DraB Napisano 2 Kwiecień 2005 Napisano 2 Kwiecień 2005 Oto Minigun ktorego stworzylem :) Wiem ze materialy sa fatalne ale , caly czas zglebiam wiedze o mapowaniu Prosze o opinie i oceny :)
chveti Napisano 2 Kwiecień 2005 Napisano 2 Kwiecień 2005 model ładny , materiały faktycznie nie za dobrre tyle że to jest shader , beztexturowy shader więc nie potrzebuje mapowania, wrażenie raczej na plus tam z tyłu gdzie się zaczyna minigun jest meshsmooth bodajże i na krawędziach zrobiły się takie falki :P (widać to z tym 'lakierem') , za ciemno........4/6
Knysha Napisano 2 Kwiecień 2005 Napisano 2 Kwiecień 2005 Wszystko to co powyzej + low poly - mogles dodac pare poly w niektorych miejscach i juz by lepiej wygladal minigun :P. -4/6 ;P Pzdr
arev Napisano 2 Kwiecień 2005 Napisano 2 Kwiecień 2005 fajna... hmm... sprężynka? :D co to robi? sprezynka ma sie rozumiec, bo co minigun ma robic to chyba wiem :D pyzdry
DraB Napisano 3 Kwiecień 2005 Autor Napisano 3 Kwiecień 2005 No, jak oceny 4/6 za 3 z moich "prac" to chyba niezle. Materialy opanuje, mam dopiero 15 lat duzo czasu przedemna ;P
polka dot Napisano 3 Kwiecień 2005 Napisano 3 Kwiecień 2005 no niby ladnie.. ale malo tu modellingu, generalnie duzo boxow i cylindrow :D pokaz model z ktorego to robiles ;) pzodro
flesz_gordon Napisano 3 Kwiecień 2005 Napisano 3 Kwiecień 2005 zdecydowanie lepiej prezentuje sie bez materialow odnosnie shaderow to baardzo ciemno to wyszlo, nawet jak rozjasnie monitor na max to nadal czarno
DraB Napisano 3 Kwiecień 2005 Autor Napisano 3 Kwiecień 2005 Jeszcze jeden render, chyba troche jasniejszy :)
Łukasz Jaskólski Napisano 3 Kwiecień 2005 Napisano 3 Kwiecień 2005 Nie baw sie w materialy tylko pracuj nad modelingiem. Za dużo freestylu w modelowaniu ( dziwne elementy ) , poszukaj dobrych referek bodajże m134 ale głowy nie dam :) He he, właśnie znalazłem Twoją referkę i nie mogłem się powstrzymac przed wrzuceniem jej tutaj :P
DraB Napisano 3 Kwiecień 2005 Autor Napisano 3 Kwiecień 2005 Przyznaje ze referka jest fajniejsza od mojego modelu :PPP
Łukasz Jaskólski Napisano 4 Kwiecień 2005 Napisano 4 Kwiecień 2005 Spox. Po prostu staraj się dokładniej kopiować ( lepiej z planów czy blueprintów , samo zdjęcie to mało).Może po prostu rozrysuj sobie elementy modelu na kartce i przygotuj jakis plan co i np. jakim modyfikatorem bedziesz robił . Grunt to dobry plan :P Widać u Ciebie jeszcze pewne błędy w subdivision modeling (meshsmooth) m.in. na rączce- nierówno zaokrąglona krawędź. Zatem bierz się ostro za tutoriale , bo kolego masz potencjał :) Pozdrawiam.
DraB Napisano 4 Kwiecień 2005 Autor Napisano 4 Kwiecień 2005 Właśnie takie słowa Lukasz pobudzaja mnie do pracy. DZIEKI
Kulki Napisano 5 Kwiecień 2005 Napisano 5 Kwiecień 2005 Mi tam w przciwnienstwie do kogos tam... modelowanie i design sie podoba (z wyjatkiem ostrych krawedzi) A co do materialow to ich poprostu nie ma:D ps Takie samotne obiekty bez sceny wygladaja fajnie gdy je oswietlic GI a nie, ze jakies odbicia cos tam... pozdr.
ciapaty Napisano 14 Kwiecień 2005 Napisano 14 Kwiecień 2005 a gdzie amunicja??? minigun bez tasmy z nabojami wyglada jak odkurzacz bez weza :P
ZiBi_PL Napisano 30 Maj 2005 Napisano 30 Maj 2005 czy mi sie wydaje czy cayacuza nabija sobie posta ??
Touch Napisano 30 Maj 2005 Napisano 30 Maj 2005 Spox. Po prostu staraj się dokładniej kopiować... To już był gwałt...;/ Jestem zniesmaczony...
ReflectVision Napisano 26 Lipiec 2005 Napisano 26 Lipiec 2005 niekompletny i totalnie niezrozumialy .. pracuj dalej
chveti Napisano 26 Lipiec 2005 Napisano 26 Lipiec 2005 niekompletny i totalnie niezrozumialy .. ...czas twojej reakcji na wątek ;]
DraB Napisano 26 Lipiec 2005 Autor Napisano 26 Lipiec 2005 Heh ten projekt to przeszłość, i tak uwazam ze mi nie wyszedl :)
Rekomendowane odpowiedzi