse18b4qn.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bubu Napisano 24 Marzec 2005 Share Napisano 24 Marzec 2005 Ta texturka z cegówkami i tarawą (chodzi o ten fundament) jest dziwna (znaczy trawka występuje w dziwnym miejscu ;P) Aha no cement pomiedzy cegłami jest wystajacy tzn "wypływa" z pomiędzy cegieł (tak miało być??) A ogólnie robi dobrw wrażenie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slayer2004 Napisano 25 Marzec 2005 Autor Share Napisano 25 Marzec 2005 z tym cementem tak miało mniej więcej być. A ta "textura trawy" to jest mech i jakiś grzyb który porasta fundament. W scenie, którą mam zamiar dodać będzie trawa porastająca obszar dookoła domu i jeszcze jakieś inne elementy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slayer2004 Napisano 25 Marzec 2005 Autor Share Napisano 25 Marzec 2005 A więc texturujem dalej ;) http://img97.exs.cx/img97/1734/wreckedhouse190pw.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lpshinoda Napisano 25 Marzec 2005 Share Napisano 25 Marzec 2005 slayer, dobrze jest, tylko że trawka nie za bardzo przypomina mi mech i grzyb, po drugie wygląda o wiele lepiej jak dałeś teksturki na ramy od okien, po trzecie i ostatnie te rynny powinny chyba kończyć się nieco niżej pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slayer2004 Napisano 26 Marzec 2005 Autor Share Napisano 26 Marzec 2005 Rynny poprawię, a nad grzybem jeszcze popracuje. Nrazie są święta więc sobie troche odpuszcze ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slayer2004 Napisano 27 Marzec 2005 Autor Share Napisano 27 Marzec 2005 Kolejny progress: http://img208.exs.cx/img208/1816/wreckedhouse20b0fg.jpg http://img208.exs.cx/img208/2549/wreckedhouse20a3gu.jpg http://img208.exs.cx/img208/6537/wreckedhouse204qz.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dr. eA Napisano 27 Marzec 2005 Share Napisano 27 Marzec 2005 Fajne, przypomina mi scenerie z fallouta. Teksturki sa ostateczne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slayer2004 Napisano 27 Marzec 2005 Autor Share Napisano 27 Marzec 2005 Texturki nie są ostateczne. Mam nadzieje je eszcze na sam koniec poprawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slayer2004 Napisano 27 Marzec 2005 Autor Share Napisano 27 Marzec 2005 dobra. Na dzisiaj ostatni render. Dorobiiłem troche texturek i okno na klatce schodowej. http://img103.exs.cx/img103/7711/wreckedhouse216kz.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slayer2004 Napisano 29 Marzec 2005 Autor Share Napisano 29 Marzec 2005 Cuś cicho się zrobiło w tym temacie :). Zarzucam update. Otexturowałem prawie wszystko. Jeszcze pare pierdółek i model będzie skończony. Zastosowałem próbne oświetlenie. http://img92.exs.cx/img92/5314/wreckedhouse227ar.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 29 Marzec 2005 Share Napisano 29 Marzec 2005 podloga (ta szara) chyba troche za cienka. dodaj kilka peknietych szyb. tam gdzie ceglany mur jest zepsuty, powinno byc widac poszczegolne cegly. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grendel Napisano 10 Kwiecień 2005 Share Napisano 10 Kwiecień 2005 Nie ma co, coraz lepiej ci wychodzi ta demolka. Czy krawędzie ścian (miejsca zawalenia) będziesz jeszcze jakoś dopracowywał, bo przydało by się je zrobić bardziej nieregularne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się