Jump to content

modele 3d ::: 3*house


kurt_hectic

Recommended Posts

  • Replies 15
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

tak swoja droga to ta gra bedzie miala grafike bardzo podobna do max payna2

co jest duzym plusem(nie jestem fanem bajkowej grafiki, niektoorym grom moze i pasuje ale wiesz...)

Domki ladne nie ma co zwlaszcza ten drugi

pzd

Link to comment
Share on other sites

Dobra SORRY za tamto zbesztanie na mp.5 ale się troche wkóżyłem.

 

A teraz o pracy pracki SUPER EXTRA takich game artów domków nie widziałem

a i jeszcze pytanie w czym ty to robisz a jak w maxie to powiedz co to za plugin co ci wyświetla poligony i face ok?

Link to comment
Share on other sites

Ladne chatki...especially 2 :) coprawda chyba powinienes wieksze textury dawac na tak duze obiekty bo sa znow jakos rozmazane albo lepszej jakosc zdjecia.. ale i tak jest ok.. chyba najbardziej ci sie udaly ze wsztystkich modeli.. Sprobuj moze wyostrzac textury w PS pewnie bedzie lepiej..

Link to comment
Share on other sites

Hmmm wiec jesli jest to textura 1024x1024 to przykro mi ale wyglada jakby byla 4x mniejsza :) Przy takiej wielkosci jaka masz teraz textura powinna wygladac super a tak nie jest :/ Popracuj nad dokladnoscia.. i jak najlepszym upychaniem textury zeby wycisnac z niej jak najwiecej..

Link to comment
Share on other sites

Sadze ze Kurt powinienes pokazac texturke skonczona, gdzie widac mapowanie, to wiele wyjasni. Modele ciekawe ale tak jak juz maggem powiedzial, na 1024 to kompletnie nie wyglada. Kolory wzglednie dobrze dobrane, ale ... no wlasnie ale, strasznie wyplowiale, jakies takie prawie zza mgly. No i do tego ich jakos jest troche kiepskawa jak na te rozdzialke. Jak masz kiepskie zdjecie postaraj sie je troche podkrecic pod szopem, burnem, dodgem, troche airbrushem i ewentualnie smudgem. Najlepiej na warstwie wyzej niz jest zdjecie obrabiane. W ten sposbo uda Ci sie uzyskac lepszy efekt. A tak miedzy nami ... level skaladajacy sie :"5 ulic, 25 drzew 20 domkow , pelno cegiel smieci , i innych... troche tego jest , ..." jest troche biedny. Bedzie pustawo. No chyba ze bedziecie miec rzut izometryczny, to moze bedzie siem lepiej prezentowalo, ale jak mysmy mieli 20 domkuf, 25 drzewek i bodajze 4 ulice (nie liczac modelowanego terenu) to wygladalo tam pusto (pamietasz MaggeM te czasy :P ). Nerka

Link to comment
Share on other sites

nie! .... textury tak wygladaja, poniewaz nie moge powtarzac powierchni ... tzn aby wyrenderowac do textury z GI ! ..., wiecie cienie itd, inaczej sie rozkladaja na kazdej scianie wiec.... dlatego kazdy szczegol modelu musi miec wlasne miejsce > nie moge ich nakladac.... ale w ostatnim czasie obczailem kilka tipow > > domek nr.1 - najpierw texturuje po 1 fragmencie ktory sie powtarza , a po zrenderowaniu nakladam jeden na 2gi > ale np. w mp5 tego zrobic nie moglem! > ... poza tym dluzsza historia poniewaz dochadza pluginy ....a mi sie lekcja konczy ;) , tak wiec ..... bye

Link to comment
Share on other sites

Namieszales, prawie nic nie zrozumialem, ale nie wazne. Dla uscislenia. Mogles stworzyc drugi kanal mapowania. Na pierwszym mialbys normalnie zmapowane txt, a na drugiej kanal ze zmapowaniem do wysmarzenia. Tylko kwestia programistuf aby wlaczyli obsluge.

tutaj masz stary model ktory robilem dla poprzedniej firmy wykorzystuajcy ten sposob.

http://byd.com.pl/serwisy/lature.com/abandonedland.net/test/gfx/renders/3.jpg

Link to comment
Share on other sites

ja ods siebie dodam tyle.. w LP nie jest tak ze robisz model, teksturki a resztęzałatwia silnik i renderer(jak w normalnym sofcie 3d) , sekretewm dobrych modeli LP oprócz oszczednosci polygonów sa textorki ktore symulują częśc efektów które nie jest w stanie wykonac soft...

 

pozdrawiam sith

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy