xeav Napisano 14 Kwiecień 2005 Napisano 14 Kwiecień 2005 grip powinien być bardziej realistyczny. Ogólnie ok
JunioR Napisano 14 Kwiecień 2005 Napisano 14 Kwiecień 2005 No modelik super, ale nie pasuja mi te spodenki do Longsleeve`a. Wydaje mi sie ze pasowaly by tu dlugie spodnie.
illy Napisano 14 Kwiecień 2005 Napisano 14 Kwiecień 2005 TAKIE BUTY MU DAJ... i nie mowcie ze sie nie da na takich jezdzic bo widzialem w Tony Hawk 3 :p A pozatym sam w takich probowalem ;p
max_1989 Napisano 14 Kwiecień 2005 Autor Napisano 14 Kwiecień 2005 jeśli chodzi o buty to dam swoje :). jakieś tam nike'i bo wtedy bende mógł zrobić z tego teksturki jeszcze :). i mam rzuty z bok, tyłu .... itp. :). A znacie coś na temat modelowania rąk (siatki, tutoriale itd.)?
DonVito Corleone Napisano 14 Kwiecień 2005 Napisano 14 Kwiecień 2005 jak modelowanie rak itp. to polecam http://www.3dtotal.com chyba znajdziesz tam cos o modelowaniu rak (szukaj w tutorialach calych postaci). A te buty to sa jakies takie adidasy ? (np. do biegania:>) bo jak tak to kiepsko, bo raczej na desce w adadasach to sie nie jezdzi. Obczaj sobie te butki, w miare latwe do wymodelowania i taksturek skomplikowanych tez nie maja http://www.etnies.com/footwear/
hcpiter Napisano 14 Kwiecień 2005 Napisano 14 Kwiecień 2005 No ja proponuje aby buty to byly zwykle tenisowki (trampki) czrno-biale, spoko klimatycznie bedzie to wygladało ! powodzenia P.S Moim zdaniem buty nike czy adidas raqczej do klimatow skateboardingu nie naleza Nara
pankarol Napisano 14 Kwiecień 2005 Napisano 14 Kwiecień 2005 hcpiter666 - trampli też nie należą do klimatów skateboardingowych ;)
Bubu Napisano 14 Kwiecień 2005 Napisano 14 Kwiecień 2005 Trampki?? Heh moim zdaniem należą :) Ale każdy ma swoje zdanie na temat skateboardingu :) No, ale jak trampki to conversy za kostke, najlepiej czerwone :)
DonVito Corleone Napisano 15 Kwiecień 2005 Napisano 15 Kwiecień 2005 no takie conversy moga byc dla jakiegos oldshool ridera, ale to wtedy caly ubior nie pasuje :D wiec najlepszy wybor moim zdaniem to zwykle buty na deske :>
JunioR Napisano 15 Kwiecień 2005 Napisano 15 Kwiecień 2005 he ja na deskorolke polecam buciki Vans- Geoff Rowley lub Fallen- Jamie Thomas ;) Równierz w tenisówkach sie spoko smiga i sa proste do wymodelowania ale wtedy to juz ubior musi podchodzic pod skate punk california :p
hcpiter Napisano 15 Kwiecień 2005 Napisano 15 Kwiecień 2005 hcpiter666 - trampli też nie należą do klimatów skateboardingowych ;) WOW Co ty mowisz ! jak widze po twoim opisie i awatarze to sie chyba minoles z powołaniem (bez obrazy :D ) ale Skateboarding to jazda Californijskich Punkow no na poczatku probowali w ciezkich butach lub w glanach ale zaraz przekonali sie o tenisowkach ! no i od tego sie zaczeło Poza tym teraz niektorzy producenici botow takich jak VANS czy innych tworza niektore modele na podstawie tenisowek !
DonVito Corleone Napisano 15 Kwiecień 2005 Napisano 15 Kwiecień 2005 Powiem tak nie wazne jak but wyglada tylko jaka ma podeszwe, a musi byc ona prosta, a nie jak w glanach i adidasach :>
MaGuu Napisano 15 Kwiecień 2005 Napisano 15 Kwiecień 2005 Szczerze powiedziawszy nie masz pojęcia o butach :P But wcale nie musi mieć płaskiej podeszwy (aczkolwiek w takiej się najprzyjemniej jeździ) but musi byc wytrzymały od swojej zewnętrznej strony. Ponieważ w trakcie wykonywania tricku ździera się bok a nie podeszwa.
Bubu Napisano 15 Kwiecień 2005 Napisano 15 Kwiecień 2005 EEEEEE podeszwa też się żdziera od boku i to dość poważnie, ale fakt że najlepiej muszą być mocne, a płaska podzeszwa??? Dlatego żeby cała powierzchnia stopy przylegała do deski (leprze tarcie i wyczucie deski pod nogą) No i w sumie to patrząc na nasze wypowedzi to możesz zrobić buciki jakie ci się tylko wymarzą byle były ładnie wymodelowane i otexturowane(bo chyba o to w tym wszystkim chodzi?? ;)
pankarol Napisano 15 Kwiecień 2005 Napisano 15 Kwiecień 2005 w maxie nie ma różnicy na czym jezdzi wymodelowany skater ;) ale w życiu to wam mówie - buty z płaską podeszwą i ogólnie wytrzymale ,bo jak ktoś jeździ to wie co mówie. z tenisówkami to bo nie było inaczej - kiedyśjeździli w tenisówkach (masz rację hcpiter666 - pełen oldschool) ,ale gdyby wtedy były buty do dechy takie jak dziś, to by w trampaczach nie jeździli . ahhhhhhh wiecie co? przestańmy się gryźć o te buty ;)
max_1989 Napisano 15 Kwiecień 2005 Autor Napisano 15 Kwiecień 2005 Koniec debaty na temat butów, bo są już zrobione i to nie ulegnie zmianie. I krótki komentarz co do pracy. Jeśli chodzi o buty to wiem że są dwa lewe, jutro się tym zajme, buty są ogólnie "pół" low-poly ok. 800 poly i zbytnio sie do nich nieprzyłożyłem zarówno przy modelingu jak i przy mapowaniu. A jutro mam nadzieje że dokończe cały model :). Wstaje z rana i się biore do roboty. PS: mam pytanie czy mi się wydaje czy te buty są zamałe?
Bubu Napisano 15 Kwiecień 2005 Napisano 15 Kwiecień 2005 Dla mnie są zamałe ;P I za wysko tzn. ludek wygląda jakby nie miał kostki ;P
Ebor Napisano 15 Kwiecień 2005 Napisano 15 Kwiecień 2005 buty za bardzo plackowate chyba... no i spodenki - tekstura na szwach sie rozciagnela - :) pozdrawiam
max_1989 Napisano 19 Kwiecień 2005 Autor Napisano 19 Kwiecień 2005 Troszke porobiłem ale następny update dam w najbliższym czasie w postaci animacji :). Jednak mam pewien problem z character studio, zajrzyjcie tutaj: http://max3d.pl/dltut.php?id=tut117&href=tutoriale/kurs116/cstutorial.htm Moje pytanie: (patrz punkt 10 tutoriala) gdzie się włancza te koperty? Siedze od 6 rano nad tym i nie mogę wpaść na to :\. Czekam na odpowiedz.
Baldack Napisano 19 Kwiecień 2005 Napisano 19 Kwiecień 2005 ej fajne nawet ciuszki robisz :) ale co nurbs czy polymodeling?? i w jakim max??
max_1989 Napisano 19 Kwiecień 2005 Autor Napisano 19 Kwiecień 2005 3ds max 6, polymodeling. Please niech ktoś odpowie na moje pytanie to naprawde ważne :).
max_1989 Napisano 20 Kwiecień 2005 Autor Napisano 20 Kwiecień 2005 No, więc tak. Daje nowy update i mam mase pytań. Zaczełem przygode z animacją. Na podstawie bipeda staram się zaanimować moją postać. Jednak mam kilka problemów, oto one: 1. Jeśli chodzi o deske, to czy trzeba ją zaanimować aby szła po spline? czy jest jakiś inny właściwszy sposób?. 2. Odnośnie tzw. wag. Gdzie one się znajdują? Czy konieczne jest ich ustawianie? PS: pewna osoba powiedziała mi że nie, dlatego pytam ;). Poniżej daje link do animacji jaką zrobiłem :). [1,6 mb, spakowane] http://s12.yousendit.com/d.aspx?id=2P5R2PD6RY69X0MJF077PQEHR7
DonVito Corleone Napisano 20 Kwiecień 2005 Napisano 20 Kwiecień 2005 Post sie zdublowal, a ta animacja...hmmm no coz jest strasznie dretwa :), no ale wszystko rozumiem pierwszy raz i to jeszcze proba :)
JunioR Napisano 21 Kwiecień 2005 Napisano 21 Kwiecień 2005 1. dlaczego deska nie ma gripa? 2.w pewnym momencie noga schodzi w plaszczyzne ( wiem ze to zauwazyles i zmienisz ale pisze na wszelki wypadek) 3. troche sztywno sie porusza Jezeli to twoja jedna z pierwszych animacji to WYPAS bo i tak jest spoko :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się