Skocz do zawartości

postać 3d: skater [animation, update_1]


max_1989

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 75
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

jak modelowanie rak itp. to polecam http://www.3dtotal.com chyba znajdziesz tam cos o modelowaniu rak (szukaj w tutorialach calych postaci). A te buty to sa jakies takie adidasy ? (np. do biegania:>) bo jak tak to kiepsko, bo raczej na desce w adadasach to sie nie jezdzi. Obczaj sobie te butki, w miare latwe do wymodelowania i taksturek skomplikowanych tez nie maja http://www.etnies.com/footwear/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hcpiter666 - trampli też nie należą do klimatów skateboardingowych ;)

WOW Co ty mowisz ! jak widze po twoim opisie i awatarze to sie chyba minoles z powołaniem (bez obrazy :D ) ale Skateboarding to jazda Californijskich Punkow no na poczatku probowali w ciezkich butach lub w glanach ale zaraz przekonali sie o tenisowkach ! no i od tego sie zaczeło

Poza tym teraz niektorzy producenici botow takich jak VANS czy innych tworza niektore modele na podstawie tenisowek !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze powiedziawszy nie masz pojęcia o butach :P But wcale nie musi mieć płaskiej podeszwy (aczkolwiek w takiej się najprzyjemniej jeździ) but musi byc wytrzymały od swojej zewnętrznej strony. Ponieważ w trakcie wykonywania tricku ździera się bok a nie podeszwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EEEEEE podeszwa też się żdziera od boku i to dość poważnie, ale fakt że najlepiej muszą być mocne, a płaska podzeszwa??? Dlatego żeby cała powierzchnia stopy przylegała do deski (leprze tarcie i wyczucie deski pod nogą) No i w sumie to patrząc na nasze wypowedzi to możesz zrobić buciki jakie ci się tylko wymarzą byle były ładnie wymodelowane i otexturowane(bo chyba o to w tym wszystkim chodzi?? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w maxie nie ma różnicy na czym jezdzi wymodelowany skater ;)

ale w życiu to wam mówie - buty z płaską podeszwą i ogólnie wytrzymale ,bo jak ktoś jeździ to wie co mówie.

 

z tenisówkami to bo nie było inaczej - kiedyśjeździli w tenisówkach (masz rację hcpiter666 - pełen oldschool) ,ale gdyby wtedy były buty do dechy takie jak dziś, to by w trampaczach nie jeździli . ahhhhhhh

wiecie co? przestańmy się gryźć o te buty ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koniec debaty na temat butów, bo są już zrobione i to nie ulegnie zmianie.

 

I krótki komentarz co do pracy. Jeśli chodzi o buty to wiem że są dwa lewe, jutro się tym zajme, buty są ogólnie "pół" low-poly ok. 800 poly i zbytnio sie do nich nieprzyłożyłem zarówno przy modelingu jak i przy mapowaniu.

 

A jutro mam nadzieje że dokończe cały model :). Wstaje z rana i się biore do roboty.

 

PS: mam pytanie czy mi się wydaje czy te buty są zamałe?

 

137pr.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troszke porobiłem ale następny update dam w najbliższym czasie w postaci animacji :).

Jednak mam pewien problem z character studio, zajrzyjcie tutaj: http://max3d.pl/dltut.php?id=tut117&href=tutoriale/kurs116/cstutorial.htm

 

Moje pytanie: (patrz punkt 10 tutoriala) gdzie się włancza te koperty? Siedze od 6 rano nad tym i nie mogę wpaść na to :\. Czekam na odpowiedz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, więc tak. Daje nowy update i mam mase pytań. Zaczełem przygode z animacją. Na podstawie bipeda staram się zaanimować moją postać. Jednak mam kilka problemów, oto one:

 

1. Jeśli chodzi o deske, to czy trzeba ją zaanimować aby szła po spline? czy jest jakiś inny właściwszy sposób?.

 

2. Odnośnie tzw. wag. Gdzie one się znajdują? Czy konieczne jest ich ustawianie? PS: pewna osoba powiedziała mi że nie, dlatego pytam ;).

 

Poniżej daje link do animacji jaką zrobiłem :). [1,6 mb, spakowane]

 

 

http://s12.yousendit.com/d.aspx?id=2P5R2PD6RY69X0MJF077PQEHR7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. dlaczego deska nie ma gripa?

2.w pewnym momencie noga schodzi w plaszczyzne ( wiem ze to zauwazyles i zmienisz ale pisze na wszelki wypadek)

3. troche sztywno sie porusza

Jezeli to twoja jedna z pierwszych animacji to WYPAS bo i tak jest spoko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności