Jump to content

Featured Replies

Posted

Hey. Po wielu (wielu, wielu) godzinach poswieconych na nauke modelowania postanowilem sprobowac swoich sil i sprawdzic sie modelujac taka oto glowe.

Jako ze to moj dziewiczy model jesli chodzi o organike zdaje sobie sprawe z tego ze posiada jeszcze wiele (wiele, wiele) bledow. Tak czy siak zdecydowalem sie to pokazac i chcialbym jednoczesnie poznac Wasze zdanie na ten temat.

Poczatkowo chcialem aby byl to model Low-Poly, ale chyba nie za bardzo sie udalo. Widac trzeba jeszcze troche wiecej doswiadczenia w modelowaniu :)

 

Glowa - 940 Poly (bez MS)

  • Replies 15
  • Views 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

od kad sie zarejstrowales zrobiles duuuuzy postep :)

ale mam wrazenie ze glowa jest nie taka jaka byc powinna , zaraz wpadna spece od anatomi i sie dowiesz co nie tak :P

moim zdaniem do poprawy są: nos, trochę za płaski; łuki brwiowe, chyba trochę za "twarde"; kości policzkowe, może trochę są za duże i psują usta

 

pozdro

nie jest zle(organika to sprawa proporcji) ale jest kilka bledoow ktoore bys poprawil np.:

- kosci policzkowe za duze(zwlaszcza jezeli moowimy o facetach u kobiety takie sa ale nie u mężczyzn, bardziej plasko zroob)

-popraw skrzydelka nosa

-nos przy polaczeniu sie z czolem jest zwykle bardziej chudy

-łuki brwiowe sa bardziej lagodne takie sa troche straszne ale jak robisz np.mutanta to jest dobre roziazanie...

- żuchwa chodzi o jej zarys:)

rysunek nizej

(jak na nie fanan organiki i poczatki to jest git...nie ma co sie przejmowac

tylko robic i robic az zacznie samo wychodzic to tak jak z jazda na rowerze

gleba gleba gleba az tu nagle/dopiero z satysfakcja na drzewie sie zatrzymujesz:):D)

pozdro&walcz dalej:)

a ja mam pytanie: jak wy robiecie takie rendery ze jest takie fajne przejscie z siatki do bryły?

Stanowczo za male oczy. Ludzkie oczy maja ok. 2,5cm srednicy, a twoje maja chyba 1,5.

  • Author
od kad sie zarejstrowales zrobiles duuuuzy postep ...

Chveti: wielkie dzięki. To moj glowny cel. Doskonalenie sie w 3D w celu osiagniecia zadowolenia i zdobycie pracy w tym kierunku :D

 

nie jest zle(organika to sprawa proporcji) ale jest kilka bledoow ktoore bys poprawil np.:

- kosci policzkowe za duze(zwlaszcza jezeli moowimy o facetach u kobiety takie sa ale nie u mężczyzn, bardziej plasko zroob)

-popraw skrzydelka nosa

-nos przy polaczeniu sie z czolem jest zwykle bardziej chudy

-łuki brwiowe sa bardziej lagodne takie sa troche straszne ale jak robisz np.mutanta to jest dobre roziazanie...

- żuchwa chodzi o jej zarys...

 

Baldack: wielkie dzieki za wszelkie poprawki. To moj pierwszy model glowy czlekoksztaltnej i jak zdazylem sie zorientowac to nie wystarczy tylko umiec przesowc wertexy nalezy jeszcze dokladnie znac anatomie czlowieka, ale z drugiej strony kazdy czlowiek ma inna anatomie i kto wie czy akurat teraz ktos nie rozpoznaje swoich rysow tewazy w tym co udalo mi sie wymodelowac. Jednak poprawiam wedlug zalecen. :D

 

a ja mam pytanie: jak wy robiecie takie rendery ze jest takie fajne przejscie z siatki do bryły? ...

Valery: Mysle ze RA bardzo dokladnie to wytlumaczyl.

 

Tak czy siak model poprawiony i mam nadzieje ze wiecej juz nie musze sie nad nim meczyc, wiec jesli pozwolicie zabiore sie za malowanie tekstury.

To takze bedzie bardziej powazny sprawdzian dla mnie, ale raz kozie smierc.

Mysle ze mam w sobie tyle samozaparcia ze ten temat nie zdechnie jak poprzednie moje tematy(bitwa 3D, bitwa 2D, WIP-moj pokoj) do ktorych chyba juz za puzno wracac i je reanimowac, ale moze w przyszlosci kto wie. :D

Wielkie dzieki za dotychczasowe porady i wskazowki i prosze jak najbardziej o wiecej.

 

Pozdrawiam i zapodaje link do najbardziej kultowego serwisu jaki znam z video tutorialami (6GB filmow ktore juz zassalem, a to jeszcze nie koniec) na temat modelowania poprzez Unwrap UVW, malowanie tekstur i tworzenie materialow.

http://www.3d-palace.com

Bardzo dobry dla poczatkujacych jakim i ja tymczasowo jestem :D

 

Wczoraj 22:12

  • Author

Po długiej przerwie powracam.

Znowu wiele (wiele, wiele) godzin spedzilem tyeksturujac ten model.

Oczywiscie zdaje sobie sprawe ze nie wszystko jest tak jak powinno byc, ale mam male problemy z unwrapem jeszcze.

Wiem ze Ucho, nos i usta sa do poprawki.

Reszty pewnie dowiem sie od Was.

Kill Me :D

 

P.S. Wiem ze nie trzymam sie scisle referki, ale bardzo sie staram.

te oczy to jakieś dziwne.. i dziwnie spłaszczona głowa z tyłu. reszte chyba sam widzisz

Wygląda jak ruski Neo w fazie depresyjne pod wpływem alkocholu, dziwnego pochodzenia i spędzonego jednego tygodnia na dworcu PKP...To tylko pierwsze spojrzenie i pisane pod wpływem emocji (drugi tydzień mi przynoszą k.graficzną).

 

Popracuj nad uszami,oczami,ustami a na koniec zostaw se włosy a będzie spoko

 

PS.Mamy podobne ambicje, kurcze fajny koleś jesteś

Ka21k od kad sie poajwiles zrobiles wielkie postepy w modelowaniu(jak stwierdzil chveti) ,teraz tylko popracowac nad anatomia i bedzie super.

Glowne problemy jakie sie napotyka podczas modelownia ze zdjec to okropnie przeklamania wynikajace z perspektywy, tak wiec im blizej byl aparat tym wieksze wykszywienie, osobiscie preferuje robienie zdjecia z bardzo duzej odleglosci przy duuuzym zoomnie, a juz najlepiej szkice, mnostwo szkicy bez wzgledu jakie maja wyjsc byle by wszystko bylo na swoim miejscu, w rzucie izometrycznym

 

ale sie nagadalem, sam pracuje nad tym bo daleko mam jeszcze do przejcia

 

Powodzenia

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy