Jump to content

enviroment: parting


mt

Recommended Posts

a ja na texturowaniu sie znam i chetnie sie dowiem jak otexturowales ta scene > zapodaj texture z opisem pleas, bo to dziwnie ladnie wyglda, tak jak bys sie nie pzrejmowal wielkoscia textury > nie wiem, moze sie naucze czegos, > pleas pozak i napisz jak zrobiles texture, poza tym, tes "screen" ma fajny klimat

Link to comment
Share on other sites

heh, dlugo mnie nie bylo;)

 

dzieki wszystkim za komentarze:)

textura rzeczywiscie jest duuza (1024x1024) no i bylo sporo zabawy z unwrapem. klimat z lekka "ponury", czy moze raczej "deszczowy" byl zamierzony.

juz nic z tym nie bede robil. scenka byla tylko bardzo przydatnym cwiczonkiem, nic ponad;)

 

jeszcze raz dzieki za commenty:)

Link to comment
Share on other sites

Guest Marioza

mnie się również podoba, na pierwszy żut oka kojaży mi się z jakoąś chorą bajką, tzn z taką niedla dzieci zabardzo tylko lekko wygiętą, oczywiście wrazenie byoby większe jakby co nieco dorobic jeszcze co by spotęgować takie wrażenie, generalnie fajny start

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy