David14 Napisano 24 Kwiecień 2005 Napisano 24 Kwiecień 2005 Robie animke pod tytułem "Pan Edek wyjeżdża: Na Wakacje" w ciągu 3 dni zrobiłem to: obrazek nr1. po prostu siateczka obrazek nr2. wszysko w szarości brakuje jeszcze klamki w dżwiach i na balkonie jeszcze coś postawie no i auto którym będzie poruszał sie Pan Edek, i pod zadaszeniem postawie śmietniki obrazek nr3. słaba próba oteksturowania, prosze doradcie coś, wkradła mi sie jedna teksturka finalToon i takie kreski zrobiła, i pod zadaszeniem troche trawy weszło i właśnie chciał bym zrobić trawe ale taką co wyrasta wiecie oco chodzi jak macie jakiś tutek to bardzo bym prosił o linka W całości będą 3 scenki. Jak co to używam 3ds max 7, finalRender a w scenie zastosowałem światło direct.
Plastique Napisano 24 Kwiecień 2005 Napisano 24 Kwiecień 2005 zacznij od dodania paru segmentów na asfalcie
wizz Napisano 25 Kwiecień 2005 Napisano 25 Kwiecień 2005 Sorki ale tyle to można zroibć w 1 godz abo mniej :D ale i tak fajnie :P
Marvey Napisano 25 Kwiecień 2005 Napisano 25 Kwiecień 2005 najlepszy tutek jest na max3d (ale ja sie im podlizuje) a tak na serio to http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs34/trawa.htm tam jest fajny tylko zrób trochę mniejszą trawe niż tam
SUPER_OkO Napisano 25 Kwiecień 2005 Napisano 25 Kwiecień 2005 Ja tez mowie sorry..jak cie to zajelo 3 dni roboty..to ty tej animacji do konca zycia nie zrobisz..no ale od czegos trza zaczac..jezeli chcesz zrobic animacje z tego ..to zacznij moze od postaci..itd..a nie od sceny..bo po siudmym dniu to sobie odpoczniesz i rzucisz ten projekt w cholere jak ci tak dalej bedzie wolno szlo! :D no i daj se siana z ta trawa..narazie (:P) ..no to do roboty..pierwsze koty za ploty
SUPER_OkO Napisano 25 Kwiecień 2005 Napisano 25 Kwiecień 2005 http://www.superoko.neostrada.pl/supa2_dzw.avi :)
slate Napisano 26 Kwiecień 2005 Napisano 26 Kwiecień 2005 Spróbuj wyjść przed dom i poobserwować otoczenie. Płyty chodnikowe nie są idealnymi prostopadłościanami ułożonymi z perfekcyjną symetrią, ściany nie są idealnie gładkie, ramy okienne mają wypaczenia. Postaraj się, jeśli oczywiście masz ochotę, dodać nieco szczegółów, popracować nad każdym z pojawiających się obiektów, aż będzie przypominał kształtem swój rzeczywisty odpowiednik, poczytaj o teksturowaniu, o bump-mappingu, o mieszaniu tekstur. Pamiętaj, że liczy się nie ilość, lecz jakość. Większe wrażenie, przynajmniej na mnie, robi hiperrealistycznie zrobiony ołówek czy krzesło, niż byle jaka (nie mówię tu o Tobie) scena o wielkim rozmachu. Pozdrawiam
David14 Napisano 26 Kwiecień 2005 Autor Napisano 26 Kwiecień 2005 SLATE a animke chce utrzymać w bajkowym klimacie czyli realizm może być, ale jak już wcześniej mówiłem to raczej nic z tego
Chalek Napisano 26 Kwiecień 2005 Napisano 26 Kwiecień 2005 Czy mi się tylko wydaje, czy dom wisi centymetr nad trawnikiem? Poza tym poracuj nad teksturami i światłem.
David14 Napisano 26 Kwiecień 2005 Autor Napisano 26 Kwiecień 2005 dom jest dobry, a co do światła to oco chodzi??
Chalek Napisano 26 Kwiecień 2005 Napisano 26 Kwiecień 2005 Niebo masz błękitne, zero chmurek, więc teoretycznie powinno być bezpośrednie oswietlenie od słońca = dosć ostre cienie.
David14 Napisano 26 Kwiecień 2005 Autor Napisano 26 Kwiecień 2005 a jak dodać chmurki taki naturalne bo z zdjęcia to niebardzo wychodzi
David14 Napisano 1 Maj 2005 Autor Napisano 1 Maj 2005 teraz mam mało czasu na 3d maxa ale i tak mi niewychodzi główny bohater, czy mógł by mi ktoś doradzić od czego zacząć robić postać?? bo próbuje od głowy ale niewiem jak wykonać czy z boxa czy sphare czy plane
Traitor Napisano 1 Maj 2005 Napisano 1 Maj 2005 Jezeli mowisz, ze komp ci nie wyrobi przy bardziej dokladnej scenie zastosuj styl Cartoonowy. Znaczy powyginaj jak w krzywym zwierciadle elementy scenografii. Mocne kanciaki wtedy nie beda razily a raczej odawaly owy klimat.
asblaze Napisano 2 Maj 2005 Napisano 2 Maj 2005 Slate... w animce nie chodzi o przekładanie swiata rzeczywistego 1:1 jesli tak myślisz to zabierz się za krecenie filmów ;) ... mozę pan edek żyje w świecie gdzie robotnicy bardziej przykładają siedo swojej pracy? ;) Walcz David
David14 Napisano 3 Maj 2005 Autor Napisano 3 Maj 2005 to dzisiaj skręciłem, w aucie brakuje wnętrza, grilla, kół, autko robiłem dziśaj przez ok. 5godz .:EDIT:. myśle że zakończenie animki nastąpi pod koniec wakacji, animka będzie trwać około 15 min, i będzie miała 3 sceny
David14 Napisano 6 Maj 2005 Autor Napisano 6 Maj 2005 znowu mały update, mały ale coś, właśnie jest tak mało wpisów czy moja pracka sie nie podoba?? a w update dodane szyby, fotele i kołpaki męcze sie z oponą i bohaterami
David14 Napisano 6 Maj 2005 Autor Napisano 6 Maj 2005 sory że tak post pod postem, auto uważam za wykończone EDIT (wiem klamki brakuje)
David14 Napisano 13 Maj 2005 Autor Napisano 13 Maj 2005 scena pierwsza skończon(prawie, musze tylko powiększyć chmurke) wreszcie nauczyłem się wytwarzać realistyczne chmury w 3dsmax
slate Napisano 13 Maj 2005 Napisano 13 Maj 2005 Może zmień trochę materiał karoserii, bo trochę za bardzo się wszystko w niej odbija, jak w lustrze. Co do animki, to 15 minut to ciut dużo, zwłaszcza jeśli narzekasz na moc kompa. Licząc z grubsza, to przy 24 fps bedziesz mial do wyrenderowania 21 600 klatek. Trochę to pewnie potrwa... Jak chcesz skończyć przed wrześniem/październikiem to lepiej zacznij już renderować :)). Komentując natomiast wypowiedź asblaze'a: Slate... w animce nie chodzi o przekładanie swiata rzeczywistego 1:1 jesli tak myślisz to zabierz się za krecenie filmów ;) Polemizowałbym :)) Pozdrawiam
wizz Napisano 15 Maj 2005 Napisano 15 Maj 2005 o kurcze , niby ten samochód taki prosty ale jaki fajny !!! Widzie, że animka tuż tuż :)
David14 Napisano 17 Maj 2005 Autor Napisano 17 Maj 2005 wizz dzięki za komentarz(chciał bym takich więcej ale coż:-( co do animki to teraz mam przrąbane bo oceny są takie zrąbane że hoho, i będe musiał zawiesić prace do poczatku czerwca
Marvey Napisano 17 Maj 2005 Napisano 17 Maj 2005 szkoda szkoda a taka fajna animka jednak mimo ocen wyrażaj się jakoś na forum
David14 Napisano 17 Maj 2005 Autor Napisano 17 Maj 2005 nieno animke dokończe a za słowa to przepraszam wszystkich jeżeli kogoś uraziłem
Busiu Napisano 18 Maj 2005 Napisano 18 Maj 2005 Zkończ tą animke, może byc ciekawie...ale ja widze Pana EDKa jak buja tą furą - w wersji Cabrio - po plażach Majami z jakimis,..ten tego...Paniami edziami ...i chlopak sie niezle bawi.....
David14 Napisano 18 Maj 2005 Autor Napisano 18 Maj 2005 mam pytanie do was czy Edka zrobić w stylu 1.gruby gość 2.wysportowany gość
Marvey Napisano 18 Maj 2005 Napisano 18 Maj 2005 widziałeś sąsiadów z piekła rodem ?? pan Edek mi się właśnie z tym sąsiadem kojaży
David14 Napisano 18 Maj 2005 Autor Napisano 18 Maj 2005 no mi terz z tym sie kojarzy tylko niewiem ja głowe mu zrobić
Marvey Napisano 18 Maj 2005 Napisano 18 Maj 2005 jak chcesz to moge sobie odświeżyć NFH i ci pare print screenów wysłac jeśli o to chodzi
David14 Napisano 18 Maj 2005 Autor Napisano 18 Maj 2005 no jak by ci sie chciało to był bym wdzięczny
Marvey Napisano 19 Maj 2005 Napisano 19 Maj 2005 nie wiem czy mi się uda na jutro a jeśli nie to dopiero za jakieś 8/9 dni :/
Baldack Napisano 22 Maj 2005 Napisano 22 Maj 2005 ktoś wie może jak kozystać z programu Blender?? normalnie:???: ...bo wiesz on jest troche dziwny(różny) od maxa ale jak sie poczaji to jest naprawde dobry...max lepszy ale cena tez inna ... 100% róznicy:P
JunioR Napisano 22 Maj 2005 Napisano 22 Maj 2005 Blender głównie przeznaczony jest to robienia gier i modeli low-poly no i w tym sie sprawdza.
ZiBi_PL Napisano 22 Maj 2005 Napisano 22 Maj 2005 co do edka to duzyy nos, odstajace uszy i miesien piwny i imie edek bedzie pasowac w 100% :P (oczywisice taki cartoonowy :P)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się