Posted April 24, 200520 yr Robie animke pod tytułem "Pan Edek wyjeżdża: Na Wakacje" w ciągu 3 dni zrobiłem to: obrazek nr1. po prostu siateczka obrazek nr2. wszysko w szarości brakuje jeszcze klamki w dżwiach i na balkonie jeszcze coś postawie no i auto którym będzie poruszał sie Pan Edek, i pod zadaszeniem postawie śmietniki obrazek nr3. słaba próba oteksturowania, prosze doradcie coś, wkradła mi sie jedna teksturka finalToon i takie kreski zrobiła, i pod zadaszeniem troche trawy weszło i właśnie chciał bym zrobić trawe ale taką co wyrasta wiecie oco chodzi jak macie jakiś tutek to bardzo bym prosił o linka W całości będą 3 scenki. Jak co to używam 3ds max 7, finalRender a w scenie zastosowałem światło direct.
April 25, 200520 yr najlepszy tutek jest na max3d (ale ja sie im podlizuje) a tak na serio to http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs34/trawa.htm tam jest fajny tylko zrób trochę mniejszą trawe niż tam
April 25, 200520 yr Ja tez mowie sorry..jak cie to zajelo 3 dni roboty..to ty tej animacji do konca zycia nie zrobisz..no ale od czegos trza zaczac..jezeli chcesz zrobic animacje z tego ..to zacznij moze od postaci..itd..a nie od sceny..bo po siudmym dniu to sobie odpoczniesz i rzucisz ten projekt w cholere jak ci tak dalej bedzie wolno szlo! :D no i daj se siana z ta trawa..narazie (:P) ..no to do roboty..pierwsze koty za ploty
April 26, 200520 yr Spróbuj wyjść przed dom i poobserwować otoczenie. Płyty chodnikowe nie są idealnymi prostopadłościanami ułożonymi z perfekcyjną symetrią, ściany nie są idealnie gładkie, ramy okienne mają wypaczenia. Postaraj się, jeśli oczywiście masz ochotę, dodać nieco szczegółów, popracować nad każdym z pojawiających się obiektów, aż będzie przypominał kształtem swój rzeczywisty odpowiednik, poczytaj o teksturowaniu, o bump-mappingu, o mieszaniu tekstur. Pamiętaj, że liczy się nie ilość, lecz jakość. Większe wrażenie, przynajmniej na mnie, robi hiperrealistycznie zrobiony ołówek czy krzesło, niż byle jaka (nie mówię tu o Tobie) scena o wielkim rozmachu. Pozdrawiam
April 26, 200520 yr Author SLATE a animke chce utrzymać w bajkowym klimacie czyli realizm może być, ale jak już wcześniej mówiłem to raczej nic z tego
April 26, 200520 yr Czy mi się tylko wydaje, czy dom wisi centymetr nad trawnikiem? Poza tym poracuj nad teksturami i światłem.
April 26, 200520 yr Niebo masz błękitne, zero chmurek, więc teoretycznie powinno być bezpośrednie oswietlenie od słońca = dosć ostre cienie.
May 1, 200520 yr Author teraz mam mało czasu na 3d maxa ale i tak mi niewychodzi główny bohater, czy mógł by mi ktoś doradzić od czego zacząć robić postać?? bo próbuje od głowy ale niewiem jak wykonać czy z boxa czy sphare czy plane
May 1, 200520 yr Jezeli mowisz, ze komp ci nie wyrobi przy bardziej dokladnej scenie zastosuj styl Cartoonowy. Znaczy powyginaj jak w krzywym zwierciadle elementy scenografii. Mocne kanciaki wtedy nie beda razily a raczej odawaly owy klimat.
May 2, 200520 yr Slate... w animce nie chodzi o przekładanie swiata rzeczywistego 1:1 jesli tak myślisz to zabierz się za krecenie filmów ;) ... mozę pan edek żyje w świecie gdzie robotnicy bardziej przykładają siedo swojej pracy? ;) Walcz David
May 3, 200520 yr Author to dzisiaj skręciłem, w aucie brakuje wnętrza, grilla, kół, autko robiłem dziśaj przez ok. 5godz .:EDIT:. myśle że zakończenie animki nastąpi pod koniec wakacji, animka będzie trwać około 15 min, i będzie miała 3 sceny
May 6, 200520 yr Author znowu mały update, mały ale coś, właśnie jest tak mało wpisów czy moja pracka sie nie podoba?? a w update dodane szyby, fotele i kołpaki męcze sie z oponą i bohaterami
May 6, 200520 yr Author sory że tak post pod postem, auto uważam za wykończone EDIT (wiem klamki brakuje)
May 13, 200520 yr Author scena pierwsza skończon(prawie, musze tylko powiększyć chmurke) wreszcie nauczyłem się wytwarzać realistyczne chmury w 3dsmax
May 13, 200520 yr Może zmień trochę materiał karoserii, bo trochę za bardzo się wszystko w niej odbija, jak w lustrze. Co do animki, to 15 minut to ciut dużo, zwłaszcza jeśli narzekasz na moc kompa. Licząc z grubsza, to przy 24 fps bedziesz mial do wyrenderowania 21 600 klatek. Trochę to pewnie potrwa... Jak chcesz skończyć przed wrześniem/październikiem to lepiej zacznij już renderować :)). Komentując natomiast wypowiedź asblaze'a: Slate... w animce nie chodzi o przekładanie swiata rzeczywistego 1:1 jesli tak myślisz to zabierz się za krecenie filmów ;) Polemizowałbym :)) Pozdrawiam
May 15, 200520 yr o kurcze , niby ten samochód taki prosty ale jaki fajny !!! Widzie, że animka tuż tuż :)
May 17, 200520 yr Author wizz dzięki za komentarz(chciał bym takich więcej ale coż:-( co do animki to teraz mam przrąbane bo oceny są takie zrąbane że hoho, i będe musiał zawiesić prace do poczatku czerwca
May 17, 200520 yr Author nieno animke dokończe a za słowa to przepraszam wszystkich jeżeli kogoś uraziłem
May 18, 200520 yr Zkończ tą animke, może byc ciekawie...ale ja widze Pana EDKa jak buja tą furą - w wersji Cabrio - po plażach Majami z jakimis,..ten tego...Paniami edziami ...i chlopak sie niezle bawi.....
May 18, 200520 yr jak chcesz to moge sobie odświeżyć NFH i ci pare print screenów wysłac jeśli o to chodzi
May 22, 200520 yr ktoś wie może jak kozystać z programu Blender?? normalnie:???: ...bo wiesz on jest troche dziwny(różny) od maxa ale jak sie poczaji to jest naprawde dobry...max lepszy ale cena tez inna ... 100% róznicy:P
May 22, 200520 yr Blender głównie przeznaczony jest to robienia gier i modeli low-poly no i w tym sie sprawdza.
May 22, 200520 yr co do edka to duzyy nos, odstajace uszy i miesien piwny i imie edek bedzie pasowac w 100% :P (oczywisice taki cartoonowy :P)
Create an account or sign in to comment