Marvey Napisano 1 Maj 2005 Napisano 1 Maj 2005 nie przesadziłeś z tą rynną?? nie za gęstą siatke ma??
Busiu Napisano 1 Maj 2005 Autor Napisano 1 Maj 2005 Ale to jest na pierwszej scenie,...Marvey nie przesadzaj aż tak słabego kompa to ja niemam....
mort Napisano 1 Maj 2005 Napisano 1 Maj 2005 nei chodzi o to jakiego masz kompa, ale robisz po prostu niepotrzebne poly. pal juz licho to że w obwodzie jest za dużo poly, ale po kiegu tyle segmentów na wysokość, skoro ona jest prosta... zaoszczedziłbyś jakieś 100 poly, a to na dłuższą metę moze zaprocentować w krótszym renderze (20 obiektów z każdego 100 poly mniej i masz już 2000 poly itd. )
Busiu Napisano 1 Maj 2005 Autor Napisano 1 Maj 2005 Mort....dzięki za rade zrobiłem tak ... pociągłem doli do góry i o 100 mniej ...
Kris_R Napisano 2 Maj 2005 Napisano 2 Maj 2005 Jak na pierwszą animkę to niezwykle ambitnie :) Mam prośbę... ogormną... Żeby ten Twój upór i zacięcie nie ustawały. Rób dalej... tak jak czujesz... byle jak... byle do przodu. Nawet jeśli napotkasz trudności to nie poddawaj się... nawet jeśli jakieś tam straszne błędy będą.... to proszę skończ tą animę!! Może wyjść naprawdę smakowicie... pomimo pierwszysz kroków, dość pewnie je stawaisz i dlatego jakoś tak mi się zrobiło... :) Gdyby każdy tak zaczynał, to by było piknie :p
mort Napisano 2 Maj 2005 Napisano 2 Maj 2005 kris ma racje- aby byla :D a co do ostatniego rzutu, to zrób weższe źdźbła trawy, w jednej kępce, i moze teksturą dodaj troszkejakichś porostów wokół kraty...
Busiu Napisano 3 Maj 2005 Autor Napisano 3 Maj 2005 Daje scene BARU - żeby post nie padł - czekam na krytyke..... ...Nie chiodzi mi o ilość postów jak ktoś napisał, chodzi mi o opini... Dodaje Kontener...prace cały czas trwają...prosze o surową krytyke...
Busiu Napisano 4 Maj 2005 Autor Napisano 4 Maj 2005 Kolejne sceny, tym razem to mór który będzie stał za kontenerem...co sądzicie...??
mort Napisano 4 Maj 2005 Napisano 4 Maj 2005 nie widzialem móru który byłby tak pofalowany... kontener fajny...w barze dach zmień...pracuj sobie dalej :D
Tores Napisano 4 Maj 2005 Napisano 4 Maj 2005 nie wiem jak ci ten smok wyjdzie, ale widząc teksturowanie baru to dłuuuuuga droga przed tobą
Sharp Napisano 6 Maj 2005 Napisano 6 Maj 2005 hmm...rowniez uwazam ze dluga droga przed tobą..hyh, ciekawe czy myslales juz nad samą animacja dragona..bo zdaje mi się że to nie jest taka prosta sprawa hehe
Busiu Napisano 6 Maj 2005 Autor Napisano 6 Maj 2005 Myślałem juz stwierdzajac..."cholera jak ruszyć z miejsca to prawie 3 tonowe bydle??!!@#@$" ale myśle poradzic sobie z tym przes dziesiątki któtkich animacji samego smoka ale na to przyjdzie kolej potem najpierw modeling... Taki mam zamiar ale najpierw chce mieś za sobą tą scene...
Sharp Napisano 6 Maj 2005 Napisano 6 Maj 2005 no to proponuje moze skupic sie na samym smoku tylko, pierw zrobic dobry modeling,potem textury i animacja, a potem dopiero otocznie, bo takie rozdrabnianie sie i robienie wszystkiego po trochu chyba nie jest najlepszym pomyslem..No i nie mowie juz o animaticu jakims bo w takim skomplikowanym projekcie warto sobie poeksperymentowac z lotem kamery i wogoel obiektami w jakims latwiejszym srodowisku low-poly
mort Napisano 8 Maj 2005 Napisano 8 Maj 2005 nieno, robi sie kolorowo..powodzenia, faktcznie tiling tekstur zwieksz.
Busiu Napisano 11 Maj 2005 Autor Napisano 11 Maj 2005 Nowe sceny, poprawiłem tex móru i zmienilem tex kontenera
Generał Tatarin Napisano 11 Maj 2005 Napisano 11 Maj 2005 Powiększ drzwi po lewej, ponieważ wyglądają jak dla dzieci :) ( gdybym zobaczył same drzwi i ścianę to pomyślałbym że to budynek piętrowy, chociaż z drugiej strony.... ej... ty to tu w ogóle proporcje masz zwalone :P te drzwi, oraz wszystkie elementy frontowe powinny by większe (wyższe) albo budynek (bez elementów) niższy... )
Busiu Napisano 17 Maj 2005 Autor Napisano 17 Maj 2005 Teraz robie Fiata UNO i wstawiam kosci do smoka
mort Napisano 17 Maj 2005 Napisano 17 Maj 2005 uno ma kupę błędów w wygładzaniu...popraw to wszystko...
Busiu Napisano 24 Maj 2005 Autor Napisano 24 Maj 2005 KOMUNIKAT: Niestety zawieszamy chwilowo produkcje DRAGON`a - powód , hymm DOM 2 i wydaje mi sie ze na tym poziomi umiejetnosci 3d zpapram tylk ten projekt, dlatego daje sobie przerwe i równoczesną prace nad animacją DOM 2 - duzo animacji na kosciach i morfing - co powinno mnie przygotowac i wychartowac do tego potęrznego brzemia jakim jest Dragon. Przecież ma to byc animacja na miara Holiłud ;d. Napewno z waszej strony zostane obrzucony, niewiadomo czym ale ok...jak sądzicie... DRAGON NAPEWNO ZOSTANIE SKOŃCZONY. Spodziewajcie sie dalszych postów około września (tyle daje sobie czasu i kumplowi na DOM 2) DO USŁYSZENIA
mort Napisano 24 Maj 2005 Napisano 24 Maj 2005 no cóż, fajnie że wkońcu doszedłeś do wniosków jakichś. powodzenia przy domu, no i przy kiedyś kontynuacji smoka. pozdrawiam (V) o r t i m e r
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się