Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam.. po malej przerwie udalo mi sie dokonczyc moja perkusje.. oto kilka renderow.. prosze o ocene :)

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 2,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

i jeden render z bliska aby uwodocznic mniejsze elementy ;)

Napisano

Uf, fajne bardzo, gdybym miał sie czepać, to wydaje mi sie że te paisty troche pokarbowane mogły by być... ale to czepianie sie. Ogólnie wszystko na duuurzy + :)

Napisano

"no ładne cacko..." ;) zredukuj troszke odbicia, nie caly swiat jest zbudowany z lusterek ;) poza tym rocks ;)

 

pzdr

Napisano

Poprawilbym AA bo troche razi w niektorych miejscach. Pozatym troche wieksze samplowanie dla GI by sie przydalo. Odbicia do poprawy.

Napisano

rendery faktycznie średniej jakości, plamy GI się rzucają w oczy, AA też ale sama perkusja to kawał dobrej roboty, gratulacje :)

Napisano
  • Autor

hmm.. no wlasnie.. taka perkusja sie powinna blyszczec i to bardzo.. ale najwiekszy problem mialem z dobraniem materialu dla talerzy.. GI moge poprawic.. ale mam roznice miedzy odbiciami swiatla samych bebnow i hardwaru a talerzami ktore wychodza jasniejsze.. :/ ee.. i jak poprawic to "AA" ?? :D

Napisano

ciagle masz problem z dobraniem materiału dla talerzy :) odbicia rozmyte, i mapa bump dadzą radę.

Napisano
  • Autor

hehe.. wiem wiem.. tylko ze w teorii to proste.. gorzej z praktyka.. jak widac na pierwszych renderach gdy sie patrzy na cala perke i talerze OD DOLU to material swietnie sie prezentuje.. naprawde jak na prawdziwych blachach :D

jednak gdy wezme widok z gory.. talerze sa jakies zzolciale i inaczej odbijaja swiatlo.. :/ jak sobie z tym poradzic ??

Napisano

zmienia ci sie kat odbicia swiatla, jedyne wyjscie dla kazdego widoku indywidualnie ustawione swiatlo. Cos dziwnego dzieje sie z chromem ...

Napisano

całosc bardzo fajnie wyglada na miniaturce..albo 50% obrazku.. kiedy wrzuca sie n afull wychodza jakies takie dziwne rzeczy.. cały obrazek jest jakis taki , ja to tak nazywam "rezedgany", ale to głównie chyba przez aa.. popraw je i wyrenderuj nam to w 1024x768.. będzie czym oko nacieszyc jak ładnie wyjdzie.. pozatym gratuluje dobrej wizualki..

Napisano

Bardzo ładny model, dużo szczegółów, a przede wszystkim niezły realizm (to lubię) - świetne.

Nie znam się na muzyce ale wydaje mi sie że talerze powinny mieć teksturę w postaci promienistych kół (a wygladają jak idealne lustro; a i widzę mały bug który oczywiście nie przeszkadza w całości - odbicie w podłożu napisu "PAISTE" jest naturalne a powinno być odbite w lustrze co świadczy o tym że tekstura z napisem "PAISTE" została nałożona w osi Y więc talerz ma tylko jedną powierzchnię, nie ma góry i spodu >>mam nadzieję że ktoś mnie zrozumiał...

Metal jest lekko "przepalony" ale wiem jak trudno to zrobić.

No i podłoże bym lekka "zblurował".

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Savoy: no gratuluje oka :D zgadza sie .. jest na osi Y.. i nie ma z jednej strony powierzchni.. narzucilem mapowanie obustronne bo inaczej mi sie wszystko kopalo. Jezeli chodzi o ten chrom.. to naprawde nie wiem co z tym zrobic :/ probowalem na wiele sposobow.. tam gdzie jest mniejsza powierzchnia a gestrza siatka to chrom sie znieksztalca.. Z odbiciem podlogi nie ma problemu .. blur mozna dolozyc. Material do talerzy tez trudno jest zrobic... godzinami sie wpatrywalem w swoje rzeczywiste talerze i kombinowalem z materialem.. jednak patrzac z gory na renderze blaszki sa zzolciale i jakies troszke plastelinowate.. jakbyscie mieli jakis pomysl na material do talerzy do bylbym wdziczny za pomoc :)

Napisano

najprostsze sposoby sa najlepsze:

1/ Przepis na materiał na talerze:

- weź matematyczną teksturę (riples- fale wodne)

- utaw tylko jedno źródło fal po środku talerza

- zmniesz odległość między falami na 2-5 mm

- ustaw tę teksturę jako bump map

- żeby nie było sztuczne - można zastosować 2 lub 3 takie źródła o różnej długości fali i nałożyć je na siebie wszystkie jako bump

2/ Co do chromu:

- trzeba pobawić się HDRI (exposure)

- spróbować z inną mapą HDRI

- albo zastosować HDRI (jeśli do oświetlenia używałeś czgoś innego)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.