Napisano 19 Kwiecień 200519 l Tak mi sie po prostu nudzilo i zaczalem cos robic w 3d maxie. nie wrzucam do finished bo moze jeszcze dopracuje, oswietlenie specjalnie mi nie wyszlo ale rendery trwaja u mnie caly dzien(33 swiatla + gi w vrayu) :( (d1ghz 256sdr gf3@q dcc). nie jest to jakas super pracka wiec nie jedzcie zbytnio, tylko powiedzcie co o niej sadzicie(co nie znaczy ze macie nie krytykowac :P). -edit- ostateczne obrazki nr 1 i 2 :P
Napisano 19 Kwiecień 200519 l cze, ja powiem tak: niewiem co dokladnie chciales przedstawic ale ten "model" wyglada dosc dziwnie jak dla mnie moze zrob jego zblizenie?
Napisano 19 Kwiecień 200519 l Autor dobra tylko render bedzie scanlinem :P wlasciwie to nie wiem co to ma byc, taka sobie abstrakcja bez pomyslu :P
Napisano 19 Kwiecień 200519 l hmm...w sumie fajne...lubie taki klimack...taka platanina kabli jest fdajna...było by miło jak by coś przedstawiała...jest za mało wyraźna i to troche drażni i chyba powinieneś to jakoś spłentować bo ten "tunel" się jakoś tak dziwnie kończy. A jeszcze jeden szczególik...te ściany sa zupełnie w innym klimacie niz ta forma i to się jakoś tak odcine:/
Napisano 19 Kwiecień 200519 l Autor niby jest 10 razy, to i tak za duzo dla mojego kompa bo tylko irradiancem renderowal to chyba ponad 16h :(
Napisano 19 Kwiecień 200519 l wreszcie fajna pracka z super klimatem!! popraw tylko ściany bo wyglądają jakby były z gumy
Napisano 19 Kwiecień 200519 l Heh, no powiem, że podoba mi się ta praca :D Ma coś co przyciąga ;) Tylko ja bym poprawił ten materiał na ścianach [?], bo troszkę nie pasuje do reszty :P
Napisano 19 Kwiecień 200519 l zrecydowanie ... gubi sie przestrzennosc tej pracy ... ktora sama w sobie ... mnie przysnajmniej sie podoba ... zrob cos z tymi idalnie czarnymi scianami ... odrobine chociaz je rozjasnij ... pozdrawiam
Napisano 20 Kwiecień 200519 l Autor Wrzucam to zblizenie, co chcieliscie. moglibyscie przy okazji bardziej precyzyjnie powiedziec o co chodzi ze scianami? bo znowu bedzie sie renderowalo 16h i wyjdzie ze tez kiepskie :/ czarne moge troche rozjasnic w sumie... i mam jeszcze male pytanko, jako ze dosc poczatkujacy jestem w vray: gdzie sie ustawia wlasciwosci materialu jak specular, glossy itd?? z gory dzieki. i dzieki za komenty :P
Napisano 20 Kwiecień 200519 l ogolnie nie wiadomo o co chodzi :) ten morph jest calkiem spoko, ale material bida ... a sciana wyglada jakby wisial gdzies w przestrzeni, jak dla mnie jedno nie gra z drugim. Rozumiem ze chodzilo o kontrast form ale chyba nie w ten sposob trzebaby to przedstawic, bo sam pomysl jest spox. Powodzenia :)
Napisano 20 Kwiecień 200519 l Autor zeby nie bylo: na tym zblizeniu to nie koncowe (tam sa refract i relfect) materialy. rozumiem ze chodzi ci o materialy otoczenia, ale to tak na zapas. i co doradzicie w z tymi materialam? bo material bida to troche malo.... a ta sciana, to chodzi ci o te w koncu tunelu? jesli tak, to po prostu kamerke sie przekreci :P czekam na odpowiedzi :)
Napisano 20 Kwiecień 200519 l ale o co chodzi? :] Ogólnie nie przepadam za takimi prackami, nieczęsto bywa żeby takie abstrakcje były dobre, zwykle wychodzi z tego kolorowe, lub niekolorowe "niewiadomoco". Boję, się że tu będzie podobnie. Materiał faktycznie trochę nieteges. Może jakiś chrom? ładnie mógłby wyglądać na takim czymś.
Napisano 20 Kwiecień 200519 l Autor no moge wstawic chrom.... tylko boje sie zeby teraz mi tydzien nie renderowalo :/ -edit- troche zle zrozumialem o co ci chodzi, myslalem ze chcesz wstawic blyszczaca podloge albo co... glowne materialy oczywscie symuluja metal i szklo :P
Napisano 20 Kwiecień 200519 l Moim zdaniem za bardzo jasno ten biały bardzo razi ale tak to spoko ! (zeby nie było ze sie czepiam :p )
Napisano 20 Kwiecień 200519 l Autor bialy razi bo w fotoszopie dalem difuse glowa :P ps. moze jakies rady jak ustawiac(i przyspieszyc :P) gi? scena jest zamknieta, bez sky z wieloma swiatlami (33). na razie korzystalem z irradiance prim.
Napisano 20 Kwiecień 200519 l powiem szczerze ze nie wiem co ci sie tu tyle renderuje :) scenka w miare prosta bez refleksow, sprzet masz znowu nie najgorszy. Tylko skad ty wziales te 33 swiatla ?! przeciez ta scene mozna zalatwic globalem + 3-4 omni. Co do materialow to jak juz chcesz opposite na scenie to moze po prostu "biale na czarnym" ewentulanie "czarne na białym" a u ciebie to sie przemieszalo i opposite zanika Rada : przeanalizuj scenke pod wzgledem szybkosci renderow Rada 2 : przeanalizuj scenke pod wzgledem ... sensu :)
Napisano 20 Kwiecień 200519 l Autor chcialem zeby scenka byla oswietlona rownomiernie w miare, omni sa w punktach gdzie widzicie biale kwadraty na renderze. co masz na mysli piszac czarne na bialym? otoczenie biale a platanina czarna? no nie wiem... a ta praca specjalnego sensu nie ma, po prosu robilem sobie w maksie bez pomyslu, a potem to sobie zaaranzowalem tak :P
Napisano 21 Kwiecień 200519 l Autor wrzucam kolejny render, tym razem prosto z 3ds, bo kiepski wyszedl. materialy za jasne, nawet cieni pod platanina nie widac. :/ mysle czy nie dac swiatel za filarami, zeby tam nie bylo az tak ciemno, co o tym sadzicie??
Napisano 24 Kwiecień 200519 l dobra teraz przesadziłeś w drugą strone te ściany miały być TROCHĘ jaśniejsze ale rozumiem że ci nie wyszło jeśli chcesz dać światła za filarami to b słabiutke bo zepsują charakte
Napisano 24 Kwiecień 200519 l W pierwszym renderze fajnie sciany wyglądają i literki. Ten model rzeczywiście bez pomysłu. Pozdrowienia;)
Napisano 24 Kwiecień 200519 l Autor dobra wstawiam chyba ostatnie bo mam zamiar zajac sie czyms innym :P wiec prosze oceniac i nie badzcie surowi ;)
Napisano 25 Kwiecień 200519 l Autor hej no napiszcie cos! cokolwiek, chocby to ze ta praca jest beznadziejna! to milczenie jest gorsze nawet niz to!
Napisano 25 Kwiecień 200519 l dobra, fajne no bardzo mi się podoba te futyrystyczne coś z tymi kwadratowymi tylko...hmmm no brak czegoś no nie wiem może nałuż na siciany jakieś textury aha i zapraszam serdecznie na mój wątek.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto