Jump to content

Obiekt 3D: Perkusja Pearl


Recommended Posts

  • Replies 14
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hmm.. no wlasnie.. taka perkusja sie powinna blyszczec i to bardzo.. ale najwiekszy problem mialem z dobraniem materialu dla talerzy.. GI moge poprawic.. ale mam roznice miedzy odbiciami swiatla samych bebnow i hardwaru a talerzami ktore wychodza jasniejsze.. :/ ee.. i jak poprawic to "AA" ?? :D

Link to comment
Share on other sites

hehe.. wiem wiem.. tylko ze w teorii to proste.. gorzej z praktyka.. jak widac na pierwszych renderach gdy sie patrzy na cala perke i talerze OD DOLU to material swietnie sie prezentuje.. naprawde jak na prawdziwych blachach :D

jednak gdy wezme widok z gory.. talerze sa jakies zzolciale i inaczej odbijaja swiatlo.. :/ jak sobie z tym poradzic ??

Link to comment
Share on other sites

całosc bardzo fajnie wyglada na miniaturce..albo 50% obrazku.. kiedy wrzuca sie n afull wychodza jakies takie dziwne rzeczy.. cały obrazek jest jakis taki , ja to tak nazywam "rezedgany", ale to głównie chyba przez aa.. popraw je i wyrenderuj nam to w 1024x768.. będzie czym oko nacieszyc jak ładnie wyjdzie.. pozatym gratuluje dobrej wizualki..

Link to comment
Share on other sites

Guest Savoy

Bardzo ładny model, dużo szczegółów, a przede wszystkim niezły realizm (to lubię) - świetne.

Nie znam się na muzyce ale wydaje mi sie że talerze powinny mieć teksturę w postaci promienistych kół (a wygladają jak idealne lustro; a i widzę mały bug który oczywiście nie przeszkadza w całości - odbicie w podłożu napisu "PAISTE" jest naturalne a powinno być odbite w lustrze co świadczy o tym że tekstura z napisem "PAISTE" została nałożona w osi Y więc talerz ma tylko jedną powierzchnię, nie ma góry i spodu >>mam nadzieję że ktoś mnie zrozumiał...

Metal jest lekko "przepalony" ale wiem jak trudno to zrobić.

No i podłoże bym lekka "zblurował".

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Savoy: no gratuluje oka :D zgadza sie .. jest na osi Y.. i nie ma z jednej strony powierzchni.. narzucilem mapowanie obustronne bo inaczej mi sie wszystko kopalo. Jezeli chodzi o ten chrom.. to naprawde nie wiem co z tym zrobic :/ probowalem na wiele sposobow.. tam gdzie jest mniejsza powierzchnia a gestrza siatka to chrom sie znieksztalca.. Z odbiciem podlogi nie ma problemu .. blur mozna dolozyc. Material do talerzy tez trudno jest zrobic... godzinami sie wpatrywalem w swoje rzeczywiste talerze i kombinowalem z materialem.. jednak patrzac z gory na renderze blaszki sa zzolciale i jakies troszke plastelinowate.. jakbyscie mieli jakis pomysl na material do talerzy do bylbym wdziczny za pomoc :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Savoy

najprostsze sposoby sa najlepsze:

1/ Przepis na materiał na talerze:

- weź matematyczną teksturę (riples- fale wodne)

- utaw tylko jedno źródło fal po środku talerza

- zmniesz odległość między falami na 2-5 mm

- ustaw tę teksturę jako bump map

- żeby nie było sztuczne - można zastosować 2 lub 3 takie źródła o różnej długości fali i nałożyć je na siebie wszystkie jako bump

2/ Co do chromu:

- trzeba pobawić się HDRI (exposure)

- spróbować z inną mapą HDRI

- albo zastosować HDRI (jeśli do oświetlenia używałeś czgoś innego)

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy