Napisano 3 Maj 200519 l Autor no to daje najnowszy upgrate...to będze już chyba ostatni na jakiś miesiąc... Jim mee hehe wymyśliłem sposub na wode...te koła co tam są z początku miały być szklarniami a teraz będą zbiornikami na wode O!
Napisano 3 Maj 200519 l Ja bym chyba jednak zostal przy szklarniach. Moze byc fajny efekt przy zblizeniach. :)
Napisano 4 Maj 200519 l Autor ej mam taki mały problemo prubuje zrenderować baze w mentalu z włączonym GI i standardowym AA rozdzielczości 640/480 a on mi kolejno takie komunikaty pokazuje i na sam koniec mówi dowidzenia. Posiadam 3ds Max 7.0 z zainstalowanym najnowszym Vrayem. Bardzo prosze o pomoc bo właściwie niedaleko jest do końca a chce skończyć to to przed wakacjami (przynajmniej modeling)
Napisano 4 Maj 200519 l mm .. fajniutkie to coraz bardziej . Czy mi się wydaję czy lewą stronę przykrywasz jakimś zadaszeniem ?
Napisano 4 Maj 200519 l Skoro posiadasz v-ray'a to czemu przejmujesz sie mentalem? Troche tego nierozumiem...
Napisano 14 Maj 200519 l Autor eh no tak dawno nic nie dawałem i se tak myśle pora coś tam zrobić tylko pewnie jak będe chciał całość zrenderować to mi znowu wyskoczy ten idjotyczny komunikat. No ale dobra jakoś poszło i daje pare renderków , jeszcze jedno na obrazku tym ogólnym to nie ma wszystkiego co jest już zrobione i te kule to nie wiem czy dać mniejsze czy zostawić takie bycze ale są wersje z małymi i z dóżymi więc jak się uporam wreszcie z moim problemem to pokaże baze w 90% swego blasku (jeszcze textury chyba się popłacze). I pamiętajcie niech moc będzie z wami...zawsze (a dokładnie 18/19 maja :P buhahaha)
Napisano 15 Maj 200519 l bardzo ładne, scena rzeczywiście przepalona ale po wrzuceniu teksturek całość ładnie się stonuje pozdro
Napisano 15 Maj 200519 l jak z konikiem .. BARDZO FAJNIE :) mozesz powiedziec ile poly w scence masz ?? tak sie przyglądam .. to MAAAAASE Extrudów tu walnąłeś . tak ? czy też chamferujesz wszystkie krawędzie ? :>
Napisano 16 Maj 200519 l ehh problem tej sceny polega na tym ze idziesz kolego na latwizne, sieczesz greebla gdzie sie tylko da, i stad te problemy z pamiecia, Nienarobiles sie zbytnio przy tej pracy. Pomysl to jedno co Ci sie liczy reszta to kwesta ilku godzin pracy, lepiej by bylo gdybys zamiast greeblowania zrobil pozadne textury bump i displace, choc to drogie mocno obciaza kompa przy renderze i tez moga si epojawic takie kwiatki jak ty miales, rada moze byc taka ze zrob scene wielo planowa i wtedy masz nieograniczone moliwosci,,, pozdro,,, a tak pozatym to bardzo fajnie wyglada: ]
Napisano 16 Maj 200519 l Fajne, ale nie upychaj tego glow'a do kazdego testowego rendera bo nie da sie ogladac.
Napisano 16 Maj 200519 l Autor ooo rany KoMic to mnie zdołowałeś chłopie wracam styrany ze szkoły a tu... A na serjo to faktycznie bezmyslnie troche tym greeble wale ale chyba znalazłem inny sposób, nie wiem czy lepszy ale sprobuje zrobić tzw. normal maping (tak to się chyba zowie) ktory jest załączony do maxa 7, pozwoli mi to na zmiejszenie ilości poly i zachowanie w miare szczególów a jak to nie wypali to zrobie jak mówisz, możesz być pewny, postaram się dostosować do twoich uwag jak najbardziej bo uznaje cię za wieeeelkigo profesjonaliste. Baton no oki oki następne będą bez choć mi się strasznie poodobają ale jak mówisz, ze nie to nie. Jim mee no będzie około 1 mln :P czy jakoś tak a;e dokładnie to potem powiem bo miałem niedawno reinstalke okienka i musze sie pozbierać.
Napisano 28 Maj 200519 l Autor No narazie problem z brakiem pamięci jakoś udało mi się rozwiązać i brałem się za taxturing samej bazy. Ale jak to zazwyczaj bywa okazało się to znacznie cieższe niż myślałem i zabrałem się za krajobraz a właściwie samo podłoże(czyt.grunt). Renderowane na zwykłym maxowym rendeże i cały teren ma jakieś 6 tyś face. PS.Sorkiza blura co poniegdzie Baton, nie mogłem sie opanować :)
Napisano 29 Maj 200519 l fajne tylko czy ten teren nie bedzie za maly na cala bazee ?? z tym blurem jest lepszy efekt. taki bardziej piaskowy i pustynny :D
Napisano 29 Maj 200519 l O widze że jakoś to znów idzie. Teren to ja jednak proponował bym w dreemscapie zrobić. nie koniecznie wielki możesz potem w postprodukcjii dorobić widoki. W każdym razie powodzenia.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto