kurt_hectic Napisano 9 Kwiecień 2005 Share Napisano 9 Kwiecień 2005 witam: (textury1024=1024)--> nauczylem sie :) (p.s nie besztajcie mnie jak np. to robicie w tej chwili na shoucie :( http://www.republika.pl/demo1/4fin.jpg http://www.republika.pl/demo1/2final.jpg http://www.republika.pl/demo1/chata3fin.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Baldack Napisano 9 Kwiecień 2005 Share Napisano 9 Kwiecień 2005 tak swoja droga to ta gra bedzie miala grafike bardzo podobna do max payna2 co jest duzym plusem(nie jestem fanem bajkowej grafiki, niektoorym grom moze i pasuje ale wiesz...) Domki ladne nie ma co zwlaszcza ten drugi pzd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sartr Napisano 9 Kwiecień 2005 Share Napisano 9 Kwiecień 2005 spoko, poracował bym nad bump mapami troche Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 10 Kwiecień 2005 Share Napisano 10 Kwiecień 2005 jest spoko dodal bym kilka zaciekow i zabrudzen tu i tam :) szczegolnie w 2 linku na ceglach od dolu i od gory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mcode Napisano 10 Kwiecień 2005 Share Napisano 10 Kwiecień 2005 Dobra SORRY za tamto zbesztanie na mp.5 ale się troche wkóżyłem. A teraz o pracy pracki SUPER EXTRA takich game artów domków nie widziałem a i jeszcze pytanie w czym ty to robisz a jak w maxie to powiedz co to za plugin co ci wyświetla poligony i face ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kru Napisano 10 Kwiecień 2005 Share Napisano 10 Kwiecień 2005 Mcode - to nie plugin, masz to standardowo w maxie w tej zakladce z mlotkiem na rysunku (nie pamietam- "tools"?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 10 Kwiecień 2005 Autor Share Napisano 10 Kwiecień 2005 no > utilites > polygon count (chyba tak sie pisze) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaggeM Napisano 10 Kwiecień 2005 Share Napisano 10 Kwiecień 2005 Ladne chatki...especially 2 :) coprawda chyba powinienes wieksze textury dawac na tak duze obiekty bo sa znow jakos rozmazane albo lepszej jakosc zdjecia.. ale i tak jest ok.. chyba najbardziej ci sie udaly ze wsztystkich modeli.. Sprobuj moze wyostrzac textury w PS pewnie bedzie lepiej.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 10 Kwiecień 2005 Autor Share Napisano 10 Kwiecień 2005 niestety > na model np. domq 1024 . moim zdaniem wystarczy > pomyslcie co sie stanie jak bohater wejdzie do miasteczka > 5 ulic, 25 drzew 20 domkow , pelno cegiel smieci , i innych... troche tego jest , ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spinoza Napisano 10 Kwiecień 2005 Share Napisano 10 Kwiecień 2005 ..bardzo przyjemne , podobają mi sie zestawienia kolorów ... póki nie zobacze screenów z enginu nie bedę sie wypowiadał czy mapowanie za rzadkie czy nie :) .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaggeM Napisano 11 Kwiecień 2005 Share Napisano 11 Kwiecień 2005 Hmmm wiec jesli jest to textura 1024x1024 to przykro mi ale wyglada jakby byla 4x mniejsza :) Przy takiej wielkosci jaka masz teraz textura powinna wygladac super a tak nie jest :/ Popracuj nad dokladnoscia.. i jak najlepszym upychaniem textury zeby wycisnac z niej jak najwiecej.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 11 Kwiecień 2005 Share Napisano 11 Kwiecień 2005 Sadze ze Kurt powinienes pokazac texturke skonczona, gdzie widac mapowanie, to wiele wyjasni. Modele ciekawe ale tak jak juz maggem powiedzial, na 1024 to kompletnie nie wyglada. Kolory wzglednie dobrze dobrane, ale ... no wlasnie ale, strasznie wyplowiale, jakies takie prawie zza mgly. No i do tego ich jakos jest troche kiepskawa jak na te rozdzialke. Jak masz kiepskie zdjecie postaraj sie je troche podkrecic pod szopem, burnem, dodgem, troche airbrushem i ewentualnie smudgem. Najlepiej na warstwie wyzej niz jest zdjecie obrabiane. W ten sposbo uda Ci sie uzyskac lepszy efekt. A tak miedzy nami ... level skaladajacy sie :"5 ulic, 25 drzew 20 domkow , pelno cegiel smieci , i innych... troche tego jest , ..." jest troche biedny. Bedzie pustawo. No chyba ze bedziecie miec rzut izometryczny, to moze bedzie siem lepiej prezentowalo, ale jak mysmy mieli 20 domkuf, 25 drzewek i bodajze 4 ulice (nie liczac modelowanego terenu) to wygladalo tam pusto (pamietasz MaggeM te czasy :P ). Nerka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 11 Kwiecień 2005 Autor Share Napisano 11 Kwiecień 2005 nie! .... textury tak wygladaja, poniewaz nie moge powtarzac powierchni ... tzn aby wyrenderowac do textury z GI ! ..., wiecie cienie itd, inaczej sie rozkladaja na kazdej scianie wiec.... dlatego kazdy szczegol modelu musi miec wlasne miejsce > nie moge ich nakladac.... ale w ostatnim czasie obczailem kilka tipow > > domek nr.1 - najpierw texturuje po 1 fragmencie ktory sie powtarza , a po zrenderowaniu nakladam jeden na 2gi > ale np. w mp5 tego zrobic nie moglem! > ... poza tym dluzsza historia poniewaz dochadza pluginy ....a mi sie lekcja konczy ;) , tak wiec ..... bye Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 11 Kwiecień 2005 Share Napisano 11 Kwiecień 2005 Namieszales, prawie nic nie zrozumialem, ale nie wazne. Dla uscislenia. Mogles stworzyc drugi kanal mapowania. Na pierwszym mialbys normalnie zmapowane txt, a na drugiej kanal ze zmapowaniem do wysmarzenia. Tylko kwestia programistuf aby wlaczyli obsluge. tutaj masz stary model ktory robilem dla poprzedniej firmy wykorzystuajcy ten sposob. http://byd.com.pl/serwisy/lature.com/abandonedland.net/test/gfx/renders/3.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 11 Kwiecień 2005 Autor Share Napisano 11 Kwiecień 2005 nie kapuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sith_LORD Napisano 11 Kwiecień 2005 Share Napisano 11 Kwiecień 2005 ja ods siebie dodam tyle.. w LP nie jest tak ze robisz model, teksturki a resztęzałatwia silnik i renderer(jak w normalnym sofcie 3d) , sekretewm dobrych modeli LP oprócz oszczednosci polygonów sa textorki ktore symulują częśc efektów które nie jest w stanie wykonac soft... pozdrawiam sith Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się