Napisano 24 Kwiecień 200519 l witam, na poczatku > tak to jest odpowiedni dzial.... poszukuje pilnie , lub dowiem sie jak tworzyc zaawanasowane materialy : metal , plastik > rozne odmiany > lookanijcie> http://www.turbosquid.com/FullPreview/Index.cfm/ID/258881 http://www.turbosquid.com/FullPreview/Index.cfm/ID/208681/Action/FullPreview (podloga) http://www.turbosquid.com/FullPreview/Index.cfm/ID/231790/Action/FullPreview JAK TO SiE ROBI !!! :( , p.s w vary- u pleas help me
Napisano 24 Kwiecień 200519 l te materialy ze squida wcale takie pozadne nie sa :D wystarczy dobrze operowac fallofem i glossem, czasami tez diffusem, to wszystko :P
Napisano 24 Kwiecień 200519 l witam na poczatku, nie to chyba nie ten dzial :] materialy zaleza w glownej mierze od renderera jakiego chcesz uzyc wiec zaloz najlepiej watek w dziale odpowiednim dla twojego renderera/softu.
Napisano 24 Kwiecień 200519 l wystarczy pacnąć "m", a potem ustawić kilka parametrow. To tak ogolnie ;)
Napisano 24 Kwiecień 200519 l Autor qrcze ale mi pomogliscie :( . a jak ja siedzialem przez 40 minut w vrayowskim materiale i nie umiem zrobic fajnego plastiku :( . p.s moze ktos poswieci 10 minut swojego cennego czasu i sporzadzi taki plasktik jak jest na kinu domowym , pleasssssssssssssssssssssssss
Napisano 24 Kwiecień 200519 l a jak ty mi sie odwdzieczysz? :P dlaczego wszyscy maja powoli opracowywac swoje materialy a ty dostac gotowca? wskazowki dostales wiec bierz sie dalej do roboty :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto