Napisano 20 Marzec 200520 l Spodobał mi się PzKpfw III Uncle`a, więc postanowiłem wymodelować jego mocniejszego brata, czyli PzKpfw IV Ausf. F1 uzbrojonego w krótką, fikuśną armate kalibru 7,5cm. Niestety nie wiem czy mój komp wytrzyma, pewnie zarżnę go na gąsienicach, więc staram się gdzie się da unikać meshsmootha, przez co czasem widać kanty :( Blueprinty tez do niczego, wszystko rozmazane, wiec idzie toto ciezko.
Napisano 20 Marzec 200520 l wygląda super jak dla mnie...powodzonka w dalszej pracy i czekam na więcej :)
Napisano 21 Marzec 200520 l jak narazie niezly model sie szykuje! detale wow :] czekam z niecierpliwoscia co bedzie dalej
Napisano 21 Marzec 200520 l przy tym modelu chyba nie musisz przejmować się, że coś będzie kańciaste czołgi takie po prostu są :), a inną drogą to ładnie zacząłeś
Napisano 22 Marzec 200520 l Autor Mam nadzieje ze mi pomozecie i powiecie czemu tak sie dzieje, bo jest to dla mnie wieksza tajemnica niz sekret Miriam :) Na poczatku myslalem ze to wina siatki wiec sprawdzilem ja dokladnie i wszystko bylo ok. Wiec na probe wyextrudowalem zwyklego boxa i dzieje sie to samo. Co jest grane? render: Brazil. Pod skylinem jest ok. :(
Napisano 22 Marzec 200520 l MOże kwestia małego samplingu, albo view rate i sec rate? Może to i to, ale nie wiem (chociaż na coś takiego wygląda :D)
Napisano 22 Marzec 200520 l Scud nie mam pojęcia czemy się tak dzieje, niestety ja w sprawie Brazil'a Ci nie pomogę pozdro
Napisano 22 Marzec 200520 l Autor dzieki Bubu, naprowadziles mnie-zmiana w global ilumination->shade rate Min -3, Max 0 na min 1, max 2 pomogla ale teraz toto sie strasznie wolno renderuje. Moglby ktos u siebie sprawdzic na extrudowanym box`ie czy tez tak ma? Bo, zeby bylo ciekawiej jak zamiast extrudowac nalozy sie na box`a 2 zeby wystawal (co wyglada tak samo jak po wyextrudowaniu pierwszego) to tego problemu nie ma. I wogole dzieki za pozytywne opinie, lece pracowac dalej :)
Napisano 22 Marzec 200520 l zrób tak: zaznacz krawędzie zaznaczone na czerwono, przeciągnij je trzymają wciśnięty shift zgodnie z kierunkiem zielonych strzałek, powinno powstać ci to, co chcesz uzyskać jeżeli nie to chyba cię nie zrozumiałem
Napisano 22 Marzec 200520 l UUUUU chyba troszeczkę za dużo w dałeś w min i max ;) Wydaje mi się, że powinno wystarczyć min 0 i max 0, ale nie wiem :P (też czasami mam ten problem ;))
Napisano 22 Marzec 200520 l Autor prawie, na min=0, max=1 jest juz ok. Dzieki za pomoc, temat zamkniety. Jutro postaram sie wrzucic jakis nowy render.
Napisano 23 Marzec 200520 l Autor Skrzynka sie z nieznanych przyczyn powiekszyla. Ale poza nia wszystko wyglada tak jak bylo :) Przynajmniej ktos czuwa :]
Napisano 23 Marzec 200520 l strasznie splaszczyles wlazy i wizjery, one nie byly tak plaskie, ponaddto ten otwor na karabin z tylu wiezy, on jest okargly - takl jakby splaszcozna sfera, poszukaj zdjec, ten ta wieza niewiele sie od IIIki rozni, a w sumie to ta sama wieza co w poznych wer. 3ki - L czy m, nie wiem;)
Napisano 25 Marzec 200520 l Autor Prace posuwaja sie dalej. Gdyby nie swieta to bym skonczyl do poniedzialku ale wyjezdzam :/ Uncle-no wlasnie z tego co widzialem to wiziery byly nawet bardziej plaskie, a ten otwor z tylu jest delikatnie wypukly, wydaje mi sie ze taki wlasnie ma byc. Nie wiem czemu tak przydko mi rnderuje te wciecia w pancerzu, i czemu nie widac spawow. Dac wiekszy sampling, ogromniastego bumpa czy jak? :|
Napisano 26 Marzec 200520 l NO pewno za mały sampling :) A jaki masz ? No a spawy to też może za mały bump :) A może na spawy lepiej DISPLACEMENT ?? (czy jak to się tam pisze ;) Ale tak do końca nie jestem pewny :) Są tu duzo lepsi którzy wiedzą lepiej :) NO i ładnie idzie :D
Napisano 26 Marzec 200520 l model super nie widać jakis wiekszych błedów. A mozna wiedziec z kad masz blueprinty o ile robisz na ich podstawie ?
Napisano 19 Listopad 200519 l Autor Wszedlem na Pantere Woroszyłow`a i sie zdolowalem :-( Juz nawet tego mojego badziewia texturowac nie bede wywalam to w cholere.
Napisano 20 Listopad 200519 l hehe....nie przejmujsja tawariszcz! budiet charaszo....powiem tak...jak na poczatek jest nienajgorzej...troszke rzeczy bym poprwił.....np. koło napinajace i napędowe...za rachityczne. Jesli zas chodzi o blueprinty to słuze pomoca jesli chcesz. Pozdrawiam!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto