Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Nie wiem czy mi się zdawało ale chyba widziałem gdzieś taki "kosmat" materiał do Vraya. A może to był jakiś zewnętrzny plugin? Podpowiedzcie.

 

Pozdr.

Faun

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

VRayFur w create/geometry/vray albo plugiony typu shagfur czy shaghair, ale nie wiem, czy one współpracuja z vrayem.

Napisano

shag współpracuje ale nie całkiem:D Nie da się raczej wykorzystać przy dof'ie lub MB, chyba ,że zamienisz włosy na geometrie ale to strasznie obciąży komputer

Napisano

VrayFur na kilku kulkach ... material standardowy szary (Vray'owy) oswietlenie 1 omni + mapa oswietlenia hdri w envy (GI) sampling standardowy .... czas renderu jakies 5 minutek ...

 

pozdro

Napisano

VRay fur nadaje się tylko przy zwykłym futrze. Bardziej skomplikowanej fryzury się nie da zrobić:(

Chyba, że ktoś zna sposób niech da znać.

Napisano

ja wlasnie pracuje nad tym jak to zrobic zeby wiatr dzialal na moje futerko ... a ze w maxie jestem raczej zielony to idzie powoli ... uzywam maxa tylko do renderu :)

 

Mtrack: obiekt ktory emituje (np kulka, plane lub cokolwiek innego) z menu rozwijasz menu primitives i tam (majac zaznaczona np twoja kulke) klikasz VrayFur ... futra fizycznie w scenie nie ma ... liczone jest dopiero podczas renderu (szybko w miare). calosc futra zastepuje maly plane po kliknieciu ktorego mozesz edytowac wlasnosci wlosow ... standardowo ... dlugosc grubosc itp ...

 

co do mapowania tychze wloskow ... musisz uzyc UWVmap ... na emiterze (kulce) i pozniej w materiale ... uzywasz explicit map zeby wszystko ladnie wygladalo ...

 

przyklad uzycia mapki "cow skin" ;] na kudelkach ... w zalaczniku

 

pozdrawiam i zycze powodzenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności