Skocz do zawartości

futro w V-ray'u?


Faun

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ja wlasnie pracuje nad tym jak to zrobic zeby wiatr dzialal na moje futerko ... a ze w maxie jestem raczej zielony to idzie powoli ... uzywam maxa tylko do renderu :)

 

Mtrack: obiekt ktory emituje (np kulka, plane lub cokolwiek innego) z menu rozwijasz menu primitives i tam (majac zaznaczona np twoja kulke) klikasz VrayFur ... futra fizycznie w scenie nie ma ... liczone jest dopiero podczas renderu (szybko w miare). calosc futra zastepuje maly plane po kliknieciu ktorego mozesz edytowac wlasnosci wlosow ... standardowo ... dlugosc grubosc itp ...

 

co do mapowania tychze wloskow ... musisz uzyc UWVmap ... na emiterze (kulce) i pozniej w materiale ... uzywasz explicit map zeby wszystko ladnie wygladalo ...

 

przyklad uzycia mapki "cow skin" ;] na kudelkach ... w zalaczniku

 

pozdrawiam i zycze powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności