Gość stachu666 Napisano 5 Marzec 2005 Napisano 5 Marzec 2005 witam... chciałbym wam przedstawić hmm... najlepszy karabin snajperski na świecie Heckler und Koch PSG1. czas wykonania około 15h, render 5 min a tak wygląda naprawde : http://www.world.guns.ru/sniper/sn14-e.htm
AGmakonts Napisano 5 Marzec 2005 Napisano 5 Marzec 2005 e.. może i najlepszy ale ja tu żadnego nie widze --Edit-- Sczupal pisaliśmy w tym samym czasie:)
Edi Napisano 5 Marzec 2005 Napisano 5 Marzec 2005 Model bardzo ładny. Pdoba mi się. Widać że się do drobiazgów przyłożyłeś. Tylko render możesz sporo poprawić. To szare tło też nie dodaje uroku. Ale gratuluje modelu.
Lucas Napisano 5 Marzec 2005 Napisano 5 Marzec 2005 Ja też nie widzę obrazków.. a chętnie bym zobaczył bo na zdjęciu karabin wygląda obiecująco.
Szczupal Napisano 5 Marzec 2005 Napisano 5 Marzec 2005 ale o golnie to profesionalny jestes.... tak profesionalny ze oszykales system max3d i nacisnales wstaw a tak naprawde pobrales pare milionow ze szwajcarskich kont ( dobra przykrywka ) :) :) ...pozdro...
Lucas Napisano 5 Marzec 2005 Napisano 5 Marzec 2005 Ok, teraz widzę. Całkiem fajny model, niepodoba mi się tylko uchwyt (czy jak to się tam zwie).
Jens Napisano 5 Marzec 2005 Napisano 5 Marzec 2005 a ja nie widze modelu a szkoda... fakt sasiedzi zza granicy potrafia zrobic dobra bron no i psg-1 sie do nich zalicza - celnosc, waga, awaryjnosc a raczej jej brak heh zupelnie jak smg jakis z rodziny mp5 :P bardzo dobry pomysl z wykonaniem modelu ale wrzuc je tu na stronke :>
Gość stachu666 Napisano 6 Marzec 2005 Napisano 6 Marzec 2005 ciesze się że się podoba, ale nie wiem dlaczego nie działa obraz... (wziąłem w pisaniu posta "insert image" , chyba dobrze wybrałem ? ) tutaj jest link http://www.stachu_666.webpark.pl/psg1-cam1.jpg camery od 1 do 4 zmieniajcie :) a tak wogóle to zdecydowałem się zrobić PSG1 bo na google jak ściągałem różne zdjęcia różnych broni do wykonania to zlookałem kilka modelów PSG1, modele super: kwadraty z textura broni :/
Jens Napisano 6 Marzec 2005 Napisano 6 Marzec 2005 oo juz dziala :) wiec tak: drewienko nie pasuje - nie ta barwa... poszukaj modelu ktory ma raczke z tworzywa... statyw jest przykrecany :P i cos nie tak jest z przelacznikiem trybow strzalu...
Gość stachu666 Napisano 6 Marzec 2005 Napisano 6 Marzec 2005 to przez ten pier.... server webpark i ten limit transferu, niedługo zmienie na inny server .... a narazie spróbujcie wejść może w inny dzień :[ za utrudnienia przepraszamy :/ BTW: a dokładniej co jest nie tak z tym przełącznikiem ? jest ustawiony na S czyli safe....
asfalton Napisano 6 Marzec 2005 Napisano 6 Marzec 2005 widzialem twoj karabin snajperski, dobrze wykonany tylko podloze mi nie pasuje i jesli SNAKE go urzywal to musi byc najlepszy :D
Jens Napisano 6 Marzec 2005 Napisano 6 Marzec 2005 w nowych modelach przelacznik jest innaczej wymodelowany... ale i tak jest konkret :P
Gość stachu666 Napisano 7 Marzec 2005 Napisano 7 Marzec 2005 teraz napewno działają rendery :) zmieniłem server na photobucket.com BTW: a co do różnic w modelach PSG1 to ja po prostu miałem dużo zdjęć PSG1, jedne miały inne kolby, drugie inne celowniki :]
Gość stachu666 Napisano 7 Marzec 2005 Napisano 7 Marzec 2005 w 3ds max to ja jestem hmm...noob... nie umiem jeszcze w pełni wykorzystać renderowania i jakichś tam pluginów do tego, texturowanie moje ogranicza się do uvw map, nie umiem NURBS-ów i wielu innych rzeczy, tak więc sami widzicie jestem nowicjusz :/ i co to wogóle jest ten mental ray i hdri ?
streaker Napisano 8 Marzec 2005 Napisano 8 Marzec 2005 co sie martwisz, ja prawie rok siedze w maxie i tez nie umie nurbsow, mental ray to alternatywny render, podobnie jak vray, brazil, final render, czy maxwell, cala zabawa w nich polega na tym, ze potrafia liczyc global illumination (GI), hdri: The HDRI Bitmap I/O plug-in is used for reading and writing HDRI (High Dynamic Range Image) files in Radiance Picture format (*.hdr, *.pic). uwzglednia poziom natezenia swiatla w poszczegolnych miejscach obrazka (przeczytaj sobie tutka na splutterfish.com).
Rekomendowane odpowiedzi