Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Tak mi sie po prostu nudzilo i zaczalem cos robic w 3d maxie. nie wrzucam do finished bo moze jeszcze dopracuje, oswietlenie specjalnie mi nie wyszlo ale rendery trwaja u mnie caly dzien(33 swiatla + gi w vrayu) :( (d1ghz 256sdr gf3@q dcc). nie jest to jakas super pracka wiec nie jedzcie zbytnio, tylko powiedzcie co o niej sadzicie(co nie znaczy ze macie nie krytykowac :P).

 

 

-edit-

ostateczne obrazki nr 1 i 2 :P

  • Odpowiedzi 27
  • Wyświetleń 4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no jeszcze jak byś obrazek dał jakiś to by było całkiem spox :]

Napisano

cze,

ja powiem tak: niewiem co dokladnie chciales przedstawic ale ten "model" wyglada dosc dziwnie jak dla mnie moze zrob jego zblizenie?

Napisano
  • Autor

dobra tylko render bedzie scanlinem :P wlasciwie to nie wiem co to ma byc, taka sobie abstrakcja bez pomyslu :P

Napisano

hmm...w sumie fajne...lubie taki klimack...taka platanina kabli jest fdajna...było by miło jak by coś przedstawiała...jest za mało wyraźna i to troche drażni i chyba powinieneś to jakoś spłentować bo ten "tunel" się jakoś tak dziwnie kończy. A jeszcze jeden szczególik...te ściany sa zupełnie w innym klimacie niz ta forma i to się jakoś tak odcine:/

Napisano
  • Autor

niby jest 10 razy, to i tak za duzo dla mojego kompa bo tylko irradiancem renderowal to chyba ponad 16h :(

Napisano

wreszcie fajna pracka z super klimatem!!

popraw tylko ściany bo wyglądają jakby były z gumy

Napisano

Heh, no powiem, że podoba mi się ta praca :D

Ma coś co przyciąga ;)

Tylko ja bym poprawił ten materiał na ścianach [?], bo troszkę nie pasuje do reszty :P

Napisano

zrecydowanie ... gubi sie przestrzennosc tej pracy ... ktora sama w sobie ... mnie przysnajmniej sie podoba ...

 

zrob cos z tymi idalnie czarnymi scianami ... odrobine chociaz je rozjasnij ...

 

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Wrzucam to zblizenie, co chcieliscie. moglibyscie przy okazji bardziej precyzyjnie powiedziec o co chodzi ze scianami? bo znowu bedzie sie renderowalo 16h i wyjdzie ze tez kiepskie :/ czarne moge troche rozjasnic w sumie... i mam jeszcze male pytanko, jako ze dosc poczatkujacy jestem w vray: gdzie sie ustawia wlasciwosci materialu jak specular, glossy itd?? z gory dzieki.

 

i dzieki za komenty :P

Napisano

ogolnie nie wiadomo o co chodzi :) ten morph jest calkiem spoko, ale material bida ... a sciana wyglada jakby wisial gdzies w przestrzeni, jak dla mnie jedno nie gra z drugim. Rozumiem ze chodzilo o kontrast form ale chyba nie w ten sposob trzebaby to przedstawic, bo sam pomysl jest spox. Powodzenia :)

Napisano
  • Autor

zeby nie bylo: na tym zblizeniu to nie koncowe (tam sa refract i relfect) materialy. rozumiem ze chodzi ci o materialy otoczenia, ale to tak na zapas. i co doradzicie w z tymi materialam? bo material bida to troche malo.... a ta sciana, to chodzi ci o te w koncu tunelu? jesli tak, to po prostu kamerke sie przekreci :P

 

czekam na odpowiedzi :)

Napisano

ale o co chodzi?

 

:]

 

Ogólnie nie przepadam za takimi prackami, nieczęsto bywa żeby takie abstrakcje były dobre, zwykle wychodzi z tego kolorowe, lub niekolorowe "niewiadomoco". Boję, się że tu będzie podobnie. Materiał faktycznie trochę nieteges. Może jakiś chrom? ładnie mógłby wyglądać na takim czymś.

Napisano
  • Autor

no moge wstawic chrom.... tylko boje sie zeby teraz mi tydzien nie renderowalo :/

 

 

-edit-

troche zle zrozumialem o co ci chodzi, myslalem ze chcesz wstawic blyszczaca podloge albo co... glowne materialy oczywscie symuluja metal i szklo :P

Napisano

Moim zdaniem za bardzo jasno ten biały bardzo razi ale tak to spoko ! (zeby nie było ze sie czepiam :p )

Napisano
  • Autor

bialy razi bo w fotoszopie dalem difuse glowa :P

 

ps. moze jakies rady jak ustawiac(i przyspieszyc :P) gi? scena jest zamknieta, bez sky z wieloma swiatlami (33). na razie korzystalem z irradiance prim.

Napisano

powiem szczerze ze nie wiem co ci sie tu tyle renderuje :) scenka w miare prosta bez refleksow, sprzet masz znowu nie najgorszy. Tylko skad ty wziales te 33 swiatla ?! przeciez ta scene mozna zalatwic globalem + 3-4 omni. Co do materialow to jak juz chcesz opposite na scenie to moze po prostu "biale na czarnym" ewentulanie "czarne na białym" a u ciebie to sie przemieszalo i opposite zanika

 

Rada : przeanalizuj scenke pod wzgledem szybkosci renderow

Rada 2 : przeanalizuj scenke pod wzgledem ... sensu :)

Napisano
  • Autor

chcialem zeby scenka byla oswietlona rownomiernie w miare, omni sa w punktach gdzie widzicie biale kwadraty na renderze. co masz na mysli piszac czarne na bialym? otoczenie biale a platanina czarna? no nie wiem... a ta praca specjalnego sensu nie ma, po prosu robilem sobie w maksie bez pomyslu, a potem to sobie zaaranzowalem tak :P

Napisano
  • Autor

wrzucam kolejny render, tym razem prosto z 3ds, bo kiepski wyszedl. materialy za jasne, nawet cieni pod platanina nie widac. :/ mysle czy nie dac swiatel za filarami, zeby tam nie bylo az tak ciemno, co o tym sadzicie??

Napisano

dobra teraz przesadziłeś w drugą strone te ściany miały być TROCHĘ jaśniejsze ale rozumiem że ci nie wyszło

jeśli chcesz dać światła za filarami to b słabiutke bo zepsują charakte

Napisano

W pierwszym renderze fajnie sciany wyglądają i literki. Ten model rzeczywiście bez pomysłu.

Pozdrowienia;)

Napisano
  • Autor

dobra wstawiam chyba ostatnie bo mam zamiar zajac sie czyms innym :P wiec prosze oceniac i nie badzcie surowi ;)

Napisano
  • Autor

hej no napiszcie cos! cokolwiek, chocby to ze ta praca jest beznadziejna! to milczenie jest gorsze nawet niz to!

Napisano

dobra, fajne no bardzo mi się podoba te futyrystyczne coś z tymi kwadratowymi tylko...hmmm no brak czegoś no nie wiem może nałuż na siciany jakieś textury

aha i zapraszam serdecznie na mój wątek.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności