Busiu Napisano 11 Kwiecień 2005 Napisano 11 Kwiecień 2005 Witam wszystkich mój nik pewnie jest wam jeszcze nieznany (to sie zmieni z czasem) Chcialem powiedziec cos o mojej nowej (planowanej) animce jak sama nazwa wskazuje o smoku, którego obiekt narazie koDcze (mencze). Akcja animacji dzieje sie w jednej z dzielnic U.S.A a glówny bohater Smok który pojawil sie niewiadomo z kond (bardziej mlody smok, lub bestia podobna do smoka) . Smok jak to dzika bestia która znajdzie sie w ruchu ulicznym - niewie co robic - i dlatego powstaja rózne fajne ujencia min. Smok wlatuje na Autostrade umieszczonom nad kamienicami i ....- zmagania trwajom ktutko ale smok zdarza zrobic duze zniszczenia co go chyba satysfakcjonuje (zabawa czy cos, bieganie za autobusami itp.) bo po chwili odlatuje a kamera ukazuje zniszczonom czensc autostrady: Chcialem prosic o nkierowanie mnie i kumpli: Lovmer, Gost i..... (tu moze sie jeszcze ktos znalesc) Pod wzglendem caloksztaltu i innych szczegulow. Ja robie w Cinema 4d i moj komp to 700 mhz 192 ram i w animce prosze nie wnikac zbytnio w low poli czy niedosciongniencia zpowodowane slabym kompem ;) Pozdrawiam i Zabieram sie do pracy PS> Napiszcie co myslicie o calym pomysle i jak to widzicie (moze jakies ciekawe ujencia smoka z Samochodami , mam pare w glowie :)
xeav Napisano 11 Kwiecień 2005 Napisano 11 Kwiecień 2005 zbyt dużo czytania- poczekam na streszczenie
Piotr Dobosz Napisano 11 Kwiecień 2005 Napisano 11 Kwiecień 2005 powodzenia ale uwierz mi ze bedzie Ci to kosztowalo duzooooo pracy:( pozdrawiam i powodzenia:)
Kris_R Napisano 11 Kwiecień 2005 Napisano 11 Kwiecień 2005 Może wyjść fajnie :) Ale jest jedna sprawa.... smok jak smok.... ale co ze środowiskiem?! Matko! Współczuję Ci... serio.... Demolka pojazdów, budynków... musisz zdać sobie sprawę z jednej rzeczy.... albo sobie uświadomisz, że wchodzisz w sferę z pogranicza FX albo sam siebie skarzesz na porażkę... przemyśl dobrze dynamiczne ujęcia kamery i ciekawe, dynamiczne kadry, dużo skosów złap i wstrząsów... inaczej będzie nudno. Trzymam kciuki
gizmol Napisano 12 Kwiecień 2005 Napisano 12 Kwiecień 2005 czesc, ciekawy jestem czy to Twoja pierwsza pordukcja , i czy masz swiadomosc na co sie porywasz :) - pracy tu jest ogrom - ale wyzwanie bardzo ciekawe :) trzymaj sie :)
razor Napisano 12 Kwiecień 2005 Napisano 12 Kwiecień 2005 a ja dowalę trochę nie do tematu - kolego proszę naucz się pisać po polskiemu, ja wiem że każdemu zdarzają się literówki, ale twój tekst aż razi błędami (ty nie lubisz literek z ogonkami chyba.....). Co do samej animki to..... pomysł fajny, mimo że scenariusz nie aspiruje do oskara to naprawdę da się z tego zrobić fajny filmik ....inna sprawa że bardzo wątpię w to że wam się uda. Czy ktoś z was filmował kiedykolwiek prawdziwą kamerą ? Dobra praca kamery to połowa sukcesu.
Busiu Napisano 12 Kwiecień 2005 Autor Napisano 12 Kwiecień 2005 ok dzienki a te literowki to nie zamiezone cos mi sie z klawiaturom zwalilo i niemam polskich znkow chyba nie wolicie tak B i nne znaki A praca jak wiecie ale na nic pow wzglendem Workrafta czy innej animki na poziomi nie moge zaproponowac, ale czeba myslec pozytywnie. I jeszcze jedno nigdy nie biore sie za slabe projekty np. wczesniejsza animka 9min
Busiu Napisano 12 Kwiecień 2005 Autor Napisano 12 Kwiecień 2005 albo sobie uświadomisz, że wchodzisz w sferę z pogranicza FX albo sam siebie skarzesz na porażkę... wytlumacz szerzej o co ci chodzi ;D
grendel Napisano 12 Kwiecień 2005 Napisano 12 Kwiecień 2005 Na prawdę trudno cię zrozumieć. Spacji i kropek też nie masz? Jeżeli tak chaotycznie będziesz robił film, to już widzę efekt.
Busiu Napisano 12 Kwiecień 2005 Autor Napisano 12 Kwiecień 2005 No niemam wypadly mi a jesli chodzi o pisanie to chyba nieliczy sie - wazna jest animka !!!!!!!!!!!!
asblaze Napisano 12 Kwiecień 2005 Napisano 12 Kwiecień 2005 np. wczesniejsza animka 9min można ją gdzieś sobaczyć? bo google dość oporne jest chyba ;)
Busiu Napisano 12 Kwiecień 2005 Autor Napisano 12 Kwiecień 2005 Uhahales sie tweex ,,.....j.b...sie pedale
Tweex Napisano 12 Kwiecień 2005 Napisano 12 Kwiecień 2005 Busiu... Szuruburu... Czy jak Ci tam inaczej... Co ja ci mówiłem o twoich "animkach"?!? Ja bym się nie chwlił takim czyś jak ten cały "DOM"... Jak stwierdził mój dobry qumpel, który nie zajmuje się grafiką: "Sam bym zrobił lepiej... Według mnie ta praca ma jedną dobrą stronę... Jak masz doła i ją obejrzysz to wiesz, że jest ktoś kto ma poważny problem"... Nie chcę być nie miły, ale NIE UMIESZ PISAĆ PO POLSKU (a takie tłumaczenie o braku klawiszy i przestawionej klawiaturze to możesz sobie...), po drugie NIE POKAZUJE SIĘ RZECZY BEZNADZIEJNYCH bo tylko Cię ośmieszają... Tak moja rada na przyszłość... Powodzenia :D
asblaze Napisano 12 Kwiecień 2005 Napisano 12 Kwiecień 2005 Tweex co nie zmienia faktu żę chetnie zobaczę :) momo żę po Cinema nie spodziewam się cudów ;)
F/X Napisano 12 Kwiecień 2005 Napisano 12 Kwiecień 2005 Niestety wiedzy o animacji się nie dziedziczy, każdy zaczyna od zera. busiu... ja bym ci radził pierw zrobić przynajmniej polowe animacji a puźniej wystawiać na forum
Busiu Napisano 13 Kwiecień 2005 Autor Napisano 13 Kwiecień 2005 Dobra spokuja wiesz kto mnie tu jedyny denerwuje: ten glupi tweex.. i tyle a czy jestem poczontkuancy czy nie, to tego kozaka nie obchodzi to ciec jest (a z ta klawiatura to prawda) F/X .... przynajmniej polowe animacji a puźniej wystawiać na forum ... a co wystawiam cos :> ale dzienki za rade.
Generał Tatarin Napisano 13 Kwiecień 2005 Napisano 13 Kwiecień 2005 Tweex nie jest tak źle, oglądałem homepage Busia (mój dawny wychowawca nazywał się Buś ;) ) i nie było to takie tragiczne, z twojego opisu myślałem że to totalna amatorka (osoby która siedzi tydzień w max`ie) a to po prostu początkujący użytkownik, który się po prostu uczy. Co nie znaczy że się ma porywać z motyką na słońce ;-). Busiu, nie martw się tym tylko pracuj! notabene, zazdroszcze wam, od ponad miesiąca nie mam dostępu do max`a.... (tak to jest jak się pracuje na trial`ach... nie można ich wieczniecznie zmieniać...) Jest ktoś z Tychów lub okolic?
asblaze Napisano 13 Kwiecień 2005 Napisano 13 Kwiecień 2005 Generale... strategia u ciebie widać leży :) A zrobić sobie image dysku tuż przed instalacją triala i co miesiąc odświeżać system? ;) Busiu... nie przejrzałem całosci więć jeszcze nic nie piszę;)
David14 Napisano 14 Kwiecień 2005 Napisano 14 Kwiecień 2005 generale jesteś z bojszów?? ja miałem tam kuzyna teraz mieszka w urbanowicach przed tychami
Kris_R Napisano 14 Kwiecień 2005 Napisano 14 Kwiecień 2005 Prosiłeś Busiu, żebym opisał szerzej co miałem na myśli "...albo sobie uświadomisz, że wchodzisz w sferę z pogranicza FX albo sam siebie skarzesz na porażkę...". Rozpartując takie ujęcia od strony wiarygodnej animacji (nie piszę hiper realistycznej, tylko wiarygodnej... aby się czuło, że jest to dobrze zanimowane a nie 3d plastik),czeka Cię masa pracy. Animacja cząsteczek, masa morfingów (gięcie blachy, zgniatanie samochodów), pęknięcia budynków, pęknięcia asfaltu, przewracane latarnie... i na każdy z tych efektów składają się dynamiczne efekty wewnętrzne (na przykład zgniatanie samochodu powiązane jest ściśle z trzaskającymi szybami, a pęklający budynek z odpadającym tynkiem, itp.) Dlatego napisałem, że są to juęcia z pogranicza FX. Powinieneś być świadomy, że takie ujęcia tworzy się technologicznie od podstaw. Mam na myśli to, że wymagają najwięcej świadomości. Pod każdym względem. Konkretnie chodzi o to, że ktoś, kto świetnie modeluje na przykład samochody, może nie potrafić wymodelować samochodu pod takie ujęcie. Trzeba cały czas myśleć o tym, co się z tym modelem ma później stać.... Musisz sobie przemyśleć sprawę na ile gęboko chcesz w to wejść. Jak dla mnie to albo wóz, albo przewóz. Żeby się potem takie tweexy nie śmiały. to tak tytułem wstępu. Mam nadzieję, że przybliżyłem
Busiu Napisano 14 Kwiecień 2005 Autor Napisano 14 Kwiecień 2005 Kris_R Dzienki stary za dobra rade, to mi pomoglo (:D nie wpadlem na te pogiente latarnie) a jesli chodzi o samochody to masz racje (najgorzej bendzie z szybami) ale mam czas.....I jeszcze jedna prozba... Masz w glowie jakies ciekawe Ujencia smoka z samochodami, (wiesz niebespieczne machanie ogonem itp.) bo to co mam to zamolo. Dzienki pozdrawaim
Kris_R Napisano 15 Kwiecień 2005 Napisano 15 Kwiecień 2005 Nie znam skali smoka ani układu miasta (most, wierzowce, market, parking... - nie wiem co tam przewidujesz...). Proszę wszuć szkic lokacji tak z lotu ptaka i skalę smoka w odniesieniu do człowieka albo samochodu to wrzucę Ci w odwecie kilka szkiców z ujęciami... pozdrawiam
Busiu Napisano 15 Kwiecień 2005 Autor Napisano 15 Kwiecień 2005 dzimki cos wrrzuce :D sekunde........
F/X Napisano 15 Kwiecień 2005 Napisano 15 Kwiecień 2005 punkt 10: komputer wysiada z przeciążenia (to powinno być w punkcie 5)
dirty Napisano 15 Kwiecień 2005 Napisano 15 Kwiecień 2005 pomijajac WSZYSTKO inne, ten twoj pomysl jest nie do zrealizowania z przyczyn czysto technicznych. widze, ze zupelnie nie masz pojecia jaki sprzet bylby potrzebny na cos takiego. twoj duron i 192 mb ramu bedzie sie pocic juz w zasadzie na samym poczatku projektu. nie chce zniechecac, ale daj sobie spokoj z czyms tak ogromnym; po prostu porywasz sie z motyka na slonce. zaoszczedzisz sobie sporo frustracji. jesli jednak sie masz zamiar brac za to to good luck!
Łukasz Burnet Napisano 15 Kwiecień 2005 Napisano 15 Kwiecień 2005 hmm powiedzialbym ze masz sklonnosci sadomaso :D , mimo wszystko zycze powodzenia ;) pozdrawiam
Busiu Napisano 16 Kwiecień 2005 Autor Napisano 16 Kwiecień 2005 No sie wie, ze se dam rady ale caloksztalt zobaczymy... Zamieszczam teraz smoka z edytora..
F/X Napisano 16 Kwiecień 2005 Napisano 16 Kwiecień 2005 Fajny smok. Ale mam nadzieje że będzie low-poly
Busiu Napisano 16 Kwiecień 2005 Autor Napisano 16 Kwiecień 2005 F/X czego low poli??? on jest teraz w HN....A jesli chodzi o gBowe to uwa|am ze jest za duza w porównaniu do reszty....Co sadzicie??
Gheed Napisano 16 Kwiecień 2005 Napisano 16 Kwiecień 2005 Pokaż lepiej tego smoka, ponieważ nie za bardzo go widać.
mort Napisano 16 Kwiecień 2005 Napisano 16 Kwiecień 2005 mi sie zdaje czy to ten sam który bierze udział w bitwie ?? http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=13948 tak mozna ?
Busiu Napisano 16 Kwiecień 2005 Autor Napisano 16 Kwiecień 2005 ok jak chcesz to masz ....http://obiekty.250free.com/dragon2.htm tu sa pokolei jpgi jak powstawal...ale aktualny scen to...
Busiu Napisano 16 Kwiecień 2005 Autor Napisano 16 Kwiecień 2005 Co niemozna To mój smok....a wienc moge z nim zrobic animke...
max_1989 Napisano 17 Kwiecień 2005 Napisano 17 Kwiecień 2005 Przeczytałem cały wątek i chciałem się wypowiedzieć. Otóż zacznimy od smoka. Smok ma przednie łapy dziwnie wykrzywione. Klate też ma niezaciekawą. Jeśli to ma być do animki z takim sprzętem to koniecznie low poly to musi być. Ja niedawno zakupiłem gf 6600gt + 1gb ramu. Zapewne mój sprzęt by wyciskał z siebie ostatnie poty, niemówiąc o tym, że twój po prostu nie da rady (wiem bo wcześniej miałem gf2 mx i wysiadał przy 60 tys. poly) , jeśli nadal będziesz robił modele z tak dużą ilością poly jaką ma ten smok . Projekt ciekawy, przyznać trzeba. Jednak jak znam życie będziesz miał duże problemy z zrobieniem 30s. animki. Osobiście proponowałbym zająć się jakimś innym projekt mniej objętościowym. Wyobraś sobie (bo zapewne tak będzie) że jedna klatka ci się będzie renderowała ok. 2 godzin. [1 sekunda animki = ok. 25 klatkom] 25 *2 * 30 = 1500 godz. = 62,5 dnia mniej więcej tyle ci się będzie renderowało 30 sekund animacji. I to tylko w najlepszym przypadku kiedy render będzie trwał "tylko" ok. 2 godzin. Podsumuwująć wszystko radze zrobić animke np: latającego smoka na tle zwykłego plane'a i chuchającego ogniem. Wtedy zobaczysz co i jak się robi. Obeznasz sie w efektach itp.
Busiu Napisano 17 Kwiecień 2005 Autor Napisano 17 Kwiecień 2005 MAx_1989 ODP. A wic tak, jesli chodzi o przednie lapy to tylko stil narazie, kosci sie zmieni. Smok na ok 10 000 poli - to na gluwnego bohatera chyba nie duzo??, a jesli chodzi o klatki to ja - z powodów kompa- zawsze robie 15 kaltek na sekunde - animka bendzie trwac jakies 4 - 5 min. Jedna klatka - render - od 40s-1min max. A jesli chodzi o latajancego smoka .....nudy...:D pozdrrawaim.
max_1989 Napisano 17 Kwiecień 2005 Napisano 17 Kwiecień 2005 Chyba nie wiesz co mówisz, sam smok być może tyle ci się renderuje. Jednak jak dojdą dodatkowe modele (drzewa, krzaki, drogi, budynki, samochody, przechodnie, latarnie itp. ) dodatkowo oświetlenie to już tak wesoło nie będzie.
F/X Napisano 17 Kwiecień 2005 Napisano 17 Kwiecień 2005 Mam pomysł... Zrób pierw krótką animkę lotu smoka. Wierz mi po takiej próbie dasz se spokój z tą całą animką. Po prostu nie rozumiesz jaki ogrom pracy cię czeka. Przykro mi ale nie wierze że nawet zaczniesz robić ten filmik. Ale mimo wszystko powodzenia :)
mort Napisano 21 Kwiecień 2005 Napisano 21 Kwiecień 2005 oj busiu, jeśli taka scena ma ci sie renderować 40sekund-1 minuty, to to chyba będzie w low poly, i w zasadzie bez jakiegośkonkretnego oświetlenia, nie wspominając już o czymś takim jak wybuchy czasteczki itd. jak to ma być ładne to jedna klatka minimum 20 minut....zdechniesz robiąc to... no, ale żeby nie było powodzenia ci życzę :)
mort Napisano 21 Kwiecień 2005 Napisano 21 Kwiecień 2005 a jeszcze jedno, pokaż siatkętego smoka jeśli możesz...chociazsamj głowy, ok ??
Busiu Napisano 29 Kwiecień 2005 Autor Napisano 29 Kwiecień 2005 Ok jestem tu ponownie, dam se rady, a niemiałem neta tydzień ponat....piszcie coś narazie daje scene smoka
Generał Tatarin Napisano 30 Kwiecień 2005 Napisano 30 Kwiecień 2005 smok wygląda jak wyżeźbiony z kamienia :)
Busiu Napisano 30 Kwiecień 2005 Autor Napisano 30 Kwiecień 2005 No napewno początki są tródne. Co do tego smoka to jednak postanowiłem go zrobić na LOW-poli...i tak właśnie wygląda,...tylko go jeszcze nożem potne troszke...co myślicie a i rzucam plan miasta...
Marvey Napisano 30 Kwiecień 2005 Napisano 30 Kwiecień 2005 miasto... to miasteczko nawet jeśli masz słabego kompa to dorób drugi rządek domów bo teraz troche nie teges
Busiu Napisano 30 Kwiecień 2005 Autor Napisano 30 Kwiecień 2005 Ok sie zrobia ale to jest tylko plan ustawiania sceny...w tle bedą jeszcze budynki..new yorh:D..a co myślisz o proporcjach smoka...chyba troszke za duzy, co nie ??
mort Napisano 30 Kwiecień 2005 Napisano 30 Kwiecień 2005 raz- w siatce smoka nic nie widać, bałagan masz tam straszny dwa- poszerz ulicę jeśli ta bestyja ma się wznieść bo narazie nie rozłoży nawet skrzydeł na maxymaną szerokość. powodzenia :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się