Horus Napisano 20 Marzec 2005 Napisano 20 Marzec 2005 Spodobał mi się PzKpfw III Uncle`a, więc postanowiłem wymodelować jego mocniejszego brata, czyli PzKpfw IV Ausf. F1 uzbrojonego w krótką, fikuśną armate kalibru 7,5cm. Niestety nie wiem czy mój komp wytrzyma, pewnie zarżnę go na gąsienicach, więc staram się gdzie się da unikać meshsmootha, przez co czasem widać kanty :( Blueprinty tez do niczego, wszystko rozmazane, wiec idzie toto ciezko.
Ski Napisano 20 Marzec 2005 Napisano 20 Marzec 2005 wygląda super jak dla mnie...powodzonka w dalszej pracy i czekam na więcej :)
domel31 Napisano 21 Marzec 2005 Napisano 21 Marzec 2005 jak narazie niezly model sie szykuje! detale wow :] czekam z niecierpliwoscia co bedzie dalej
lpshinoda Napisano 21 Marzec 2005 Napisano 21 Marzec 2005 przy tym modelu chyba nie musisz przejmować się, że coś będzie kańciaste czołgi takie po prostu są :), a inną drogą to ładnie zacząłeś
Knysha Napisano 21 Marzec 2005 Napisano 21 Marzec 2005 Oo ciekawie ciekawie :). Powodzenia w dalszej pracy :). Pzdr
Horus Napisano 22 Marzec 2005 Autor Napisano 22 Marzec 2005 Mam nadzieje ze mi pomozecie i powiecie czemu tak sie dzieje, bo jest to dla mnie wieksza tajemnica niz sekret Miriam :) Na poczatku myslalem ze to wina siatki wiec sprawdzilem ja dokladnie i wszystko bylo ok. Wiec na probe wyextrudowalem zwyklego boxa i dzieje sie to samo. Co jest grane? render: Brazil. Pod skylinem jest ok. :(
Bubu Napisano 22 Marzec 2005 Napisano 22 Marzec 2005 MOże kwestia małego samplingu, albo view rate i sec rate? Może to i to, ale nie wiem (chociaż na coś takiego wygląda :D)
lpshinoda Napisano 22 Marzec 2005 Napisano 22 Marzec 2005 Scud nie mam pojęcia czemy się tak dzieje, niestety ja w sprawie Brazil'a Ci nie pomogę pozdro
Horus Napisano 22 Marzec 2005 Autor Napisano 22 Marzec 2005 dzieki Bubu, naprowadziles mnie-zmiana w global ilumination->shade rate Min -3, Max 0 na min 1, max 2 pomogla ale teraz toto sie strasznie wolno renderuje. Moglby ktos u siebie sprawdzic na extrudowanym box`ie czy tez tak ma? Bo, zeby bylo ciekawiej jak zamiast extrudowac nalozy sie na box`a 2 zeby wystawal (co wyglada tak samo jak po wyextrudowaniu pierwszego) to tego problemu nie ma. I wogole dzieki za pozytywne opinie, lece pracowac dalej :)
lpshinoda Napisano 22 Marzec 2005 Napisano 22 Marzec 2005 zrób tak: zaznacz krawędzie zaznaczone na czerwono, przeciągnij je trzymają wciśnięty shift zgodnie z kierunkiem zielonych strzałek, powinno powstać ci to, co chcesz uzyskać jeżeli nie to chyba cię nie zrozumiałem
Szczupal Napisano 22 Marzec 2005 Napisano 22 Marzec 2005 moim zdaniem jest to wina ustawien renderingu sprubuj sie tam pobawic...
Muhaho Napisano 22 Marzec 2005 Napisano 22 Marzec 2005 Mam ten model na polce... bede sie bacznie przygladal :D POzdrawiam!
Bubu Napisano 22 Marzec 2005 Napisano 22 Marzec 2005 UUUUU chyba troszeczkę za dużo w dałeś w min i max ;) Wydaje mi się, że powinno wystarczyć min 0 i max 0, ale nie wiem :P (też czasami mam ten problem ;))
Horus Napisano 22 Marzec 2005 Autor Napisano 22 Marzec 2005 prawie, na min=0, max=1 jest juz ok. Dzieki za pomoc, temat zamkniety. Jutro postaram sie wrzucic jakis nowy render.
uncle Napisano 23 Marzec 2005 Napisano 23 Marzec 2005 ten czolg tak nie wygloda;) a napewno ta skrzynka nie tak;P
Horus Napisano 23 Marzec 2005 Autor Napisano 23 Marzec 2005 Skrzynka sie z nieznanych przyczyn powiekszyla. Ale poza nia wszystko wyglada tak jak bylo :) Przynajmniej ktos czuwa :]
uncle Napisano 23 Marzec 2005 Napisano 23 Marzec 2005 strasznie splaszczyles wlazy i wizjery, one nie byly tak plaskie, ponaddto ten otwor na karabin z tylu wiezy, on jest okargly - takl jakby splaszcozna sfera, poszukaj zdjec, ten ta wieza niewiele sie od IIIki rozni, a w sumie to ta sama wieza co w poznych wer. 3ki - L czy m, nie wiem;)
Horus Napisano 25 Marzec 2005 Autor Napisano 25 Marzec 2005 Prace posuwaja sie dalej. Gdyby nie swieta to bym skonczyl do poniedzialku ale wyjezdzam :/ Uncle-no wlasnie z tego co widzialem to wiziery byly nawet bardziej plaskie, a ten otwor z tylu jest delikatnie wypukly, wydaje mi sie ze taki wlasnie ma byc. Nie wiem czemu tak przydko mi rnderuje te wciecia w pancerzu, i czemu nie widac spawow. Dac wiekszy sampling, ogromniastego bumpa czy jak? :|
lpshinoda Napisano 25 Marzec 2005 Napisano 25 Marzec 2005 nieźle ci to idze, ale w sprawie jakości rendera nie pomogę...:(
slayer2004 Napisano 26 Marzec 2005 Napisano 26 Marzec 2005 Model bardzo mi się podoba. Czekam na updejty ;)
Bubu Napisano 26 Marzec 2005 Napisano 26 Marzec 2005 NO pewno za mały sampling :) A jaki masz ? No a spawy to też może za mały bump :) A może na spawy lepiej DISPLACEMENT ?? (czy jak to się tam pisze ;) Ale tak do końca nie jestem pewny :) Są tu duzo lepsi którzy wiedzą lepiej :) NO i ładnie idzie :D
Gość makbol Napisano 26 Marzec 2005 Napisano 26 Marzec 2005 model super nie widać jakis wiekszych błedów. A mozna wiedziec z kad masz blueprinty o ile robisz na ich podstawie ?
Horus Napisano 29 Marzec 2005 Autor Napisano 29 Marzec 2005 Maly update. Blueprinty bralem z http://www.suurland.com/
Horus Napisano 19 Listopad 2005 Autor Napisano 19 Listopad 2005 Pora powrocic do tego tematu :) To juz chyba koncowka modelingu.
Horus Napisano 19 Listopad 2005 Autor Napisano 19 Listopad 2005 Wszedlem na Pantere Woroszyłow`a i sie zdolowalem :-( Juz nawet tego mojego badziewia texturowac nie bede wywalam to w cholere.
kliment woroszyłow Napisano 20 Listopad 2005 Napisano 20 Listopad 2005 hehe....nie przejmujsja tawariszcz! budiet charaszo....powiem tak...jak na poczatek jest nienajgorzej...troszke rzeczy bym poprwił.....np. koło napinajace i napędowe...za rachityczne. Jesli zas chodzi o blueprinty to słuze pomoca jesli chcesz. Pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się