Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hmm to zalezy jak kto woli robic grubość blachy :) Ja robie dwoma sposobami jeden to taki,(rys 1) ze zaznaczam krawędzie i przesówam je z shiftem do środka (najpierw bardzo malutko A jak chcesz żeby tam było kanciasto (bo chyba o to chodzi w tym miejscu to może poprostu zchmaferuj tego edge

  • Odpowiedzi 121
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

mam pewien problem. próbowałem z tą karoserią wszystkich wyżej wymienionych metod i coś nie chce działać :-(. za każdym razem wychodzi cos takiego co widać na tym pliku( wtym przypadku to shell), a te linie powinny być do siebie prostopadłe.aha i dałem mesh smooth interactions = 2

Napisano

mentaller, musisz zmniejszyć smoothnes z 1 na mniej na przykład 0,7, znajdziesz to w menu bocznym meshsmooth

albo możesz zmienić również w menu bocznym meshsmooth sposób wygładzania z NURBS na Classic, ale nie wiem czy to drugie pomoże

 

pozdro

Napisano

Ja robie to w inny sposób, a mianowicie przed nadaniem grubości blasze(czy jak to się tam odmienia ;P) Daje chammfera o małej wartości na edge, które ma mi się nie "wyginać". Na rysunku chyba widać o co mi chodzi :) Nieraz robie też innym sposobem, ale musze uruchomić maxa żeby nie popisać głupot, a muszę się pouczyć tak więc jak znajde chwilke to opisze ten drugi sposób

:D

Edit: Tyle, że nie wiem czy ci troszeczkę nie pognie siatki w ten sposób, ale możesz spróbować :) Ja tak robie i wydaje mi się ,że nie jest to aż taki zły pomysł :)

Napisano

ja bym chyba nic nie zmienił, jedyne co wali w oczy to tylni błotnik widziany z tyłu, wydaje się trochę krzywy, ale patrząc z przodu widać że nie jest krzywy tylko to z tyłu tak wygląda

Napisano

mam 2 pytania:

1. jak zrobić uszczeli wokół szyb? loftem? czy zaczać od boxa i odpowiednio go wymodelować

2. ktoś zna może jakiegoś tutka o robieniu świateł(najlepiej przednich)?

Napisano

No pewno że szkoła ważniejsza od modelu ;) A co do uszczelek to ja właśnie robie box'a i potem dookoła szyba :) Tyle, że później zaczołem robić plane-->do okoła szyby-->zaznaczałem krawędzie i raz z shiftem do środka(najpierw mało i drugi raz do środka troszkę więcej (z tym planem było mi łatwiej, ale jak ktop woli :) Aa co do tutka przednich świateł to niestety nie pomogę :(

Napisano

kolo przedniej szyby bedą lusterka więc nie będzie tego widać ;-). Co do przednich świateł to jeśli chodzi ci o to że są tam zbyt duże kanty to takie mają być. a "to coś" nad dolną lampą to wybrzuszenie okalające tą dolną lampę

Napisano

co do tej uszczelki to daj tam chamfer i problem zniknie

 

pooglądaj uważnie zdjęcia tego samochodu bo bryłe ma nieprzeciętną i popracuj nad swoim modelem, nierówności i tak wyjdą przy lakierze wiec poczekamy ;) i jak możesz dawaj 2 połówki auta lepej sie to jakoś ogląda nawet niezweldowane ;)

Napisano

jeżeli tak to sorry, poza tym takie pytanko, kożystasz z jakiś referków czy tak ze zdjęć, jeżeli to BP to podaj namiar na nie, to auto mnie zaciekawiło :)

 

pozdro

Napisano

bardzo ladny model. Ja niewidze błedów :P Bedziesz robil podstawowy model czy tesh probowal z tuningiem ?

Napisano

też widzę pare bugów, tylko dokładnie gdzie je widać? moze jakiś umknął mojej uwadze... Przy światłach nie korzystałem z żadnego tutka. Total tuningu raczej nie będe robił, co najwyżej dam felgi, grill i jakiś malutki spojler z Nismo, jednak będą to raczej zmiany mało zauważalne.

Napisano

No to w takim razie twoja jest miejscami za ostra ;) No, ale nie jest zła i nie będe się czepiał :D Pracuj pracuj i pokazuj nowe renderki :)

Napisano

To co zaznaczone (nie wiem czy to błędy może to wina renderka)no alez przodu na dole zderzaka chyba coś lekko wystaje, ta szpara jakaś taka dziwna (krzywa, pofalowana , czy bez grubości) No i czy światło wo oryginale też tak ostro przechodzi w karoserie?? (bo nie wiem, ale wydaje mi się, że nie) Chyba powinno przechodzić bardziej płynnie. NO ale podoba mi się :D Ładne :)

Napisano

ja raczej nie widze błędów, jak dla mnie to model już jest fajny, poza tym chyba tylko jeszcze Bubu siedzi na tym wątku??? czemu, autko git, ile poly, daj siatkę, kiedy zamierzasz przymierzać materiały i dać jakieś renderki

 

pozdro

Napisano

Nooo... ostatnie renderki to jest "wielki skok dla ludzkosci". Popraw to co Bubu zaznaczyl i bedzie git. Potem tylko (az) materialy i powinno bardzo fajnie wyjsc.

 

pozdrawiam

Napisano

nielot007 proszę pokarz gdzie są te minimalne błedy ;-) z chęcią je poprawie. poly to ma dużo, chyba zbyt dużo ( chyba przez tę oponę z felgą) , jak włącze maxa to wam powiem. co do tego rowka z tyłu, to ma on grubość, ale obejrzę go sobie dokładniej i poprawie jeszcze światła z tyłu.

a materiały i siatki być może już dzisiaj :-)

 

P.S. RA - "wielki skok dla ludzkości" - ciekawa teoria ;-P

Napisano

nie wiem jeszcze czy zrobię scenkę (może dam w tle zdjęcie), a jeśli tak to będzie scenka minimalistyczna pozwalająca skupić sie na samym modelu ;-), a tuningu jak na razie nie przewiduje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności