Skocz do zawartości

Dragon - Animacja


Busiu

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 75
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

nei chodzi o to jakiego masz kompa, ale robisz po prostu niepotrzebne poly. pal juz licho to że w obwodzie jest za dużo poly, ale po kiegu tyle segmentów na wysokość, skoro ona jest prosta... zaoszczedziłbyś jakieś 100 poly, a to na dłuższą metę moze zaprocentować w krótszym renderze (20 obiektów z każdego 100 poly mniej i masz już 2000 poly itd. )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na pierwszą animkę to niezwykle ambitnie :) Mam prośbę... ogormną...

Żeby ten Twój upór i zacięcie nie ustawały. Rób dalej... tak jak czujesz... byle jak... byle do przodu. Nawet jeśli napotkasz trudności to nie poddawaj się... nawet jeśli jakieś tam straszne błędy będą.... to proszę skończ tą animę!! Może wyjść naprawdę smakowicie... pomimo pierwszysz kroków, dość pewnie je stawaisz i dlatego jakoś tak mi się zrobiło... :) Gdyby każdy tak zaczynał, to by było piknie :p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kris ma racje- aby byla :D

a co do ostatniego rzutu, to zrób weższe źdźbła trawy, w jednej kępce, i moze teksturą dodaj troszkejakichś porostów wokół kraty...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daje scene BARU - żeby post nie padł - czekam na krytyke.....

 

...Nie chiodzi mi o ilość postów jak ktoś napisał, chodzi mi o opini...

Dodaje Kontener...prace cały czas trwają...prosze o surową krytyke...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem juz stwierdzajac..."cholera jak ruszyć z miejsca to prawie 3 tonowe bydle??!!@#@$" ale myśle poradzic sobie z tym przes dziesiątki któtkich animacji samego smoka ale na to przyjdzie kolej potem najpierw modeling...

 

Taki mam zamiar ale najpierw chce mieś za sobą tą scene...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to proponuje moze skupic sie na samym smoku tylko, pierw zrobic dobry modeling,potem textury i animacja, a potem dopiero otocznie, bo takie rozdrabnianie sie i robienie wszystkiego po trochu chyba nie jest najlepszym pomyslem..No i nie mowie juz o animaticu jakims bo w takim skomplikowanym projekcie warto sobie poeksperymentowac z lotem kamery i wogoel obiektami w jakims latwiejszym srodowisku low-poly

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiększ drzwi po lewej, ponieważ wyglądają jak dla dzieci :) ( gdybym zobaczył same drzwi i ścianę to pomyślałbym że to budynek piętrowy, chociaż z drugiej strony.... ej... ty to tu w ogóle proporcje masz zwalone :P te drzwi, oraz wszystkie elementy frontowe powinny by większe (wyższe) albo budynek (bez elementów) niższy... )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KOMUNIKAT:

Niestety zawieszamy chwilowo produkcje DRAGON`a - powód , hymm DOM 2 i wydaje mi sie ze na tym poziomi umiejetnosci 3d zpapram tylk ten projekt, dlatego daje sobie przerwe i równoczesną prace nad animacją DOM 2 - duzo animacji na kosciach i morfing - co powinno mnie przygotowac i wychartowac do tego potęrznego brzemia jakim jest Dragon. Przecież ma to byc animacja na miara Holiłud ;d.

Napewno z waszej strony zostane obrzucony, niewiadomo czym ale ok...jak sądzicie...

DRAGON NAPEWNO ZOSTANIE SKOŃCZONY.

Spodziewajcie sie dalszych postów około września (tyle daje sobie czasu i kumplowi na DOM 2)

DO USŁYSZENIA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności