Napisano 22 Kwiecień 200519 l Hey. Po wielu (wielu, wielu) godzinach poswieconych na nauke modelowania postanowilem sprobowac swoich sil i sprawdzic sie modelujac taka oto glowe. Jako ze to moj dziewiczy model jesli chodzi o organike zdaje sobie sprawe z tego ze posiada jeszcze wiele (wiele, wiele) bledow. Tak czy siak zdecydowalem sie to pokazac i chcialbym jednoczesnie poznac Wasze zdanie na ten temat. Poczatkowo chcialem aby byl to model Low-Poly, ale chyba nie za bardzo sie udalo. Widac trzeba jeszcze troche wiecej doswiadczenia w modelowaniu :) Glowa - 940 Poly (bez MS)
Napisano 22 Kwiecień 200519 l od kad sie zarejstrowales zrobiles duuuuzy postep :) ale mam wrazenie ze glowa jest nie taka jaka byc powinna , zaraz wpadna spece od anatomi i sie dowiesz co nie tak :P
Napisano 22 Kwiecień 200519 l moim zdaniem do poprawy są: nos, trochę za płaski; łuki brwiowe, chyba trochę za "twarde"; kości policzkowe, może trochę są za duże i psują usta pozdro
Napisano 23 Kwiecień 200519 l nie jest zle(organika to sprawa proporcji) ale jest kilka bledoow ktoore bys poprawil np.: - kosci policzkowe za duze(zwlaszcza jezeli moowimy o facetach u kobiety takie sa ale nie u mężczyzn, bardziej plasko zroob) -popraw skrzydelka nosa -nos przy polaczeniu sie z czolem jest zwykle bardziej chudy -łuki brwiowe sa bardziej lagodne takie sa troche straszne ale jak robisz np.mutanta to jest dobre roziazanie... - żuchwa chodzi o jej zarys:) rysunek nizej (jak na nie fanan organiki i poczatki to jest git...nie ma co sie przejmowac tylko robic i robic az zacznie samo wychodzic to tak jak z jazda na rowerze gleba gleba gleba az tu nagle/dopiero z satysfakcja na drzewie sie zatrzymujesz:):D) pozdro&walcz dalej:)
Napisano 23 Kwiecień 200519 l a ja mam pytanie: jak wy robiecie takie rendery ze jest takie fajne przejscie z siatki do bryły?
Napisano 23 Kwiecień 200519 l Stanowczo za male oczy. Ludzkie oczy maja ok. 2,5cm srednicy, a twoje maja chyba 1,5.
Napisano 24 Kwiecień 200519 l Autor od kad sie zarejstrowales zrobiles duuuuzy postep ... Chveti: wielkie dzięki. To moj glowny cel. Doskonalenie sie w 3D w celu osiagniecia zadowolenia i zdobycie pracy w tym kierunku :D nie jest zle(organika to sprawa proporcji) ale jest kilka bledoow ktoore bys poprawil np.: - kosci policzkowe za duze(zwlaszcza jezeli moowimy o facetach u kobiety takie sa ale nie u mężczyzn, bardziej plasko zroob) -popraw skrzydelka nosa -nos przy polaczeniu sie z czolem jest zwykle bardziej chudy -łuki brwiowe sa bardziej lagodne takie sa troche straszne ale jak robisz np.mutanta to jest dobre roziazanie... - żuchwa chodzi o jej zarys... Baldack: wielkie dzieki za wszelkie poprawki. To moj pierwszy model glowy czlekoksztaltnej i jak zdazylem sie zorientowac to nie wystarczy tylko umiec przesowc wertexy nalezy jeszcze dokladnie znac anatomie czlowieka, ale z drugiej strony kazdy czlowiek ma inna anatomie i kto wie czy akurat teraz ktos nie rozpoznaje swoich rysow tewazy w tym co udalo mi sie wymodelowac. Jednak poprawiam wedlug zalecen. :D a ja mam pytanie: jak wy robiecie takie rendery ze jest takie fajne przejscie z siatki do bryły? ... Valery: Mysle ze RA bardzo dokladnie to wytlumaczyl. Tak czy siak model poprawiony i mam nadzieje ze wiecej juz nie musze sie nad nim meczyc, wiec jesli pozwolicie zabiore sie za malowanie tekstury. To takze bedzie bardziej powazny sprawdzian dla mnie, ale raz kozie smierc. Mysle ze mam w sobie tyle samozaparcia ze ten temat nie zdechnie jak poprzednie moje tematy(bitwa 3D, bitwa 2D, WIP-moj pokoj) do ktorych chyba juz za puzno wracac i je reanimowac, ale moze w przyszlosci kto wie. :D Wielkie dzieki za dotychczasowe porady i wskazowki i prosze jak najbardziej o wiecej. Pozdrawiam i zapodaje link do najbardziej kultowego serwisu jaki znam z video tutorialami (6GB filmow ktore juz zassalem, a to jeszcze nie koniec) na temat modelowania poprzez Unwrap UVW, malowanie tekstur i tworzenie materialow. http://www.3d-palace.com Bardzo dobry dla poczatkujacych jakim i ja tymczasowo jestem :D Wczoraj 22:12
Napisano 26 Kwiecień 200519 l model na 100 procent poprawiony nalepsze, od razu wygląda inaczej -> lepiej pozdro
Napisano 24 Maj 200519 l Autor Po długiej przerwie powracam. Znowu wiele (wiele, wiele) godzin spedzilem tyeksturujac ten model. Oczywiscie zdaje sobie sprawe ze nie wszystko jest tak jak powinno byc, ale mam male problemy z unwrapem jeszcze. Wiem ze Ucho, nos i usta sa do poprawki. Reszty pewnie dowiem sie od Was. Kill Me :D P.S. Wiem ze nie trzymam sie scisle referki, ale bardzo sie staram.
Napisano 24 Maj 200519 l te oczy to jakieś dziwne.. i dziwnie spłaszczona głowa z tyłu. reszte chyba sam widzisz
Napisano 25 Maj 200519 l Wygląda jak ruski Neo w fazie depresyjne pod wpływem alkocholu, dziwnego pochodzenia i spędzonego jednego tygodnia na dworcu PKP...To tylko pierwsze spojrzenie i pisane pod wpływem emocji (drugi tydzień mi przynoszą k.graficzną). Popracuj nad uszami,oczami,ustami a na koniec zostaw se włosy a będzie spoko PS.Mamy podobne ambicje, kurcze fajny koleś jesteś
Napisano 26 Maj 200519 l Ka21k od kad sie poajwiles zrobiles wielkie postepy w modelowaniu(jak stwierdzil chveti) ,teraz tylko popracowac nad anatomia i bedzie super. Glowne problemy jakie sie napotyka podczas modelownia ze zdjec to okropnie przeklamania wynikajace z perspektywy, tak wiec im blizej byl aparat tym wieksze wykszywienie, osobiscie preferuje robienie zdjecia z bardzo duzej odleglosci przy duuuzym zoomnie, a juz najlepiej szkice, mnostwo szkicy bez wzgledu jakie maja wyjsc byle by wszystko bylo na swoim miejscu, w rzucie izometrycznym ale sie nagadalem, sam pracuje nad tym bo daleko mam jeszcze do przejcia Powodzenia
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto