Napisano 14 Maj 200519 l Autor Tak sobie patrze na te fale i one tak zostana przeciez to ma byc pogoda burzowa wiec gladka tafla wody odpada...
Napisano 14 Maj 200519 l hmmm... zilustruje. :D http://3media.initialized.org/photos/2004-07-04%20Chebeague/04%20Sailing%20on%20the%20ocean.jpg Czeste, male fale, bardzo poszarpane.
Napisano 14 Maj 200519 l heh raz na jakiś czas musze coś palnąć (o realflow chodzi) świetna ilustracja problemu ra (nawiasem mówiąc za tydzień tam będę :)
Napisano 14 Maj 200519 l Autor Ale RA widzisz na tym obrazku nie ma prawie zadnej chmurki a u mnie bedzie lac jak scebra...:) i fale przy takiej wichurze maja do 3 metrow... i wydaje mi sie ze jest ok:) POZDRAWIAM
Napisano 14 Maj 200519 l To to ma byc sztormowa pogoda? Podczas sztormu jest troche ciemniej niz zwykle, a juz lodka jest czarna, wiec ledwo bedzie ja widac. Chyba, ze dodasz jakies punktowe swiatla, np. swiatlo reflektora, ktory ruscy wystawili dla oswietlenia drogi do Akuli.
Napisano 15 Maj 200519 l MohSETH: czyzbys mial problem ze stworzeniem ladnego morza ? :> to nie jestes sam :P ja nie potrzebuje akurat morza wzburzonego, ale jakis przepis na ladne fale by mi sie przydal.. :) .. hm.. moze i sztorm to dobry pomysl.. ale w porcie i tak takich duzych fal nie ma.. po to sa faloochrony :D
Napisano 15 Maj 200519 l 1 900 000 o jedno zero za dużo a jak na podgląd w viewporcie to może nawet o 2 (jak na ten projekt) tak mi się przynajmniej wydaje...
Napisano 16 Maj 200519 l Całkowicie zgadzam się z Tomsonem masz napewno o jedno zero za dużo trójkącików czy jak wolisz face-ów, dużo nie znaczy wcale dobrze,lepiej texturami nadrobić. Popatrz na linka poniżej przy takiej scenie podejrzewam zajechał byś kompa na amen,zobacz jak pomysłowo, prosto (w sęsie powierzchni) i efektownie kolega zrobił morze http://www.evermotion.org/?unfold_exclusive=83&unfold=exclusive PS a myślałeś o tym żeby zrobic jakąś scenkę podwodną np (łódź znajduje pod powierzchnią wody),jak zrobić taflę wody widzianą z dołu wiem mógł bym Ci pomóc,zresztą podejrzewam że dużo osób na tym forum wie jak coś takiego zrobić ;)
Napisano 17 Maj 200519 l Autor mujas, Tomson -->> zdaje sobie sprawe z tego ze duzo nie znaczy dobrze... ale pamietajcie ze Akula jest w Rhino zrobiona i export jest kosztowny... ale nadal kombinuje z exportem... ostatnio miala 1 mln polys ale niestety byly bledy w meshu...takze nie wiem jak tu moze byc o jedno zero mniej:P ale bede probowac:) Co do sceny podwodnej... to tez mi sie jakas widzi z wystrzeliwujaca torpeda... ale niestety mam FULL zaliczen i nie mam pojecia kiedy beda kolejne updaty:P POZDRAWIAM
Napisano 17 Maj 200519 l witam generalnie rzecz biorac ja osobiscie zmienilbym ustawienie kamery i zrezygnowalbym ze sztormu/burzy bo jak juz ktos slusznie napisal nie bedzie widac detali samej lodzi, jezeli w ogole bedzie ja widac. Kamerke ustawilbym o wiele nizej (na wysokosci normalnego czlowieka), mysle ze wtedy od razu cala lodeczka zyska na wadza i stanie sie ciezka bo (imo) juz teraz brak jej swojego "feelingu" :). no i robienie beczek w rhino to sie bym sobie darowal... otoczenia jeszcze nie masz, hmm ja bym robil w tym kierunku: ...ale ja to ja a nie Ty wiec zrobisz jak uwazasz. anyway, powodzenia ! Pozdrawiam Pionier.
Napisano 18 Maj 200519 l wyeksportowalbys od nowa a nie jeczysz zze ci komp zamula, 200k spokojnie by wystarczylo :)
Napisano 18 Maj 200519 l Autor Troszke sie ruszylo:) Wiem ze na scenie panuje zbyt duzy ordnung:P ale to sie zmieni:) kome -->> nie jest zle jak pracuje w isolation mode:) a juz mi sie nie chce kombinowac z exportem... sam wiesz ze im dluzej siedzi sie przy jednym projekcie tym szybciej chce sie go skonczyc:) Jeszcze troche posiedze w maxie przy tym projekcie to zapomne jak sie w Rhino modeluje:) POZDRAWIAM
Napisano 18 Maj 200519 l nadal fale mi sie nie podobają :/ co do modeliku to fajnie tylko zamknij klape bo przy takich falach to im zaleje ubota ;] te beczki to tez w rhino ?
Napisano 18 Maj 200519 l Autor W Rhino jest tylko Akula nic wiecej... potem dojdzie jeszcze dzwig... ale pozniej:) reszta to max 7 a render to scanline...nie wiem dlaczego ale Vray jakby mial problemy z iloscia poly;/ a klapa bedzie otwarta bo musza tam glowice zaladowac:) a o Akule sie nie martw... napewno sie nie utonie:) POZDRAWIAM
Napisano 19 Maj 200519 l Autor Zawieszam prace nad tym WIPem...z powodu lenistwa i w ogole jakos mi sie juz znudzila a konca jeszcze nie widac:) a juz sie nie moge doczekac pracy nad kolejnym modelem... oczywiscie w RHINOCEROS:P POZDRAWIAM
Napisano 19 Maj 200519 l chicken... ;D Juz niedaleko bylo do konca, troche zaciecia tylko i juz... a tak to kolejny projekcik do archiwum niedokonczonych ;]
Napisano 20 Maj 200519 l Autor No dobra... namowiliscie Cie mnie:P Bede nad nim pracowac:) Zastanawiajace jest to ze jednak kogos interesuje moj projekt ale dlaczego dopiero wtedy gdy chce sie wycofac?:P POZDRAWIAM
Napisano 20 Maj 200519 l No wszystko ładnie orpócz tej wody :\ Robiłeś ją Noisem? Bo woda powinna być trochę bardziej regularna - powinny być fale równoległe ;) Pozdr i powodzenia w dalszej pracy ;)
Napisano 20 Maj 200519 l no to sie rozumie mohseth !! a pluginy do wody to glu3d i realflow (lepszy ale wolny)
Napisano 20 Maj 200519 l Jak scenki nie skonczysz, to masz przer... khem, khem... wiadomo o co chodzi. :) (tu groze palcem) No i zeby mi to byl ostatni raz... :P pozdrawiam
Napisano 20 Maj 200519 l taka mala zabawa... troszke mi sie ustawienie tych fal nie podoba, a Wam?:) POZDRAWIAM w nawiązaniu do powyższego obrazka: w czasie cumowania stery głębokości powinny być schowane w kadłubie. a jeśli chodzi o scenkę: rozważałeś może mniej lub bardziej dynamiczne wynurzenie przez pokrywę lodową?
Napisano 21 Maj 200519 l jedna uwaga.....wydaje mi sie ze woda w porcie jest troche spokojniejsza...a twoja wyglada jak by byla podczas sztormu jakiegos....wiem to bo mieszkam w Gdyni i port mam na codzien:)
Napisano 21 Maj 200519 l Autor Rezygnuje jednak ze sceny w porcie, nie chce mi sie juz modelowac tyle tego:)... ale mam taka wizje... jak wam sie podoba?:) Moze macie jeszcze jakies sugestie? sorki za "prowizoryczna lodzi ale wyeksporuje ja od nowa:P POZDRAWIAM
Napisano 21 Maj 200519 l Mi się wydaje że te miny sa troche za duże w porównaniu do łodzi i beczek. Ogólnie jest ok, model ci wyszedł bardzo dobrze.
Napisano 21 Maj 200519 l miny ujdą... choć są stanowczo zbyt duże. natomiast te beczki są zupełnie nie na miejscu - wyglądają jak bomby głębinowe z czasów drugiej wojny.
Napisano 22 Maj 200519 l hmm.. jak juz napisali moi poprzednicy.. miny sa za duze.. po za tym wydaje mi sie ze jest ich takze za duzo .. :P zobaczymy jak Ci wyjdzie klimat dna morskiego.. ;] pozdrawiam i czekam na dalsze rendery ;)
Napisano 22 Maj 200519 l przecie to tylko zarys tego co ma robić :P ale i tak nie wyrobiłeś żeby dokończyć a to nie ładnie :P
Napisano 22 Maj 200519 l Autor Dziekuje za wiele odpowiedzi:D Scena nazywa sie "dead End" moze nie wszyscy rozumieja po angielsku... ale to znaczy slepy zaulek, droga bez konca... a mi wlasnie chodzi o to aby ukazac Akule uciekajaca przed minami glebinowymi:) ktora w ferwoze uciekczki nie zauwazaly na sonarach metalowych jezykow:P aha wiem ze miny sa zbyt duze ale to nie jest problem:) POZDRAWIAM PS. A w latach np 60 nikt juz nie uzywal bomb glebinowych?
Napisano 22 Maj 200519 l Autor Kurcze jak zdecydowalem sie nie pozucac tego projektu to jakis blad mi wyskakuje ... zrobilem wszystko co tam mowili ale dalej nic:( macie moze jakies sugestie?
Napisano 22 Maj 200519 l jak mi wywala ten błąd podczas importu scenki spod rhino do maxa to poprostu dziele scenke na mniejsze i wtedy import to max, ale jak ci wywala przy otwieraniu pliku max z scenką to spróbuj merge :P pozdrawiam.
Napisano 22 Maj 200519 l "dead End" [...] to znaczy slepy zaulek, droga bez konca... "ślepy zaułek" - zgoda. ale "droga bez końca" to raczej przeciwieństwo tegoż. ale ok, chodzi ogólnie o położenie, z którego trudno się wydostać. a mi wlasnie chodzi o to aby ukazac Akule uciekajaca przed minami glebinowymi:) ktora w ferwoze uciekczki nie zauwazaly na sonarach metalowych jezykow:P chyba uciekającą przed bombami... poprzez podwodne pole minowe. a z tym ferworem ucieczki trochę przegiąłeś - to tak jakby biec przez las z zamkniętymi oczami. ;) wątpię by okręt klasy Akuła dał się zapędzić na płytkie wody pomiędzy miny... A w latach np 60 nikt juz nie uzywal bomb glebinowych pierwsza jednostka klasy Akuła weszła do służby w 1986 roku więc nie wiem skąd te lata '60. a klasyczne bomby głebinowe w postaci beczek z TNT zostały raczej wyparte przez kierowane torpedy ZOP (u czerwonych jeszcze rakietobomby RBU). zresztą te miny z obrazka również przywodzą na myśl drugą wojnę.
Napisano 22 Maj 200519 l Autor kaa -- >> rzeczywiscie dopiero teraz skojarzylem ze drugie skojarzenie nie jest zbyt trafne;) masz racje uciekajaca przed bombami... ale w takim razie zamienie je na dwie moze trzy torpedy... nawet nie wiedzialem ze Akula weszla do sluzby dopiero w 80' latach Narazie to mecze sie z exportem... ale do podgrzania atmosfery powiem ze jestem bliski sukcesu:) POZDRAWIAM Aha i miny zostaly z WW II
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto