Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Tak mi sie po prostu nudzilo i zaczalem cos robic w 3d maxie. nie wrzucam do finished bo moze jeszcze dopracuje, oswietlenie specjalnie mi nie wyszlo ale rendery trwaja u mnie caly dzien(33 swiatla + gi w vrayu) :( (d1ghz 256sdr gf3@q dcc). nie jest to jakas super pracka wiec nie jedzcie zbytnio, tylko powiedzcie co o niej sadzicie(co nie znaczy ze macie nie krytykowac :P).

 

 

-edit-

ostateczne obrazki nr 1 i 2 :P

  • Odpowiedzi 27
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hmm...w sumie fajne...lubie taki klimack...taka platanina kabli jest fdajna...było by miło jak by coś przedstawiała...jest za mało wyraźna i to troche drażni i chyba powinieneś to jakoś spłentować bo ten "tunel" się jakoś tak dziwnie kończy. A jeszcze jeden szczególik...te ściany sa zupełnie w innym klimacie niz ta forma i to się jakoś tak odcine:/

Napisano

Heh, no powiem, że podoba mi się ta praca :D

Ma coś co przyciąga ;)

Tylko ja bym poprawił ten materiał na ścianach [?], bo troszkę nie pasuje do reszty :P

Napisano

zrecydowanie ... gubi sie przestrzennosc tej pracy ... ktora sama w sobie ... mnie przysnajmniej sie podoba ...

 

zrob cos z tymi idalnie czarnymi scianami ... odrobine chociaz je rozjasnij ...

 

pozdrawiam

Napisano

Wrzucam to zblizenie, co chcieliscie. moglibyscie przy okazji bardziej precyzyjnie powiedziec o co chodzi ze scianami? bo znowu bedzie sie renderowalo 16h i wyjdzie ze tez kiepskie :/ czarne moge troche rozjasnic w sumie... i mam jeszcze male pytanko, jako ze dosc poczatkujacy jestem w vray: gdzie sie ustawia wlasciwosci materialu jak specular, glossy itd?? z gory dzieki.

 

i dzieki za komenty :P

Napisano

ogolnie nie wiadomo o co chodzi :) ten morph jest calkiem spoko, ale material bida ... a sciana wyglada jakby wisial gdzies w przestrzeni, jak dla mnie jedno nie gra z drugim. Rozumiem ze chodzilo o kontrast form ale chyba nie w ten sposob trzebaby to przedstawic, bo sam pomysl jest spox. Powodzenia :)

Napisano

zeby nie bylo: na tym zblizeniu to nie koncowe (tam sa refract i relfect) materialy. rozumiem ze chodzi ci o materialy otoczenia, ale to tak na zapas. i co doradzicie w z tymi materialam? bo material bida to troche malo.... a ta sciana, to chodzi ci o te w koncu tunelu? jesli tak, to po prostu kamerke sie przekreci :P

 

czekam na odpowiedzi :)

Napisano

ale o co chodzi?

 

:]

 

Ogólnie nie przepadam za takimi prackami, nieczęsto bywa żeby takie abstrakcje były dobre, zwykle wychodzi z tego kolorowe, lub niekolorowe "niewiadomoco". Boję, się że tu będzie podobnie. Materiał faktycznie trochę nieteges. Może jakiś chrom? ładnie mógłby wyglądać na takim czymś.

Napisano

no moge wstawic chrom.... tylko boje sie zeby teraz mi tydzien nie renderowalo :/

 

 

-edit-

troche zle zrozumialem o co ci chodzi, myslalem ze chcesz wstawic blyszczaca podloge albo co... glowne materialy oczywscie symuluja metal i szklo :P

Napisano

bialy razi bo w fotoszopie dalem difuse glowa :P

 

ps. moze jakies rady jak ustawiac(i przyspieszyc :P) gi? scena jest zamknieta, bez sky z wieloma swiatlami (33). na razie korzystalem z irradiance prim.

Napisano

powiem szczerze ze nie wiem co ci sie tu tyle renderuje :) scenka w miare prosta bez refleksow, sprzet masz znowu nie najgorszy. Tylko skad ty wziales te 33 swiatla ?! przeciez ta scene mozna zalatwic globalem + 3-4 omni. Co do materialow to jak juz chcesz opposite na scenie to moze po prostu "biale na czarnym" ewentulanie "czarne na białym" a u ciebie to sie przemieszalo i opposite zanika

 

Rada : przeanalizuj scenke pod wzgledem szybkosci renderow

Rada 2 : przeanalizuj scenke pod wzgledem ... sensu :)

Napisano

chcialem zeby scenka byla oswietlona rownomiernie w miare, omni sa w punktach gdzie widzicie biale kwadraty na renderze. co masz na mysli piszac czarne na bialym? otoczenie biale a platanina czarna? no nie wiem... a ta praca specjalnego sensu nie ma, po prosu robilem sobie w maksie bez pomyslu, a potem to sobie zaaranzowalem tak :P

Napisano

wrzucam kolejny render, tym razem prosto z 3ds, bo kiepski wyszedl. materialy za jasne, nawet cieni pod platanina nie widac. :/ mysle czy nie dac swiatel za filarami, zeby tam nie bylo az tak ciemno, co o tym sadzicie??

Napisano

dobra teraz przesadziłeś w drugą strone te ściany miały być TROCHĘ jaśniejsze ale rozumiem że ci nie wyszło

jeśli chcesz dać światła za filarami to b słabiutke bo zepsują charakte

Napisano

dobra, fajne no bardzo mi się podoba te futyrystyczne coś z tymi kwadratowymi tylko...hmmm no brak czegoś no nie wiem może nałuż na siciany jakieś textury

aha i zapraszam serdecznie na mój wątek.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności