Napisano 19 Luty 200520 l Witam Nie wiem czy mi się zdawało ale chyba widziałem gdzieś taki "kosmat" materiał do Vraya. A może to był jakiś zewnętrzny plugin? Podpowiedzcie. Pozdr. Faun
Napisano 19 Luty 200520 l VRayFur w create/geometry/vray albo plugiony typu shagfur czy shaghair, ale nie wiem, czy one współpracuja z vrayem.
Napisano 19 Luty 200520 l shag współpracuje ale nie całkiem:D Nie da się raczej wykorzystać przy dof'ie lub MB, chyba ,że zamienisz włosy na geometrie ale to strasznie obciąży komputer
Napisano 20 Luty 200520 l VrayFur na kilku kulkach ... material standardowy szary (Vray'owy) oswietlenie 1 omni + mapa oswietlenia hdri w envy (GI) sampling standardowy .... czas renderu jakies 5 minutek ... pozdro
Napisano 20 Luty 200520 l VRay fur nadaje się tylko przy zwykłym futrze. Bardziej skomplikowanej fryzury się nie da zrobić:( Chyba, że ktoś zna sposób niech da znać.
Napisano 22 Luty 200520 l ja wlasnie pracuje nad tym jak to zrobic zeby wiatr dzialal na moje futerko ... a ze w maxie jestem raczej zielony to idzie powoli ... uzywam maxa tylko do renderu :) Mtrack: obiekt ktory emituje (np kulka, plane lub cokolwiek innego) z menu rozwijasz menu primitives i tam (majac zaznaczona np twoja kulke) klikasz VrayFur ... futra fizycznie w scenie nie ma ... liczone jest dopiero podczas renderu (szybko w miare). calosc futra zastepuje maly plane po kliknieciu ktorego mozesz edytowac wlasnosci wlosow ... standardowo ... dlugosc grubosc itp ... co do mapowania tychze wloskow ... musisz uzyc UWVmap ... na emiterze (kulce) i pozniej w materiale ... uzywasz explicit map zeby wszystko ladnie wygladalo ... przyklad uzycia mapki "cow skin" ;] na kudelkach ... w zalaczniku pozdrawiam i zycze powodzenia
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto