Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

grip powinien być bardziej realistyczny. Ogólnie ok

  • Odpowiedzi 75
  • Wyświetleń 5,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No modelik super, ale nie pasuja mi te spodenki do Longsleeve`a. Wydaje mi sie ze pasowaly by tu dlugie spodnie.

Napisano

sch320051_naturalhoney_m.jpg

 

TAKIE BUTY MU DAJ... i nie mowcie ze sie nie da na takich jezdzic bo widzialem w Tony Hawk 3 :p A pozatym sam w takich probowalem ;p

Napisano
  • Autor

jeśli chodzi o buty to dam swoje :). jakieś tam nike'i bo wtedy bende mógł zrobić z tego teksturki jeszcze :). i mam rzuty z bok, tyłu .... itp. :). A znacie coś na temat modelowania rąk (siatki, tutoriale itd.)?

Napisano

jak modelowanie rak itp. to polecam http://www.3dtotal.com chyba znajdziesz tam cos o modelowaniu rak (szukaj w tutorialach calych postaci). A te buty to sa jakies takie adidasy ? (np. do biegania:>) bo jak tak to kiepsko, bo raczej na desce w adadasach to sie nie jezdzi. Obczaj sobie te butki, w miare latwe do wymodelowania i taksturek skomplikowanych tez nie maja http://www.etnies.com/footwear/

Napisano

No ja proponuje aby buty to byly zwykle tenisowki (trampki) czrno-biale, spoko klimatycznie bedzie to wygladało !

powodzenia

P.S Moim zdaniem buty nike czy adidas raqczej do klimatow skateboardingu nie naleza

Nara

Napisano

Trampki?? Heh moim zdaniem należą :) Ale każdy ma swoje zdanie na temat skateboardingu :) No, ale jak trampki to conversy za kostke, najlepiej czerwone :)

Napisano

no takie conversy moga byc dla jakiegos oldshool ridera, ale to wtedy caly ubior nie pasuje :D wiec najlepszy wybor moim zdaniem to zwykle buty na deske :>

Napisano

he ja na deskorolke polecam buciki Vans- Geoff Rowley lub Fallen- Jamie Thomas ;) Równierz w tenisówkach sie spoko smiga i sa proste do wymodelowania ale wtedy to juz ubior musi podchodzic pod skate punk california :p

Napisano
hcpiter666 - trampli też nie należą do klimatów skateboardingowych ;)

WOW Co ty mowisz ! jak widze po twoim opisie i awatarze to sie chyba minoles z powołaniem (bez obrazy :D ) ale Skateboarding to jazda Californijskich Punkow no na poczatku probowali w ciezkich butach lub w glanach ale zaraz przekonali sie o tenisowkach ! no i od tego sie zaczeło

Poza tym teraz niektorzy producenici botow takich jak VANS czy innych tworza niektore modele na podstawie tenisowek !

Napisano

Szczerze powiedziawszy nie masz pojęcia o butach :P But wcale nie musi mieć płaskiej podeszwy (aczkolwiek w takiej się najprzyjemniej jeździ) but musi byc wytrzymały od swojej zewnętrznej strony. Ponieważ w trakcie wykonywania tricku ździera się bok a nie podeszwa.

Napisano

EEEEEE podeszwa też się żdziera od boku i to dość poważnie, ale fakt że najlepiej muszą być mocne, a płaska podzeszwa??? Dlatego żeby cała powierzchnia stopy przylegała do deski (leprze tarcie i wyczucie deski pod nogą) No i w sumie to patrząc na nasze wypowedzi to możesz zrobić buciki jakie ci się tylko wymarzą byle były ładnie wymodelowane i otexturowane(bo chyba o to w tym wszystkim chodzi?? ;)

Napisano

w maxie nie ma różnicy na czym jezdzi wymodelowany skater ;)

ale w życiu to wam mówie - buty z płaską podeszwą i ogólnie wytrzymale ,bo jak ktoś jeździ to wie co mówie.

 

z tenisówkami to bo nie było inaczej - kiedyśjeździli w tenisówkach (masz rację hcpiter666 - pełen oldschool) ,ale gdyby wtedy były buty do dechy takie jak dziś, to by w trampaczach nie jeździli . ahhhhhhh

wiecie co? przestańmy się gryźć o te buty ;)

Napisano
  • Autor

Koniec debaty na temat butów, bo są już zrobione i to nie ulegnie zmianie.

 

I krótki komentarz co do pracy. Jeśli chodzi o buty to wiem że są dwa lewe, jutro się tym zajme, buty są ogólnie "pół" low-poly ok. 800 poly i zbytnio sie do nich nieprzyłożyłem zarówno przy modelingu jak i przy mapowaniu.

 

A jutro mam nadzieje że dokończe cały model :). Wstaje z rana i się biore do roboty.

 

PS: mam pytanie czy mi się wydaje czy te buty są zamałe?

 

137pr.th.jpg

Napisano

Dla mnie są zamałe ;P I za wysko tzn. ludek wygląda jakby nie miał kostki ;P

Napisano

buty za bardzo plackowate chyba... no i spodenki - tekstura na szwach sie rozciagnela - :)

 

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Troszke porobiłem ale następny update dam w najbliższym czasie w postaci animacji :).

Jednak mam pewien problem z character studio, zajrzyjcie tutaj: http://max3d.pl/dltut.php?id=tut117&href=tutoriale/kurs116/cstutorial.htm

 

Moje pytanie: (patrz punkt 10 tutoriala) gdzie się włancza te koperty? Siedze od 6 rano nad tym i nie mogę wpaść na to :\. Czekam na odpowiedz.

Napisano
  • Autor

3ds max 6, polymodeling.

 

Please niech ktoś odpowie na moje pytanie to naprawde ważne :).

Napisano
  • Autor

No, więc tak. Daje nowy update i mam mase pytań. Zaczełem przygode z animacją. Na podstawie bipeda staram się zaanimować moją postać. Jednak mam kilka problemów, oto one:

 

1. Jeśli chodzi o deske, to czy trzeba ją zaanimować aby szła po spline? czy jest jakiś inny właściwszy sposób?.

 

2. Odnośnie tzw. wag. Gdzie one się znajdują? Czy konieczne jest ich ustawianie? PS: pewna osoba powiedziała mi że nie, dlatego pytam ;).

 

Poniżej daje link do animacji jaką zrobiłem :). [1,6 mb, spakowane]

 

 

http://s12.yousendit.com/d.aspx?id=2P5R2PD6RY69X0MJF077PQEHR7

Napisano

1. dlaczego deska nie ma gripa?

2.w pewnym momencie noga schodzi w plaszczyzne ( wiem ze to zauwazyles i zmienisz ale pisze na wszelki wypadek)

3. troche sztywno sie porusza

Jezeli to twoja jedna z pierwszych animacji to WYPAS bo i tak jest spoko :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności