Pinki Napisano 16 Kwiecień 2005 Napisano 16 Kwiecień 2005 Witam.. po malej przerwie udalo mi sie dokonczyc moja perkusje.. oto kilka renderow.. prosze o ocene :)
Pinki Napisano 16 Kwiecień 2005 Autor Napisano 16 Kwiecień 2005 i jeden render z bliska aby uwodocznic mniejsze elementy ;)
Plastique Napisano 16 Kwiecień 2005 Napisano 16 Kwiecień 2005 Uf, fajne bardzo, gdybym miał sie czepać, to wydaje mi sie że te paisty troche pokarbowane mogły by być... ale to czepianie sie. Ogólnie wszystko na duuurzy + :)
arev Napisano 17 Kwiecień 2005 Napisano 17 Kwiecień 2005 "no ładne cacko..." ;) zredukuj troszke odbicia, nie caly swiat jest zbudowany z lusterek ;) poza tym rocks ;) pzdr
Baton Napisano 17 Kwiecień 2005 Napisano 17 Kwiecień 2005 Poprawilbym AA bo troche razi w niektorych miejscach. Pozatym troche wieksze samplowanie dla GI by sie przydalo. Odbicia do poprawy.
Vorek Napisano 17 Kwiecień 2005 Napisano 17 Kwiecień 2005 rendery faktycznie średniej jakości, plamy GI się rzucają w oczy, AA też ale sama perkusja to kawał dobrej roboty, gratulacje :)
Pinki Napisano 17 Kwiecień 2005 Autor Napisano 17 Kwiecień 2005 hmm.. no wlasnie.. taka perkusja sie powinna blyszczec i to bardzo.. ale najwiekszy problem mialem z dobraniem materialu dla talerzy.. GI moge poprawic.. ale mam roznice miedzy odbiciami swiatla samych bebnow i hardwaru a talerzami ktore wychodza jasniejsze.. :/ ee.. i jak poprawic to "AA" ?? :D
yasser Napisano 17 Kwiecień 2005 Napisano 17 Kwiecień 2005 ciagle masz problem z dobraniem materiału dla talerzy :) odbicia rozmyte, i mapa bump dadzą radę.
Pinki Napisano 17 Kwiecień 2005 Autor Napisano 17 Kwiecień 2005 hehe.. wiem wiem.. tylko ze w teorii to proste.. gorzej z praktyka.. jak widac na pierwszych renderach gdy sie patrzy na cala perke i talerze OD DOLU to material swietnie sie prezentuje.. naprawde jak na prawdziwych blachach :D jednak gdy wezme widok z gory.. talerze sa jakies zzolciale i inaczej odbijaja swiatlo.. :/ jak sobie z tym poradzic ??
mawo Napisano 19 Kwiecień 2005 Napisano 19 Kwiecień 2005 zmienia ci sie kat odbicia swiatla, jedyne wyjscie dla kazdego widoku indywidualnie ustawione swiatlo. Cos dziwnego dzieje sie z chromem ...
sith_LORD Napisano 20 Kwiecień 2005 Napisano 20 Kwiecień 2005 całosc bardzo fajnie wyglada na miniaturce..albo 50% obrazku.. kiedy wrzuca sie n afull wychodza jakies takie dziwne rzeczy.. cały obrazek jest jakis taki , ja to tak nazywam "rezedgany", ale to głównie chyba przez aa.. popraw je i wyrenderuj nam to w 1024x768.. będzie czym oko nacieszyc jak ładnie wyjdzie.. pozatym gratuluje dobrej wizualki..
Gość Savoy Napisano 20 Kwiecień 2005 Napisano 20 Kwiecień 2005 Bardzo ładny model, dużo szczegółów, a przede wszystkim niezły realizm (to lubię) - świetne. Nie znam się na muzyce ale wydaje mi sie że talerze powinny mieć teksturę w postaci promienistych kół (a wygladają jak idealne lustro; a i widzę mały bug który oczywiście nie przeszkadza w całości - odbicie w podłożu napisu "PAISTE" jest naturalne a powinno być odbite w lustrze co świadczy o tym że tekstura z napisem "PAISTE" została nałożona w osi Y więc talerz ma tylko jedną powierzchnię, nie ma góry i spodu >>mam nadzieję że ktoś mnie zrozumiał... Metal jest lekko "przepalony" ale wiem jak trudno to zrobić. No i podłoże bym lekka "zblurował". Pozdrawiam
Pinki Napisano 20 Kwiecień 2005 Autor Napisano 20 Kwiecień 2005 Savoy: no gratuluje oka :D zgadza sie .. jest na osi Y.. i nie ma z jednej strony powierzchni.. narzucilem mapowanie obustronne bo inaczej mi sie wszystko kopalo. Jezeli chodzi o ten chrom.. to naprawde nie wiem co z tym zrobic :/ probowalem na wiele sposobow.. tam gdzie jest mniejsza powierzchnia a gestrza siatka to chrom sie znieksztalca.. Z odbiciem podlogi nie ma problemu .. blur mozna dolozyc. Material do talerzy tez trudno jest zrobic... godzinami sie wpatrywalem w swoje rzeczywiste talerze i kombinowalem z materialem.. jednak patrzac z gory na renderze blaszki sa zzolciale i jakies troszke plastelinowate.. jakbyscie mieli jakis pomysl na material do talerzy do bylbym wdziczny za pomoc :)
Gość Savoy Napisano 20 Kwiecień 2005 Napisano 20 Kwiecień 2005 najprostsze sposoby sa najlepsze: 1/ Przepis na materiał na talerze: - weź matematyczną teksturę (riples- fale wodne) - utaw tylko jedno źródło fal po środku talerza - zmniesz odległość między falami na 2-5 mm - ustaw tę teksturę jako bump map - żeby nie było sztuczne - można zastosować 2 lub 3 takie źródła o różnej długości fali i nałożyć je na siebie wszystkie jako bump 2/ Co do chromu: - trzeba pobawić się HDRI (exposure) - spróbować z inną mapą HDRI - albo zastosować HDRI (jeśli do oświetlenia używałeś czgoś innego)
Rekomendowane odpowiedzi