Napisano 13 Kwiecień 200519 l witam oto efekt mojego drugiego podejscia do zabawy z polymodelingiem. poprzedni model czeka az zechce mi sie zoptymalizowac w nim siatke. nie bym byl soba jesli nie dodal bym do modelu czegos od siebie, stad to cos z przodu i z tylu :) model moze miec troche zle zachowane proporcje w niektorych miejscach, niestety mialem zle zeskalowanie printy, ale coz. wszelkie opinie co do modelu mile widziane, jesli sa jakies bledy kreslcie do woli :) siatka test materialow i oswietlenia. w tej kewstii to jestem zielony, bede wdzieczny za sugestie co do ustawien obu zeby to jakos wygldalo. tlo olejcie to tylko taka prowizorka render: mantal ray niestety v jest poza moimi mozliwosciami :(
Napisano 13 Kwiecień 200519 l Dla mnie bomba!! Nareszcie jakies normalne autko - bo ciagle tylko Audi TT i inne podobne wszyscy robia... No nie wszyscy ;) Ladny modelik, siateczka zgrabna. Jest OK
Napisano 13 Kwiecień 200519 l Witam, Modelik wypas ! szkoda tylko ze taki ciemny :( podjasnij troszke i bedzie Git !
Napisano 13 Kwiecień 200519 l Hmm bardzo ladnie - siateczka ladna, model rowniez. Popracuj nad materialami, a bedzie dobrze :). Pzdr
Napisano 13 Kwiecień 200519 l no wiec powiem tak :> w 100% ten hyundai to nie jest :> ale nie jest zle, siatka generalnie wporzadku, masz tylko troche bugow w takich miejscach jak np rogi, itp. aha przydalyby sie uszczelki wokol szyb.. wogole dziwna boczna szyba jest :> w sumie model fajny ale render.. :> wstaw tu co chcesz :P pozdro
Napisano 14 Kwiecień 200519 l Autor dzieks co do zgodnosci oryginalem to sie zgodze ze troszke jeszce brakuje (orpocz przedniego i tylnego zderzaka :), ale jak na 2 model w poly to raczej nie jest zle :). kome jakbys mogl zaznaczyc te bledy bede wdzieczny. uszczelki musze jeszce dorobic, tylko sie zastanawiam jak. nad renderem musze jescze popracowac, jak pisalem wyzej to taki probny jest zeby miec pojecie jak to mniej wiecej bedzie wygladac, o materialach wiem tylko tyle co przeczytalem w tutkach, na tych jest zwykly raytrace (blinn) + fallof (fernsel) z kolorem w difuse + fallof (fernsel) w reflekcie + sparkle w specular. render z innym meterialem po 5 godzinach doszedl do 3x% tak ze odpuscilem. moze potem wrzuce.
Napisano 14 Kwiecień 200519 l Autor na razie chce odpoczc od modelowania tak ze dajej bawie sie materialami. najnowszy render. autko bedzie raczej w takm otoczeniu i oswietleniu jak ponizej i pod jego katem bede chcial zrobic materialy.
Napisano 15 Kwiecień 200519 l IMO - materiały są skopane - psują dobry model ;) i scenka jest za ciemna no chyba ze taki efekt jest zamierzony, popracuj nad materiałem podłoża i chromem. powodz(ianie)enia ;) ps model fajny ale popracuj nad lusterkiem - nie pasuje :(
Napisano 15 Kwiecień 200519 l Modelik super, ale przez te materiały wygląda jak plastikowa zabawka :P I przydałaby się lepszej jakości textura tła, bo na tej widać pixele ;)
Napisano 15 Kwiecień 200519 l Witam!! siateczka bardzo ladna ale jak popatrzylem na rendery nie czuc ze samochod ma "grubosc" ta blacha jest cieniutka jak papier(albo ciensza) to mi sie strasznie nie podoba i jak pisze reszta render:D popracuj nad oswietleniem i obiciami w lakierze............
Napisano 15 Kwiecień 200519 l Autor naprawde, ja sie staram, ale widac ze nie bardzo mi to wychodzi. nie mam zielonego pojacia jak to poustawiac (materialy, swiatlo i render). moze wieczorkiem cos zapodam jak z wykladow wroce.
Napisano 15 Kwiecień 200519 l widać że sie starasz ale postaraj sie bardzoej ;) już jest dobrze teraz tylk opopracuj nad shaderkiem i oświetleniem - za model masz u mnie 4.7/6 jak podciągniesz renderka to będzie wyższa nota pozdro.
Napisano 15 Kwiecień 200519 l Autor zmienilem troche scenke (tak wiem ze otoczenie jest do bani ;) i po kilku tutkach postanowilem skupic sie na lakierze. a oto efekt: piszcie co myslicie. jesli ten lakier tez jest do bani to ja juz nie wiem co mam robic :( pomysly juz mi sie koncza. edit przed chwilka skonczyl sie render kola [ i pare zdan ode mnie: 1. material opony sux, ma ktos namiar na jakis tutek o tym? albo podzieli sie wiedza jaki material dac i jak go ustawic? bo szukam i cos nie moge znalezc 2. zmniejsze reflect felgi bo chyba troche za duzy jakies sugestie?
Napisano 16 Kwiecień 200519 l lepiej ;) ale podkręć antialiasing i najlepiej by było jakbyś go renderował na białym plane'ie ale to kwestia gustu.
Napisano 16 Kwiecień 200519 l Autor tak to wyglada w calosci, troche neon musze skracic w dol i zmienic siatke zeby nieswiecil w srodku (teraz jest to wylonczone)
Napisano 16 Kwiecień 200519 l hmmmmmmm felga jest z włukna węglowego?? nie widzialem takich :] poza tym napis brembo na zaciskach chyba powinien byc na srodku; no i taki maly szczegół: jeśli masz takie wielkie zaciski to twoja tarcza jest zdecydowanie za cieńka; poza tym autko całkiem ładnie sie prezentuje; pozdro
Napisano 16 Kwiecień 200519 l Autor tia z wlokna, ale tylko obrecz, chcialem zrobic cala ale za cholere nie moglem tego na srodku zmapowac, po 2 dniach walki z uvw dalem sobie spokoj.
Napisano 16 Kwiecień 200519 l hmm ladny lakier, ladny model, ale nadal czegos tu brakuje. popracuj na renderingiem i ujeciami. moze to tlo zmien.
Napisano 18 Kwiecień 200519 l Autor oki kolejny update. zmianilem troche siatke z tylu i puscilem render w "troszke" za duzych ustawieniach. po prawie 8 godzinach wiem juz z grubsza jak to autko wyglada od tylu. jesli ktos widzi jakies bledy smialo kreslcie. na to w rogu tylej lampy nie petrzcie podkrecenie ms zalatwia sprawe. no i taki maly szczegół: jeśli masz takie wielkie zaciski to twoja tarcza jest zdecydowanie za cieńka pogrubione i podwojone ,znaczy sie podwojne :)
Napisano 18 Kwiecień 200519 l hmm.. tak mysle sobie... ze takie autko z oswietleniem podwozia niezbyt nadaje sie w scenerie pustynna w dzien.. bardziej pasowaloby jakies miasto.. ulica.. i oczywiscie wszystko po zmroku przy oswietleniach lamp ulicznych.. co o tym sadzisz ? :)
Napisano 18 Kwiecień 200519 l Autor jak juz pisalem wczesniej na scene sie nie patrzcie, na 200% idzie do wymiany po prostu na niej testuje materialy, oswietlenie itp.
Napisano 18 Kwiecień 200519 l neony unrealistic niestety :) moze zrob jakis render jak auto jedzie przez miasto w nocy , wtedy by fajnie neonik wygladal
Napisano 19 Kwiecień 200519 l no to jesli na scene mamy sie nie patrzyc to wez ja wywal bo jakos ciezko mi sie na ten model patrzy z ta scane.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto