Napisano 5 Marzec 200520 l witam... chciałbym wam przedstawić hmm... najlepszy karabin snajperski na świecie Heckler und Koch PSG1. czas wykonania około 15h, render 5 min a tak wygląda naprawde : http://www.world.guns.ru/sniper/sn14-e.htm
Napisano 5 Marzec 200520 l e.. może i najlepszy ale ja tu żadnego nie widze --Edit-- Sczupal pisaliśmy w tym samym czasie:)
Napisano 5 Marzec 200520 l Model bardzo ładny. Pdoba mi się. Widać że się do drobiazgów przyłożyłeś. Tylko render możesz sporo poprawić. To szare tło też nie dodaje uroku. Ale gratuluje modelu.
Napisano 5 Marzec 200520 l Ja też nie widzę obrazków.. a chętnie bym zobaczył bo na zdjęciu karabin wygląda obiecująco.
Napisano 5 Marzec 200520 l ale o golnie to profesionalny jestes.... tak profesionalny ze oszykales system max3d i nacisnales wstaw a tak naprawde pobrales pare milionow ze szwajcarskich kont ( dobra przykrywka ) :) :) ...pozdro...
Napisano 5 Marzec 200520 l Ok, teraz widzę. Całkiem fajny model, niepodoba mi się tylko uchwyt (czy jak to się tam zwie).
Napisano 5 Marzec 200520 l a ja nie widze modelu a szkoda... fakt sasiedzi zza granicy potrafia zrobic dobra bron no i psg-1 sie do nich zalicza - celnosc, waga, awaryjnosc a raczej jej brak heh zupelnie jak smg jakis z rodziny mp5 :P bardzo dobry pomysl z wykonaniem modelu ale wrzuc je tu na stronke :>
Napisano 6 Marzec 200520 l ciesze się że się podoba, ale nie wiem dlaczego nie działa obraz... (wziąłem w pisaniu posta "insert image" , chyba dobrze wybrałem ? ) tutaj jest link http://www.stachu_666.webpark.pl/psg1-cam1.jpg camery od 1 do 4 zmieniajcie :) a tak wogóle to zdecydowałem się zrobić PSG1 bo na google jak ściągałem różne zdjęcia różnych broni do wykonania to zlookałem kilka modelów PSG1, modele super: kwadraty z textura broni :/
Napisano 6 Marzec 200520 l oo juz dziala :) wiec tak: drewienko nie pasuje - nie ta barwa... poszukaj modelu ktory ma raczke z tworzywa... statyw jest przykrecany :P i cos nie tak jest z przelacznikiem trybow strzalu...
Napisano 6 Marzec 200520 l to przez ten pier.... server webpark i ten limit transferu, niedługo zmienie na inny server .... a narazie spróbujcie wejść może w inny dzień :[ za utrudnienia przepraszamy :/ BTW: a dokładniej co jest nie tak z tym przełącznikiem ? jest ustawiony na S czyli safe....
Napisano 6 Marzec 200520 l widzialem twoj karabin snajperski, dobrze wykonany tylko podloze mi nie pasuje i jesli SNAKE go urzywal to musi byc najlepszy :D
Napisano 6 Marzec 200520 l w nowych modelach przelacznik jest innaczej wymodelowany... ale i tak jest konkret :P
Napisano 7 Marzec 200520 l teraz napewno działają rendery :) zmieniłem server na photobucket.com BTW: a co do różnic w modelach PSG1 to ja po prostu miałem dużo zdjęć PSG1, jedne miały inne kolby, drugie inne celowniki :]
Napisano 7 Marzec 200520 l w 3ds max to ja jestem hmm...noob... nie umiem jeszcze w pełni wykorzystać renderowania i jakichś tam pluginów do tego, texturowanie moje ogranicza się do uvw map, nie umiem NURBS-ów i wielu innych rzeczy, tak więc sami widzicie jestem nowicjusz :/ i co to wogóle jest ten mental ray i hdri ?
Napisano 8 Marzec 200520 l co sie martwisz, ja prawie rok siedze w maxie i tez nie umie nurbsow, mental ray to alternatywny render, podobnie jak vray, brazil, final render, czy maxwell, cala zabawa w nich polega na tym, ze potrafia liczyc global illumination (GI), hdri: The HDRI Bitmap I/O plug-in is used for reading and writing HDRI (High Dynamic Range Image) files in Radiance Picture format (*.hdr, *.pic). uwzglednia poziom natezenia swiatla w poszczegolnych miejscach obrazka (przeczytaj sobie tutka na splutterfish.com).