misiold Napisano 3 Maj 2005 Autor Napisano 3 Maj 2005 no to daje najnowszy upgrate...to będze już chyba ostatni na jakiś miesiąc... Jim mee hehe wymyśliłem sposub na wode...te koła co tam są z początku miały być szklarniami a teraz będą zbiornikami na wode O!
RA Napisano 3 Maj 2005 Napisano 3 Maj 2005 Ja bym chyba jednak zostal przy szklarniach. Moze byc fajny efekt przy zblizeniach. :)
misiold Napisano 4 Maj 2005 Autor Napisano 4 Maj 2005 ej mam taki mały problemo prubuje zrenderować baze w mentalu z włączonym GI i standardowym AA rozdzielczości 640/480 a on mi kolejno takie komunikaty pokazuje i na sam koniec mówi dowidzenia. Posiadam 3ds Max 7.0 z zainstalowanym najnowszym Vrayem. Bardzo prosze o pomoc bo właściwie niedaleko jest do końca a chce skończyć to to przed wakacjami (przynajmniej modeling)
Jim mee Napisano 4 Maj 2005 Napisano 4 Maj 2005 mm .. fajniutkie to coraz bardziej . Czy mi się wydaję czy lewą stronę przykrywasz jakimś zadaszeniem ?
RA Napisano 4 Maj 2005 Napisano 4 Maj 2005 Skoro posiadasz v-ray'a to czemu przejmujesz sie mentalem? Troche tego nierozumiem...
misiold Napisano 14 Maj 2005 Autor Napisano 14 Maj 2005 eh no tak dawno nic nie dawałem i se tak myśle pora coś tam zrobić tylko pewnie jak będe chciał całość zrenderować to mi znowu wyskoczy ten idjotyczny komunikat. No ale dobra jakoś poszło i daje pare renderków , jeszcze jedno na obrazku tym ogólnym to nie ma wszystkiego co jest już zrobione i te kule to nie wiem czy dać mniejsze czy zostawić takie bycze ale są wersje z małymi i z dóżymi więc jak się uporam wreszcie z moim problemem to pokaże baze w 90% swego blasku (jeszcze textury chyba się popłacze). I pamiętajcie niech moc będzie z wami...zawsze (a dokładnie 18/19 maja :P buhahaha)
DonVito Corleone Napisano 15 Maj 2005 Napisano 15 Maj 2005 nie no kurde super, tylko troche przejarane ale to nic :)
lpshinoda Napisano 15 Maj 2005 Napisano 15 Maj 2005 bardzo ładne, scena rzeczywiście przepalona ale po wrzuceniu teksturek całość ładnie się stonuje pozdro
Jim mee Napisano 15 Maj 2005 Napisano 15 Maj 2005 jak z konikiem .. BARDZO FAJNIE :) mozesz powiedziec ile poly w scence masz ?? tak sie przyglądam .. to MAAAAASE Extrudów tu walnąłeś . tak ? czy też chamferujesz wszystkie krawędzie ? :>
KoMic Napisano 16 Maj 2005 Napisano 16 Maj 2005 ehh problem tej sceny polega na tym ze idziesz kolego na latwizne, sieczesz greebla gdzie sie tylko da, i stad te problemy z pamiecia, Nienarobiles sie zbytnio przy tej pracy. Pomysl to jedno co Ci sie liczy reszta to kwesta ilku godzin pracy, lepiej by bylo gdybys zamiast greeblowania zrobil pozadne textury bump i displace, choc to drogie mocno obciaza kompa przy renderze i tez moga si epojawic takie kwiatki jak ty miales, rada moze byc taka ze zrob scene wielo planowa i wtedy masz nieograniczone moliwosci,,, pozdro,,, a tak pozatym to bardzo fajnie wyglada: ]
Baton Napisano 16 Maj 2005 Napisano 16 Maj 2005 Fajne, ale nie upychaj tego glow'a do kazdego testowego rendera bo nie da sie ogladac.
misiold Napisano 16 Maj 2005 Autor Napisano 16 Maj 2005 ooo rany KoMic to mnie zdołowałeś chłopie wracam styrany ze szkoły a tu... A na serjo to faktycznie bezmyslnie troche tym greeble wale ale chyba znalazłem inny sposób, nie wiem czy lepszy ale sprobuje zrobić tzw. normal maping (tak to się chyba zowie) ktory jest załączony do maxa 7, pozwoli mi to na zmiejszenie ilości poly i zachowanie w miare szczególów a jak to nie wypali to zrobie jak mówisz, możesz być pewny, postaram się dostosować do twoich uwag jak najbardziej bo uznaje cię za wieeeelkigo profesjonaliste. Baton no oki oki następne będą bez choć mi się strasznie poodobają ale jak mówisz, ze nie to nie. Jim mee no będzie około 1 mln :P czy jakoś tak a;e dokładnie to potem powiem bo miałem niedawno reinstalke okienka i musze sie pozbierać.
misiold Napisano 28 Maj 2005 Autor Napisano 28 Maj 2005 No narazie problem z brakiem pamięci jakoś udało mi się rozwiązać i brałem się za taxturing samej bazy. Ale jak to zazwyczaj bywa okazało się to znacznie cieższe niż myślałem i zabrałem się za krajobraz a właściwie samo podłoże(czyt.grunt). Renderowane na zwykłym maxowym rendeże i cały teren ma jakieś 6 tyś face. PS.Sorkiza blura co poniegdzie Baton, nie mogłem sie opanować :)
ZiBi_PL Napisano 29 Maj 2005 Napisano 29 Maj 2005 fajne tylko czy ten teren nie bedzie za maly na cala bazee ?? z tym blurem jest lepszy efekt. taki bardziej piaskowy i pustynny :D
AGmakonts Napisano 29 Maj 2005 Napisano 29 Maj 2005 O widze że jakoś to znów idzie. Teren to ja jednak proponował bym w dreemscapie zrobić. nie koniecznie wielki możesz potem w postprodukcjii dorobić widoki. W każdym razie powodzenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się