Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich, jestem nowy na forum. Jestem początkującym użytkownikiem 3DS MAX-a. Chce zaprezentować moje wypociny. Jest to statek kosmiczny ala Star Trek, Andromeda. Praca jest w dość początkowym stadium, brak textur, oświetlenia itp. Prosze o wasze uwagi co do tej pracki.

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hehe no fajne – te kolorki z pierwszego obrazka przywodzą mi na mysla taki stary porgram dla dzieci gdzie ludzie ubrani w piankowe kostiumy wedrowali po roznych zakontkach wszcheswiata :) ale niiestey nie pamietam tego za bardzo :/

Witam na forum

Myślę ze powinieneś ujednolicić kolory (przynajmniej na czas modelingu) bo brak w tym spójności i forma się nie czyta nom i pokobinuj jeszcze bo na razie bardziej mi to wyglada na wypasione sanki

powodzenia

Napisano

a mi sie podobie ... trudno powiedziec co jest za co odpowiedzialne ... ma futurystyczny ksztalt ... i wogole wyglada jak blob z komosu ... wiec wszystkie wazniejsze zalozenia dobrego projektu na pojazd futuro zostaja spelnione :)

 

pozdrawiam i czekam na wiecej jednoczesnie witajac nowego czlonka forumowej populacji.

Napisano

mi to przypomina.... w sumie to nic, może i wygląda futurystycznie, ale .....sam nie wiem, ciężko coś powiedzieć, postaraj się dać siatkę, albo chociaż model w jednym kolorze na troche ciemniejszym tle, wtedy coś powiem,

 

witamy na forum i pozdro

Napisano
  • Autor

Dodalem troche textur(nie ostateczne), minimalnie zmienilem model. Zastaniawiam się jeszcze czy takie wlaśnie mają być textury.

Napisano

nie oteksturowałeś wszystkich obiektów! a ta teksturka jakoś mało mi pasuje. popracuj jeszcze nad teksturkami, bo ten model ma spory potencjał, szkoda go zmarnować ;-)

Napisano

bardziej metalowe tekstury

jakies swiatla pozycyjne

na pierwszym obrazku z daleka wygladalo jak spinacz, ale nie szkodzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności