Skocz do zawartości

model 3d: H&K PSG1


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Model bardzo ładny. Pdoba mi się. Widać że się do drobiazgów przyłożyłeś.

Tylko render możesz sporo poprawić. To szare tło też nie dodaje uroku.

Ale gratuluje modelu.

Napisano

ale o golnie to profesionalny jestes.... tak profesionalny ze oszykales system max3d i nacisnales wstaw a tak naprawde pobrales pare milionow ze szwajcarskich kont ( dobra przykrywka ) :) :) ...pozdro...

Napisano

a ja nie widze modelu a szkoda...

 

 

 

fakt sasiedzi zza granicy potrafia zrobic dobra bron no i psg-1 sie do nich zalicza - celnosc, waga, awaryjnosc a raczej jej brak heh zupelnie jak smg jakis z rodziny mp5 :P bardzo dobry pomysl z wykonaniem modelu ale wrzuc je tu na stronke :>

Gość stachu666
Napisano

ciesze się że się podoba, ale nie wiem dlaczego nie działa obraz... (wziąłem w pisaniu posta "insert image" , chyba dobrze wybrałem ? )

tutaj jest link http://www.stachu_666.webpark.pl/psg1-cam1.jpg

camery od 1 do 4 zmieniajcie :)

 

a tak wogóle to zdecydowałem się zrobić PSG1 bo na google jak ściągałem różne zdjęcia różnych broni do wykonania to zlookałem kilka modelów PSG1, modele super: kwadraty z textura broni :/

Napisano

oo juz dziala :) wiec tak: drewienko nie pasuje - nie ta barwa... poszukaj modelu ktory ma raczke z tworzywa... statyw jest przykrecany :P i cos nie tak jest z przelacznikiem trybow strzalu...

Gość stachu666
Napisano

to przez ten pier.... server webpark i ten limit transferu, niedługo zmienie na inny server .... a narazie spróbujcie wejść może w inny dzień :[

za utrudnienia przepraszamy :/

 

BTW: a dokładniej co jest nie tak z tym przełącznikiem ? jest ustawiony na S czyli safe....

Gość stachu666
Napisano

teraz napewno działają rendery :)

zmieniłem server na photobucket.com

 

BTW: a co do różnic w modelach PSG1 to ja po prostu miałem dużo zdjęć PSG1, jedne miały inne kolby, drugie inne celowniki :]

Gość stachu666
Napisano

w 3ds max to ja jestem hmm...noob...

nie umiem jeszcze w pełni wykorzystać renderowania i jakichś tam pluginów do tego, texturowanie moje ogranicza się do uvw map, nie umiem NURBS-ów i wielu innych rzeczy, tak więc sami widzicie jestem nowicjusz :/

i co to wogóle jest ten mental ray i hdri ?

Napisano

co sie martwisz, ja prawie rok siedze w maxie i tez nie umie nurbsow, mental ray to alternatywny render, podobnie jak vray, brazil, final render, czy maxwell, cala zabawa w nich polega na tym, ze potrafia liczyc global illumination (GI),

hdri: The HDRI Bitmap I/O plug-in is used for reading and writing HDRI (High Dynamic Range Image) files in Radiance Picture format (*.hdr, *.pic). uwzglednia poziom natezenia swiatla w poszczegolnych miejscach obrazka (przeczytaj sobie tutka na splutterfish.com).




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności