misiekp Napisano 23 Kwiecień 2005 Napisano 23 Kwiecień 2005 Witam wszystkich. Ta prace zrobilem stosunkowo niedawno. Ma przedstawiac porzycone niedawno zabawki. Coz wiecej, oceniajcie :)...
polka dot Napisano 23 Kwiecień 2005 Napisano 23 Kwiecień 2005 to zalezy jak dlugo bawisz sie w maxie :> misio fajnie oteksturowany :>
curka Napisano 23 Kwiecień 2005 Napisano 23 Kwiecień 2005 jest troszke za ciemno i chyba za malo szczegolow,ale to wip, wiec mam nadzieje ze to zmienisz bo sam pomysl mi sie bardzo podoba. pracuj pracuj ;) pozdrowienia
JunioR Napisano 23 Kwiecień 2005 Napisano 23 Kwiecień 2005 mało sie przylozyles do sceny mianowicie pajacyka. no i mam pytanko ile bawisz sie juz w 3d ?
misiekp Napisano 23 Kwiecień 2005 Autor Napisano 23 Kwiecień 2005 zaczalem bawic sie z grafika na poczatku wakacji tamtego roku
asblaze Napisano 23 Kwiecień 2005 Napisano 23 Kwiecień 2005 hm... nic dziwnego że są porzucone ;) Walcz... i pamiętaj im wyżej pod górę tym cieżej ;)
misiold Napisano 23 Kwiecień 2005 Napisano 23 Kwiecień 2005 zaczalem bawic sie z grafika na poczatku wakacji tamtego roku Wiesz jak na tak krótki czas nauki to zbyt wiele wydaje się nie umiesz...bo co tu pokazałeś...poukładane cylindry, share i boxy...dobrze, że to to ma jakiś temat co ratuje całą prace. Więc tak: -te figury misia połącz ze sobą i nadaj meshsmooth'a to nada mu bardziej realistyczny wyglą. -pajacyka ja bym zrobił od nowa -popraw światło i cienie zrób bardziej przezroczyste -uzyj jakiegoś rendera a nie zwykłego standardowego maxowego rendera np.mental raya. jak nie wiesz jak go używać napisz do mnie [email protected] to ci powiem. -pracuj pracuj i jescze raz pracuj...to zawsze się sprawdza. Reszta jest jak najbardziej oki. Pozdro i zachęcam do dalszej pracy.
Ania Napisano 23 Kwiecień 2005 Napisano 23 Kwiecień 2005 ty tam dales jakis fog? jesli dales to go usun. wyglada szarawo. scena wyglada jakby byla zlozona z samych kulek i boxow, nieco postretchowanych. radze przerobic jakis tutorial o polymodelingo albo meshmodelingo, bo ta metoda nie bedziesz w stanie robic bardziej zlozonych modeli.
Pawelkos Napisano 24 Kwiecień 2005 Napisano 24 Kwiecień 2005 Wiesz jak na tak krótki czas nauki to zbyt wiele wydaje się nie umiesz... Wydaje mi sie ze to zalezy od praktyki a nie od czasu ile ktos sie czyms interesuje, bo jesli gosciu od tego czasu zrobil np tylko jedna jakas prace to moze ma wiedze ale nie umie jej wykorzysta, to tak jak z kibicami pilkarskimi - kochaja pilke, dobrze sie na niej znaja ale to nie znaczy ze dobrze w nia graja. Sorry za OT ale takie jest moje zdanie. Wracajac do twojej pracy ten pajacyk do poprawy i jak pisala ania rzeczywiscie cos to wszystko za bardzo przydymione, daj tam moze jakis volume light padajace z jakiegos swietlika i zmien troche scene i kadr bo narazie na strych to nie wyglada pozdro
Ardeni Napisano 25 Kwiecień 2005 Napisano 25 Kwiecień 2005 ja tam 3d zajmuje sie od pol roku i uwazam ze umiem wiecej, ale zeby nie byc goloslownym pokaze to niedlugo w WIP
Marvey Napisano 25 Kwiecień 2005 Napisano 25 Kwiecień 2005 nie wiem może zdyt dużo nad grafiką nie siedzisz lecz taką pracke ja dałbym do speeda grafiką zajmuje się niecałe 2 miesiące i robie coś takiego (to WIP) nie patrzcie na blura
misiold Napisano 25 Kwiecień 2005 Napisano 25 Kwiecień 2005 no właśnie...dodam tylko, że faktycznie widać u kolesia/pani jakieś zdolności ale jak nie umiesz ich wykorzystać...
Pawelkos Napisano 25 Kwiecień 2005 Napisano 25 Kwiecień 2005 widze ze moj punkt widzenia nie zostal do konca zrozumiany, ale co tam, misiek pracuj dalej nic tak nie uczy jak praktyka pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się