Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano
  • Autor

Tak sobie patrze na te fale i one tak zostana przeciez to ma byc pogoda burzowa wiec gladka tafla wody odpada...

  • Odpowiedzi 86
  • Wyświetleń 7,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

heh raz na jakiś czas musze coś palnąć (o realflow chodzi)

 

świetna ilustracja problemu ra (nawiasem mówiąc za tydzień tam będę :)

Napisano
  • Autor

Ale RA widzisz na tym obrazku nie ma prawie zadnej chmurki a u mnie bedzie lac jak scebra...:) i fale przy takiej wichurze maja do 3 metrow... i wydaje mi sie ze jest ok:)

POZDRAWIAM

Napisano

To to ma byc sztormowa pogoda? Podczas sztormu jest troche ciemniej niz zwykle, a juz lodka jest czarna, wiec ledwo bedzie ja widac. Chyba, ze dodasz jakies punktowe swiatla, np. swiatlo reflektora, ktory ruscy wystawili dla oswietlenia drogi do Akuli.

Napisano

MohSETH: czyzbys mial problem ze stworzeniem ladnego morza ? :> to nie jestes sam :P ja nie potrzebuje akurat morza wzburzonego, ale jakis przepis na ladne fale by mi sie przydal.. :) .. hm.. moze i sztorm to dobry pomysl.. ale w porcie i tak takich duzych fal nie ma.. po to sa faloochrony :D

Napisano

1 900 000

o jedno zero za dużo a jak na podgląd w viewporcie to może nawet o 2 (jak na ten projekt)

tak mi się przynajmniej wydaje...

Napisano

Całkowicie zgadzam się z Tomsonem masz napewno o jedno zero za dużo trójkącików czy jak wolisz face-ów, dużo nie znaczy wcale dobrze,lepiej texturami nadrobić.

Popatrz na linka poniżej przy takiej scenie podejrzewam zajechał byś kompa na amen,zobacz jak pomysłowo, prosto (w sęsie powierzchni) i efektownie kolega zrobił morze

 

http://www.evermotion.org/?unfold_exclusive=83&unfold=exclusive

 

PS a myślałeś o tym żeby zrobic jakąś scenkę podwodną np (łódź znajduje pod powierzchnią wody),jak zrobić taflę wody widzianą z dołu wiem mógł bym Ci pomóc,zresztą podejrzewam że dużo osób na tym forum wie jak coś takiego zrobić ;)

Napisano
  • Autor

mujas, Tomson -->> zdaje sobie sprawe z tego ze duzo nie znaczy dobrze... ale pamietajcie ze Akula jest w Rhino zrobiona i export jest kosztowny... ale nadal kombinuje z exportem... ostatnio miala 1 mln polys ale niestety byly bledy w meshu...takze nie wiem jak tu moze byc o jedno zero mniej:P ale bede probowac:) Co do sceny podwodnej... to tez mi sie jakas widzi z wystrzeliwujaca torpeda... ale niestety mam FULL zaliczen i nie mam pojecia kiedy beda kolejne updaty:P

POZDRAWIAM

Napisano

witam

 

generalnie rzecz biorac ja osobiscie zmienilbym ustawienie kamery i zrezygnowalbym ze sztormu/burzy bo jak juz ktos slusznie napisal nie bedzie widac detali samej lodzi, jezeli w ogole bedzie ja widac. Kamerke ustawilbym o wiele nizej (na wysokosci normalnego czlowieka), mysle ze wtedy od razu cala lodeczka zyska na wadza i stanie sie ciezka bo (imo) juz teraz brak jej swojego "feelingu" :).

 

no i robienie beczek w rhino to sie bym sobie darowal...

 

otoczenia jeszcze nie masz, hmm ja bym robil w tym kierunku:

HM%20Submarine%20Ocelot%202.JPG

HM%20Submarine%20Ocelot%201.JPG

COL030.jpg

x_craft_03.jpg

 

 

...ale ja to ja a nie Ty wiec zrobisz jak uwazasz.

 

anyway, powodzenia !

 

Pozdrawiam

Pionier.

Napisano
  • Autor

Troszke sie ruszylo:) Wiem ze na scenie panuje zbyt duzy ordnung:P ale to sie zmieni:)

akulaRenderMental4.jpg

 

kome -->> nie jest zle jak pracuje w isolation mode:) a juz mi sie nie chce kombinowac z exportem... sam wiesz ze im dluzej siedzi sie przy jednym projekcie tym szybciej chce sie go skonczyc:)

Jeszcze troche posiedze w maxie przy tym projekcie to zapomne jak sie w Rhino modeluje:)

POZDRAWIAM

Napisano

nadal fale mi sie nie podobają :/ co do modeliku to fajnie tylko zamknij klape bo przy takich falach to im zaleje ubota ;] te beczki to tez w rhino ?

Napisano
  • Autor

W Rhino jest tylko Akula nic wiecej... potem dojdzie jeszcze dzwig... ale pozniej:) reszta to max 7 a render to scanline...nie wiem dlaczego ale Vray jakby mial problemy z iloscia poly;/ a klapa bedzie otwarta bo musza tam glowice zaladowac:) a o Akule sie nie martw... napewno sie nie utonie:)

POZDRAWIAM

Napisano
  • Autor

Zawieszam prace nad tym WIPem...z powodu lenistwa i w ogole jakos mi sie juz znudzila a konca jeszcze nie widac:) a juz sie nie moge doczekac pracy nad kolejnym modelem... oczywiscie w RHINOCEROS:P

POZDRAWIAM

Napisano

chicken... ;D Juz niedaleko bylo do konca, troche zaciecia tylko i juz... a tak to kolejny projekcik do archiwum niedokonczonych ;]

Napisano
  • Autor

No dobra... namowiliscie Cie mnie:P Bede nad nim pracowac:) Zastanawiajace jest to ze jednak kogos interesuje moj projekt ale dlaczego dopiero wtedy gdy chce sie wycofac?:P

POZDRAWIAM

Napisano

No wszystko ładnie orpócz tej wody :\

Robiłeś ją Noisem? Bo woda powinna być trochę bardziej regularna - powinny być fale równoległe ;)

 

Pozdr i powodzenia w dalszej pracy ;)

Napisano

no to sie rozumie mohseth !!

a pluginy do wody to glu3d i realflow (lepszy ale wolny)

Napisano

Jak scenki nie skonczysz, to masz przer... khem, khem... wiadomo o co chodzi. :)

(tu groze palcem)

No i zeby mi to byl ostatni raz... :P

 

pozdrawiam

Napisano
taka mala zabawa... troszke mi sie ustawienie tych fal nie podoba, a Wam?:)

POZDRAWIAM

 

akulaRenderMental2.jpg

 

w nawiązaniu do powyższego obrazka: w czasie cumowania stery głębokości powinny być schowane w kadłubie.

 

 

a jeśli chodzi o scenkę: rozważałeś może mniej lub bardziej dynamiczne wynurzenie przez pokrywę lodową?

Napisano

jedna uwaga.....wydaje mi sie ze woda w porcie jest troche spokojniejsza...a twoja wyglada jak by byla podczas sztormu jakiegos....wiem to bo mieszkam w Gdyni i port mam na codzien:)

Napisano
  • Autor

Rezygnuje jednak ze sceny w porcie, nie chce mi sie juz modelowac tyle tego:)... ale mam taka wizje... jak wam sie podoba?:) Moze macie jeszcze jakies sugestie? sorki za "prowizoryczna lodzi ale wyeksporuje ja od nowa:P

POZDRAWIAM

DeadEnd.jpg

Napisano

Mi się wydaje że te miny sa troche za duże w porównaniu do łodzi i beczek. Ogólnie jest ok, model ci wyszedł bardzo dobrze.

Napisano

miny ujdą... choć są stanowczo zbyt duże. natomiast te beczki są zupełnie nie na miejscu - wyglądają jak bomby głębinowe z czasów drugiej wojny.

Napisano

hmm.. jak juz napisali moi poprzednicy.. miny sa za duze.. po za tym wydaje mi sie ze jest ich takze za duzo .. :P zobaczymy jak Ci wyjdzie klimat dna morskiego.. ;] pozdrawiam i czekam na dalsze rendery ;)

Napisano

przecie to tylko zarys tego co ma robić :P ale i tak nie wyrobiłeś żeby dokończyć a to nie ładnie :P

Napisano
  • Autor

Dziekuje za wiele odpowiedzi:D

Scena nazywa sie "dead End" moze nie wszyscy rozumieja po angielsku... ale to znaczy slepy zaulek, droga bez konca... a mi wlasnie chodzi o to aby ukazac Akule uciekajaca przed minami glebinowymi:) ktora w ferwoze uciekczki nie zauwazaly na sonarach metalowych jezykow:P

aha wiem ze miny sa zbyt duze ale to nie jest problem:)

POZDRAWIAM

 

PS. A w latach np 60 nikt juz nie uzywal bomb glebinowych?

Napisano
  • Autor

Kurcze jak zdecydowalem sie nie pozucac tego projektu to jakis blad mi wyskakuje ... zrobilem wszystko co tam mowili ale dalej nic:(

macie moze jakies sugestie?

Problem.JPG

Napisano

jak mi wywala ten błąd podczas importu scenki spod rhino do maxa to poprostu dziele scenke na mniejsze i wtedy import to max, ale jak ci wywala przy otwieraniu pliku max z scenką to spróbuj merge :P pozdrawiam.

Napisano
"dead End" [...] to znaczy slepy zaulek, droga bez konca...

 

"ślepy zaułek" - zgoda. ale "droga bez końca" to raczej przeciwieństwo tegoż. ale ok, chodzi ogólnie o położenie, z którego trudno się wydostać.

 

a mi wlasnie chodzi o to aby ukazac Akule uciekajaca przed minami glebinowymi:) ktora w ferwoze uciekczki nie zauwazaly na sonarach metalowych jezykow:P

 

chyba uciekającą przed bombami... poprzez podwodne pole minowe. a z tym ferworem ucieczki trochę przegiąłeś - to tak jakby biec przez las z zamkniętymi oczami. ;) wątpię by okręt klasy Akuła dał się zapędzić na płytkie wody pomiędzy miny...

 

A w latach np 60 nikt juz nie uzywal bomb glebinowych

 

pierwsza jednostka klasy Akuła weszła do służby w 1986 roku więc nie wiem skąd te lata '60. a klasyczne bomby głebinowe w postaci beczek z TNT zostały raczej wyparte przez kierowane torpedy ZOP (u czerwonych jeszcze rakietobomby RBU). zresztą te miny z obrazka również przywodzą na myśl drugą wojnę.

Napisano
  • Autor

kaa -- >> rzeczywiscie dopiero teraz skojarzylem ze drugie skojarzenie nie jest zbyt trafne;) masz racje uciekajaca przed bombami... ale w takim razie zamienie je na dwie moze trzy torpedy... nawet nie wiedzialem ze Akula weszla do sluzby dopiero w 80' latach

Narazie to mecze sie z exportem... ale do podgrzania atmosfery powiem ze jestem bliski sukcesu:)

POZDRAWIAM

 

Aha i miny zostaly z WW II

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności