Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam

oto efekt mojego drugiego podejscia do zabawy z polymodelingiem. poprzedni model czeka az zechce mi sie zoptymalizowac w nim siatke. nie bym byl soba jesli nie dodal bym do modelu czegos od siebie, stad to cos z przodu i z tylu :) model moze miec troche zle zachowane proporcje w niektorych miejscach, niestety mialem zle zeskalowanie printy, ale coz.

 

wszelkie opinie co do modelu mile widziane, jesli sa jakies bledy kreslcie do woli :)

r176ga.th.jpg r182vp.th.jpg

 

siatka

siatka11ut.th.jpgsiatka24nj.th.jpg

 

test materialow i oswietlenia. w tej kewstii to jestem zielony, bede wdzieczny za sugestie co do ustawien obu zeby to jakos wygldalo. tlo olejcie to tylko taka prowizorka

r148qt.th.jpgr116mt.th.jpg

 

render: mantal ray niestety v jest poza moimi mozliwosciami :(

  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no wiec powiem tak :> w 100% ten hyundai to nie jest :> ale nie jest zle, siatka generalnie wporzadku, masz tylko troche bugow w takich miejscach jak np rogi, itp. aha przydalyby sie uszczelki wokol szyb.. wogole dziwna boczna szyba jest :> w sumie model fajny ale render.. :> wstaw tu co chcesz :P

 

pozdro

Napisano

dzieks

co do zgodnosci oryginalem to sie zgodze ze troszke jeszce brakuje (orpocz przedniego i tylnego zderzaka :), ale jak na 2 model w poly to raczej nie jest zle :). kome jakbys mogl zaznaczyc te bledy bede wdzieczny. uszczelki musze jeszce dorobic, tylko sie zastanawiam jak.

 

nad renderem musze jescze popracowac, jak pisalem wyzej to taki probny jest zeby miec pojecie jak to mniej wiecej bedzie wygladac, o materialach wiem tylko tyle co przeczytalem w tutkach, na tych jest zwykly raytrace (blinn) + fallof (fernsel) z kolorem w difuse + fallof (fernsel) w reflekcie + sparkle w specular. render z innym meterialem po 5 godzinach doszedl do 3x% tak ze odpuscilem. moze potem wrzuce.

Napisano

na razie chce odpoczc od modelowania tak ze dajej bawie sie materialami. najnowszy render. autko bedzie raczej w takm otoczeniu i oswietleniu jak ponizej i pod jego katem bede chcial zrobic materialy.

 

r209ar.th.jpg

Napisano

IMO - materiały są skopane - psują dobry model ;) i scenka jest za ciemna no chyba ze taki efekt jest zamierzony, popracuj nad materiałem podłoża i chromem. powodz(ianie)enia ;)

 

ps model fajny ale popracuj nad lusterkiem - nie pasuje :(

Napisano

Witam!!

siateczka bardzo ladna

ale jak popatrzylem na rendery nie czuc ze samochod ma "grubosc" ta blacha jest cieniutka jak papier(albo ciensza) to mi sie strasznie nie podoba i jak pisze reszta render:D popracuj nad oswietleniem i obiciami w lakierze............

Napisano

naprawde, ja sie staram, ale widac ze nie bardzo mi to wychodzi. nie mam zielonego pojacia jak to poustawiac (materialy, swiatlo i render). moze wieczorkiem cos zapodam jak z wykladow wroce.

Napisano

widać że sie starasz ale postaraj sie bardzoej ;) już jest dobrze teraz tylk opopracuj nad shaderkiem i oświetleniem - za model masz u mnie 4.7/6 jak podciągniesz renderka to będzie wyższa nota pozdro.

Napisano

zmienilem troche scenke (tak wiem ze otoczenie jest do bani ;) i po kilku tutkach postanowilem skupic sie na lakierze. a oto efekt:

r216mc.th.jpgr222lz.th.jpg

 

piszcie co myslicie. jesli ten lakier tez jest do bani to ja juz nie wiem co mam robic :( pomysly juz mi sie koncza.

 

edit

przed chwilka skonczyl sie render kola

[r237ck.th.jpg

i pare zdan ode mnie:

1. material opony sux, ma ktos namiar na jakis tutek o tym? albo podzieli sie wiedza jaki material dac i jak go ustawic? bo szukam i cos nie moge znalezc

2. zmniejsze reflect felgi bo chyba troche za duzy

 

jakies sugestie?

Napisano

hmmmmmmm felga jest z włukna węglowego?? nie widzialem takich :] poza tym napis brembo na zaciskach chyba powinien byc na srodku; no i taki maly szczegół: jeśli masz takie wielkie zaciski to twoja tarcza jest zdecydowanie za cieńka; poza tym autko całkiem ładnie sie prezentuje; pozdro

Napisano

tia z wlokna, ale tylko obrecz, chcialem zrobic cala ale za cholere nie moglem tego na srodku zmapowac, po 2 dniach walki z uvw dalem sobie spokoj.

Napisano

oki kolejny update. zmianilem troche siatke z tylu i puscilem render w "troszke" za duzych ustawieniach. po prawie 8 godzinach wiem juz z grubsza jak to autko wyglada od tylu. jesli ktos widzi jakies bledy smialo kreslcie. na to w rogu tylej lampy nie petrzcie podkrecenie ms zalatwia sprawe.

 

r276rk.th.jpg

 

no i taki maly szczegół: jeśli masz takie wielkie zaciski to twoja tarcza jest zdecydowanie za cieńka

 

pogrubione i podwojone ,znaczy sie podwojne :)

Napisano

hmm.. tak mysle sobie... ze takie autko z oswietleniem podwozia niezbyt nadaje sie w scenerie pustynna w dzien.. bardziej pasowaloby jakies miasto.. ulica.. i oczywiscie wszystko po zmroku przy oswietleniach lamp ulicznych.. co o tym sadzisz ? :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności