Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Robie animke pod tytułem "Pan Edek wyjeżdża: Na Wakacje" w ciągu 3 dni zrobiłem to:

obrazek nr1. po prostu siateczka

obrazek nr2. wszysko w szarości brakuje jeszcze klamki w dżwiach i na balkonie jeszcze coś postawie no i auto którym będzie poruszał sie Pan Edek, i pod zadaszeniem postawie śmietniki

obrazek nr3. słaba próba oteksturowania, prosze doradcie coś, wkradła mi sie jedna teksturka finalToon i takie kreski zrobiła, i pod zadaszeniem troche trawy weszło i właśnie chciał bym zrobić trawe ale taką co wyrasta wiecie oco chodzi jak macie jakiś tutek to bardzo bym prosił o linka

 

W całości będą 3 scenki. Jak co to używam 3ds max 7, finalRender a w scenie zastosowałem światło direct.

  • Odpowiedzi 37
  • Wyświetleń 4,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Sorki ale tyle to można zroibć w 1 godz abo mniej :D ale i tak fajnie :P

Napisano

Ja tez mowie sorry..jak cie to zajelo 3 dni roboty..to ty tej animacji do konca zycia nie zrobisz..no ale od czegos trza zaczac..jezeli chcesz zrobic animacje z tego ..to zacznij moze od postaci..itd..a nie od sceny..bo po siudmym dniu to sobie odpoczniesz i rzucisz ten projekt w cholere jak ci tak dalej bedzie wolno szlo! :D

no i daj se siana z ta trawa..narazie (:P)

..no to do roboty..pierwsze koty za ploty

Napisano

Spróbuj wyjść przed dom i poobserwować otoczenie. Płyty chodnikowe nie są idealnymi prostopadłościanami ułożonymi z perfekcyjną symetrią, ściany nie są idealnie gładkie, ramy okienne mają wypaczenia. Postaraj się, jeśli oczywiście masz ochotę, dodać nieco szczegółów, popracować nad każdym z pojawiających się obiektów, aż będzie przypominał kształtem swój rzeczywisty odpowiednik, poczytaj o teksturowaniu, o bump-mappingu, o mieszaniu tekstur. Pamiętaj, że liczy się nie ilość, lecz jakość. Większe wrażenie, przynajmniej na mnie, robi hiperrealistycznie zrobiony ołówek czy krzesło, niż byle jaka (nie mówię tu o Tobie) scena o wielkim rozmachu.

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

SLATE

a animke chce utrzymać w bajkowym klimacie czyli realizm może być, ale jak już wcześniej mówiłem to raczej nic z tego

Napisano

Czy mi się tylko wydaje, czy dom wisi centymetr nad trawnikiem? Poza tym poracuj nad teksturami i światłem.

Napisano

Niebo masz błękitne, zero chmurek, więc teoretycznie powinno być bezpośrednie oswietlenie od słońca = dosć ostre cienie.

Napisano
  • Autor

a jak dodać chmurki taki naturalne bo z zdjęcia to niebardzo wychodzi

Napisano
  • Autor

teraz mam mało czasu na 3d maxa ale i tak mi niewychodzi główny bohater, czy mógł by mi ktoś doradzić od czego zacząć robić postać?? bo próbuje od głowy ale niewiem jak wykonać czy z boxa czy sphare czy plane

Napisano

Jezeli mowisz, ze komp ci nie wyrobi przy bardziej dokladnej scenie zastosuj styl Cartoonowy. Znaczy powyginaj jak w krzywym zwierciadle elementy scenografii. Mocne kanciaki wtedy nie beda razily a raczej odawaly owy klimat.

Napisano

Slate... w animce nie chodzi o przekładanie swiata rzeczywistego 1:1 jesli tak myślisz to zabierz się za krecenie filmów ;) ... mozę pan edek żyje w świecie gdzie robotnicy bardziej przykładają siedo swojej pracy? ;)

 

Walcz David

Napisano
  • Autor

to dzisiaj skręciłem, w aucie brakuje wnętrza, grilla, kół, autko robiłem dziśaj przez ok. 5godz

 

.:EDIT:.

myśle że zakończenie animki nastąpi pod koniec wakacji, animka będzie trwać około 15 min, i będzie miała 3 sceny

Napisano
  • Autor

znowu mały update, mały ale coś,

właśnie jest tak mało wpisów czy moja pracka sie nie podoba??

a w update dodane szyby, fotele i kołpaki męcze sie z oponą i bohaterami

Napisano
  • Autor

scena pierwsza skończon(prawie, musze tylko powiększyć chmurke)

wreszcie nauczyłem się wytwarzać realistyczne chmury w 3dsmax

Napisano

Może zmień trochę materiał karoserii, bo trochę za bardzo się wszystko w niej odbija, jak w lustrze. Co do animki, to 15 minut to ciut dużo, zwłaszcza jeśli narzekasz na moc kompa. Licząc z grubsza, to przy 24 fps bedziesz mial do wyrenderowania 21 600 klatek. Trochę to pewnie potrwa... Jak chcesz skończyć przed wrześniem/październikiem to lepiej zacznij już renderować :)).

 

Komentując natomiast wypowiedź asblaze'a:

 

 

Slate... w animce nie chodzi o przekładanie swiata rzeczywistego 1:1 jesli tak myślisz to zabierz się za krecenie filmów ;)

 

Polemizowałbym :))

 

 

Pozdrawiam

Napisano

o kurcze , niby ten samochód taki prosty ale jaki fajny !!! Widzie, że animka tuż tuż :)

Napisano
  • Autor

wizz dzięki za komentarz(chciał bym takich więcej ale coż:-(

co do animki to teraz mam przrąbane bo oceny są takie zrąbane że hoho, i będe musiał zawiesić prace do poczatku czerwca

Napisano
  • Autor

nieno animke dokończe a za słowa to przepraszam wszystkich jeżeli kogoś uraziłem

Napisano

Zkończ tą animke, może byc ciekawie...ale ja widze Pana EDKa jak buja tą furą - w wersji Cabrio - po plażach Majami z jakimis,..ten tego...Paniami edziami ...i chlopak sie niezle bawi.....

Napisano

widziałeś sąsiadów z piekła rodem ??

pan Edek mi się właśnie z tym sąsiadem kojaży

Napisano

jak chcesz to moge sobie odświeżyć NFH

i ci pare print screenów wysłac jeśli o to chodzi

Napisano
ktoś wie może jak kozystać z programu Blender??

 

normalnie:???:

...bo wiesz on jest troche dziwny(różny) od maxa ale jak sie poczaji to jest naprawde dobry...max lepszy ale cena tez inna ... 100% róznicy:P

Napisano

Blender głównie przeznaczony jest to robienia gier i modeli low-poly no i w tym sie sprawdza.

Napisano

co do edka to duzyy nos, odstajace uszy i miesien piwny i imie edek bedzie pasowac w 100% :P (oczywisice taki cartoonowy :P)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności