Skocz do zawartości

Postać3d: BlackOps


Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o komentarz: ile i w którym miejscu poświęcić modelowi więcej czasu, gdzie szlifować nadal. Tylko nie bierzcie pod uwagę rąk bo są prawie nie tykane. Muszę to wiedzieć zanim wezmę się za teksturowanie i rig. Aha i jeszcze jedno model będzie do animacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Model na pewno zdecydowanie powyżej forumowej średniej- fajna sprawa :).

 

Ale jeśli oczekujesz uwag, to musisz dostarczać dużo większe rendery i bez super spłaszczającego skylight... Zwykłe screeny ekranu są sto razy lepszym wyjściem... Po prostu na dobrą sprawę teraz nic nie widać.

 

Zbliżenie na twarz zdradza już że maska za mocno wygląda na wykonaną z ciasta + strój zbyt ociosany. Ale tak to bardzo przyjemny model.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dzięki wszystkim za dobre słowo i uwagi. Poprawioną wersję chyba tak szybko nie pokaże bo mam jednocześnie maturę na karku :/, ale zrobie co mogę aby w najbliższym czasie umieścić rendery w większej rozdzielczości.

Co do uwag:

-ta maska na jego głowie ma być docelowo materiałowa (coś w rodzaju takiej kominiarki). Czy określenie jej 'jak z ciasta' jest bardzo negatywne, tzn czy powinienen to poprawiać?

-Czy są jakieś sugestie jak mogę zmienić model aby nie był zbyt 'ociosany'? Nie bardzo rozumiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności