Napisano 1 Maj 200519 l Autor Ale to jest na pierwszej scenie,...Marvey nie przesadzaj aż tak słabego kompa to ja niemam....
Napisano 1 Maj 200519 l nei chodzi o to jakiego masz kompa, ale robisz po prostu niepotrzebne poly. pal juz licho to że w obwodzie jest za dużo poly, ale po kiegu tyle segmentów na wysokość, skoro ona jest prosta... zaoszczedziłbyś jakieś 100 poly, a to na dłuższą metę moze zaprocentować w krótszym renderze (20 obiektów z każdego 100 poly mniej i masz już 2000 poly itd. )
Napisano 1 Maj 200519 l Autor Mort....dzięki za rade zrobiłem tak ... pociągłem doli do góry i o 100 mniej ...
Napisano 2 Maj 200519 l Jak na pierwszą animkę to niezwykle ambitnie :) Mam prośbę... ogormną... Żeby ten Twój upór i zacięcie nie ustawały. Rób dalej... tak jak czujesz... byle jak... byle do przodu. Nawet jeśli napotkasz trudności to nie poddawaj się... nawet jeśli jakieś tam straszne błędy będą.... to proszę skończ tą animę!! Może wyjść naprawdę smakowicie... pomimo pierwszysz kroków, dość pewnie je stawaisz i dlatego jakoś tak mi się zrobiło... :) Gdyby każdy tak zaczynał, to by było piknie :p
Napisano 2 Maj 200519 l kris ma racje- aby byla :D a co do ostatniego rzutu, to zrób weższe źdźbła trawy, w jednej kępce, i moze teksturą dodaj troszkejakichś porostów wokół kraty...
Napisano 3 Maj 200519 l Autor Daje scene BARU - żeby post nie padł - czekam na krytyke..... ...Nie chiodzi mi o ilość postów jak ktoś napisał, chodzi mi o opini... Dodaje Kontener...prace cały czas trwają...prosze o surową krytyke...
Napisano 4 Maj 200519 l Autor Kolejne sceny, tym razem to mór który będzie stał za kontenerem...co sądzicie...??
Napisano 4 Maj 200519 l nie widzialem móru który byłby tak pofalowany... kontener fajny...w barze dach zmień...pracuj sobie dalej :D
Napisano 4 Maj 200519 l nie wiem jak ci ten smok wyjdzie, ale widząc teksturowanie baru to dłuuuuuga droga przed tobą
Napisano 6 Maj 200519 l hmm...rowniez uwazam ze dluga droga przed tobą..hyh, ciekawe czy myslales juz nad samą animacja dragona..bo zdaje mi się że to nie jest taka prosta sprawa hehe
Napisano 6 Maj 200519 l Autor Myślałem juz stwierdzajac..."cholera jak ruszyć z miejsca to prawie 3 tonowe bydle??!!@#@$" ale myśle poradzic sobie z tym przes dziesiątki któtkich animacji samego smoka ale na to przyjdzie kolej potem najpierw modeling... Taki mam zamiar ale najpierw chce mieś za sobą tą scene...
Napisano 6 Maj 200519 l no to proponuje moze skupic sie na samym smoku tylko, pierw zrobic dobry modeling,potem textury i animacja, a potem dopiero otocznie, bo takie rozdrabnianie sie i robienie wszystkiego po trochu chyba nie jest najlepszym pomyslem..No i nie mowie juz o animaticu jakims bo w takim skomplikowanym projekcie warto sobie poeksperymentowac z lotem kamery i wogoel obiektami w jakims latwiejszym srodowisku low-poly
Napisano 11 Maj 200519 l Powiększ drzwi po lewej, ponieważ wyglądają jak dla dzieci :) ( gdybym zobaczył same drzwi i ścianę to pomyślałbym że to budynek piętrowy, chociaż z drugiej strony.... ej... ty to tu w ogóle proporcje masz zwalone :P te drzwi, oraz wszystkie elementy frontowe powinny by większe (wyższe) albo budynek (bez elementów) niższy... )
Napisano 24 Maj 200519 l Autor KOMUNIKAT: Niestety zawieszamy chwilowo produkcje DRAGON`a - powód , hymm DOM 2 i wydaje mi sie ze na tym poziomi umiejetnosci 3d zpapram tylk ten projekt, dlatego daje sobie przerwe i równoczesną prace nad animacją DOM 2 - duzo animacji na kosciach i morfing - co powinno mnie przygotowac i wychartowac do tego potęrznego brzemia jakim jest Dragon. Przecież ma to byc animacja na miara Holiłud ;d. Napewno z waszej strony zostane obrzucony, niewiadomo czym ale ok...jak sądzicie... DRAGON NAPEWNO ZOSTANIE SKOŃCZONY. Spodziewajcie sie dalszych postów około września (tyle daje sobie czasu i kumplowi na DOM 2) DO USŁYSZENIA
Napisano 24 Maj 200519 l no cóż, fajnie że wkońcu doszedłeś do wniosków jakichś. powodzenia przy domu, no i przy kiedyś kontynuacji smoka. pozdrawiam (V) o r t i m e r
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto