Skocz do zawartości

pojazd 3d: Hyundai Coupe 03


Zakhan

Rekomendowane odpowiedzi

witam

oto efekt mojego drugiego podejscia do zabawy z polymodelingiem. poprzedni model czeka az zechce mi sie zoptymalizowac w nim siatke. nie bym byl soba jesli nie dodal bym do modelu czegos od siebie, stad to cos z przodu i z tylu :) model moze miec troche zle zachowane proporcje w niektorych miejscach, niestety mialem zle zeskalowanie printy, ale coz.

 

wszelkie opinie co do modelu mile widziane, jesli sa jakies bledy kreslcie do woli :)

r176ga.th.jpg r182vp.th.jpg

 

siatka

siatka11ut.th.jpgsiatka24nj.th.jpg

 

test materialow i oswietlenia. w tej kewstii to jestem zielony, bede wdzieczny za sugestie co do ustawien obu zeby to jakos wygldalo. tlo olejcie to tylko taka prowizorka

r148qt.th.jpgr116mt.th.jpg

 

render: mantal ray niestety v jest poza moimi mozliwosciami :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

no wiec powiem tak :> w 100% ten hyundai to nie jest :> ale nie jest zle, siatka generalnie wporzadku, masz tylko troche bugow w takich miejscach jak np rogi, itp. aha przydalyby sie uszczelki wokol szyb.. wogole dziwna boczna szyba jest :> w sumie model fajny ale render.. :> wstaw tu co chcesz :P

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieks

co do zgodnosci oryginalem to sie zgodze ze troszke jeszce brakuje (orpocz przedniego i tylnego zderzaka :), ale jak na 2 model w poly to raczej nie jest zle :). kome jakbys mogl zaznaczyc te bledy bede wdzieczny. uszczelki musze jeszce dorobic, tylko sie zastanawiam jak.