Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Oto Minigun ktorego stworzylem :)

 

Wiem ze materialy sa fatalne ale , caly czas zglebiam wiedze o mapowaniu

 

Prosze o opinie i oceny :)

minigun14kr.jpg

minigun26el.jpg

mrender26fe.jpg

minugunrendered8qf.jpg

  • Odpowiedzi 21
  • Wyświetleń 6,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

model ładny , materiały faktycznie nie za dobrre tyle że to jest shader , beztexturowy shader więc nie potrzebuje mapowania, wrażenie raczej na plus tam z tyłu gdzie się zaczyna minigun jest meshsmooth bodajże i na krawędziach zrobiły się takie falki :P (widać to z tym 'lakierem') , za ciemno........4/6

Napisano

Wszystko to co powyzej + low poly - mogles dodac pare poly w niektorych miejscach i juz by lepiej wygladal minigun :P.

-4/6 ;P

Pzdr

Napisano

fajna... hmm... sprężynka? :D co to robi? sprezynka ma sie rozumiec, bo co minigun ma robic to chyba wiem :D

 

pyzdry

Napisano
  • Autor

No, jak oceny 4/6 za 3 z moich "prac" to chyba niezle. Materialy opanuje, mam dopiero 15 lat duzo czasu przedemna ;P

Napisano

no niby ladnie.. ale malo tu modellingu, generalnie duzo boxow i cylindrow :D pokaz model z ktorego to robiles ;)

 

pzodro

Napisano

zdecydowanie lepiej prezentuje sie bez materialow

 

odnosnie shaderow to baardzo ciemno to wyszlo, nawet jak rozjasnie monitor na max to nadal czarno

Napisano

Nie baw sie w materialy tylko pracuj nad modelingiem.

Za dużo freestylu w modelowaniu ( dziwne elementy ) , poszukaj dobrych referek bodajże m134 ale głowy nie dam :)

He he, właśnie znalazłem Twoją referkę i nie mogłem się powstrzymac przed wrzuceniem jej tutaj :P

Napisano
  • Autor

Przyznaje ze referka jest fajniejsza od mojego modelu :PPP

Napisano

Spox. Po prostu staraj się dokładniej kopiować ( lepiej z planów czy blueprintów , samo zdjęcie to mało).Może po prostu rozrysuj sobie elementy modelu na kartce i przygotuj jakis plan co i np. jakim modyfikatorem bedziesz robił . Grunt to dobry plan :P

Widać u Ciebie jeszcze pewne błędy w subdivision modeling (meshsmooth) m.in. na rączce- nierówno zaokrąglona krawędź.

Zatem bierz się ostro za tutoriale , bo kolego masz potencjał :)

Pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

Właśnie takie słowa Lukasz pobudzaja mnie do pracy. DZIEKI

Napisano

Mi tam w przciwnienstwie do kogos tam... modelowanie i design sie podoba (z wyjatkiem ostrych krawedzi)

A co do materialow to ich poprostu nie ma:D

 

ps Takie samotne obiekty bez sceny wygladaja fajnie gdy je oswietlic GI a nie, ze jakies odbicia cos tam...

 

pozdr.

Napisano

a gdzie amunicja??? minigun bez tasmy z nabojami wyglada jak odkurzacz bez weza :P

Napisano
  Łukasz Jaskólski napisał:
Spox. Po prostu staraj się dokładniej kopiować...

 

To już był gwałt...;/ Jestem zniesmaczony...

Napisano
  .:qba:. napisał:
niekompletny i totalnie niezrozumialy ..

 

...czas twojej reakcji na wątek ;]

Napisano
  • Autor

Heh ten projekt to przeszłość, i tak uwazam ze mi nie wyszedl :)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności