Faun Napisano 19 Luty 2005 Share Napisano 19 Luty 2005 Witam Nie wiem czy mi się zdawało ale chyba widziałem gdzieś taki "kosmat" materiał do Vraya. A może to był jakiś zewnętrzny plugin? Podpowiedzcie. Pozdr. Faun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 19 Luty 2005 Share Napisano 19 Luty 2005 VRayFur w create/geometry/vray albo plugiony typu shagfur czy shaghair, ale nie wiem, czy one współpracuja z vrayem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
macsowhat Napisano 19 Luty 2005 Share Napisano 19 Luty 2005 z tego co wiem to jest w wersjach 1.4x.xx w górę ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 19 Luty 2005 Share Napisano 19 Luty 2005 shag współpracuje ale nie całkiem:D Nie da się raczej wykorzystać przy dof'ie lub MB, chyba ,że zamienisz włosy na geometrie ale to strasznie obciąży komputer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zipper Napisano 20 Luty 2005 Share Napisano 20 Luty 2005 VrayFur na kilku kulkach ... material standardowy szary (Vray'owy) oswietlenie 1 omni + mapa oswietlenia hdri w envy (GI) sampling standardowy .... czas renderu jakies 5 minutek ... pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 20 Luty 2005 Share Napisano 20 Luty 2005 VRay fur nadaje się tylko przy zwykłym futrze. Bardziej skomplikowanej fryzury się nie da zrobić:( Chyba, że ktoś zna sposób niech da znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zipper Napisano 22 Luty 2005 Share Napisano 22 Luty 2005 ja wlasnie pracuje nad tym jak to zrobic zeby wiatr dzialal na moje futerko ... a ze w maxie jestem raczej zielony to idzie powoli ... uzywam maxa tylko do renderu :) Mtrack: obiekt ktory emituje (np kulka, plane lub cokolwiek innego) z menu rozwijasz menu primitives i tam (majac zaznaczona np twoja kulke) klikasz VrayFur ... futra fizycznie w scenie nie ma ... liczone jest dopiero podczas renderu (szybko w miare). calosc futra zastepuje maly plane po kliknieciu ktorego mozesz edytowac wlasnosci wlosow ... standardowo ... dlugosc grubosc itp ... co do mapowania tychze wloskow ... musisz uzyc UWVmap ... na emiterze (kulce) i pozniej w materiale ... uzywasz explicit map zeby wszystko ladnie wygladalo ... przyklad uzycia mapki "cow skin" ;] na kudelkach ... w zalaczniku pozdrawiam i zycze powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się