Skocz do zawartości

model 3d: H&K PSG1


Gość stachu666

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

a ja nie widze modelu a szkoda...

 

 

 

fakt sasiedzi zza granicy potrafia zrobic dobra bron no i psg-1 sie do nich zalicza - celnosc, waga, awaryjnosc a raczej jej brak heh zupelnie jak smg jakis z rodziny mp5 :P bardzo dobry pomysl z wykonaniem modelu ale wrzuc je tu na stronke :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość stachu666

ciesze się że się podoba, ale nie wiem dlaczego nie działa obraz... (wziąłem w pisaniu posta "insert image" , chyba dobrze wybrałem ? )

tutaj jest link http://www.stachu_666.webpark.pl/psg1-cam1.jpg

camery od 1 do 4 zmieniajcie :)

 

a tak wogóle to zdecydowałem się zrobić PSG1 bo na google jak ściągałem różne zdjęcia różnych broni do wykonania to zlookałem kilka modelów PSG1, modele super: kwadraty z textura broni :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oo juz dziala :) wiec tak: drewienko nie pasuje - nie ta barwa... poszukaj modelu ktory ma raczke z tworzywa... statyw jest przykrecany :P i cos nie tak jest z przelacznikiem trybow strzalu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość stachu666

to przez ten pier.... server webpark i ten limit transferu, niedługo zmienie na inny server .... a narazie spróbujcie wejść może w inny dzień :[

za utrudnienia przepraszamy :/

 

BTW: a dokładniej co jest nie tak z tym przełącznikiem ? jest ustawiony na S czyli safe....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość stachu666

teraz napewno działają rendery :)

zmieniłem server na photobucket.com

 

BTW: a co do różnic w modelach PSG1 to ja po prostu miałem dużo zdjęć PSG1, jedne miały inne kolby, drugie inne celowniki :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość stachu666

w 3ds max to ja jestem hmm...noob...

nie umiem jeszcze w pełni wykorzystać renderowania i jakichś tam pluginów do tego, texturowanie moje ogranicza się do uvw map, nie umiem NURBS-ów i wielu innych rzeczy, tak więc sami widzicie jestem nowicjusz :/

i co to wogóle jest ten mental ray i hdri ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co sie martwisz, ja prawie rok siedze w maxie i tez nie umie nurbsow, mental ray to alternatywny render, podobnie jak vray, brazil, final render, czy maxwell, cala zabawa w nich polega na tym, ze potrafia liczyc global illumination (GI),

hdri: The HDRI Bitmap I/O plug-in is used for reading and writing HDRI (High Dynamic Range Image) files in Radiance Picture format (*.hdr, *.pic). uwzglednia poziom natezenia swiatla w poszczegolnych miejscach obrazka (przeczytaj sobie tutka na splutterfish.com).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności