Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano
  • Autor

Tak sobie patrze na te fale i one tak zostana przeciez to ma byc pogoda burzowa wiec gladka tafla wody odpada...

  • Odpowiedzi 86
  • Wyświetleń 7,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

heh raz na jakiś czas musze coś palnąć (o realflow chodzi)

 

świetna ilustracja problemu ra (nawiasem mówiąc za tydzień tam będę :)

Napisano
  • Autor

Ale RA widzisz na tym obrazku nie ma prawie zadnej chmurki a u mnie bedzie lac jak scebra...:) i fale przy takiej wichurze maja do 3 metrow... i wydaje mi sie ze jest ok:)

POZDRAWIAM

Napisano

To to ma byc sztormowa pogoda? Podczas sztormu jest troche ciemniej niz zwykle, a juz lodka jest czarna, wiec ledwo bedzie ja widac. Chyba, ze dodasz jakies punktowe swiatla, np. swiatlo reflektora, ktory ruscy wystawili dla oswietlenia drogi do Akuli.

Napisano

MohSETH: czyzbys mial problem ze stworzeniem ladnego morza ? :> to nie jestes sam :P ja nie potrzebuje akurat morza wzburzonego, ale jakis przepis na ladne fale by mi sie przydal.. :) .. hm.. moze i sztorm to dobry pomysl.. ale w porcie i tak takich duzych fal nie ma.. po to sa faloochrony :D

Napisano

1 900 000

o jedno zero za dużo a jak na podgląd w viewporcie to może nawet o 2 (jak na ten projekt)

tak mi się przynajmniej wydaje...

Napisano

Całkowicie zgadzam się z Tomsonem masz napewno o jedno zero za dużo trójkącików czy jak wolisz face-ów, dużo nie znaczy wcale dobrze,lepiej texturami nadrobić.

Popatrz na linka poniżej przy takiej scenie podejrzewam zajechał byś kompa na amen,zobacz jak pomysłowo, prosto (w sęsie powierzchni) i efektownie kolega zrobił morze

 

http://www.evermotion.org/?unfold_exclusive=83&unfold=exclusive

 

PS a myślałeś o tym żeby zrobic jakąś scenkę podwodną np (łódź znajduje pod powierzchnią wody),jak zrobić taflę wody widzianą z dołu wiem mógł bym Ci pomóc,zresztą podejrzewam że dużo osób na tym forum wie jak coś takiego zrobić ;)

Napisano
  • Autor

mujas, Tomson -->> zdaje sobie sprawe z tego ze duzo nie znaczy dobrze... ale pamietajcie ze Akula jest w Rhino zrobiona i export jest kosztowny... ale nadal kombinuje z exportem... ostatnio miala 1 mln polys ale niestety byly bledy w meshu...takze nie wiem jak tu moze byc o jedno zero mniej:P ale bede probowac:) Co do sceny podwodnej... to tez mi sie jakas widzi z wystrzeliwujaca torpeda... ale niestety mam FULL zaliczen i nie mam pojecia kiedy beda kolejne updaty:P

POZDRAWIAM

Napisano

witam

 

generalnie rzecz biorac ja osobiscie zmienilbym ustawienie kamery i zrezygnowalbym ze sztormu/burzy bo jak juz ktos slusznie napisal nie bedzie widac detali samej lodzi, jezeli w ogole bedzie ja widac. Kamerke ustawilbym o wiele nizej (na wysokosci normalnego czlowieka), mysle ze wtedy od razu cala lodeczka zyska na wadza i stanie sie ciezka bo (imo) juz teraz brak jej swojego "feelingu" :).

 

no i robienie beczek w rhino to sie bym sobie darowal...

 

otoczenia jeszcze nie masz, hmm ja bym robil w tym kierunku:

HM%20Submarine%20Ocelot%202.JPG

HM%20Submarine%20Ocelot%201.JPG

COL030.jpg

x_craft_03.jpg

 

 

...ale ja to ja a nie Ty wiec zrobisz jak uwazasz.

 

anyway, powodzenia !

 

Pozdrawiam

Pionier.

Napisano
  • Autor

Troszke sie ruszylo:) Wiem ze na scenie panuje zbyt duzy ordnung:P ale to sie zmieni:)

akulaRenderMental4.jpg

 

kome -->> nie jest zle jak pracuje w isolation mode:) a juz mi sie nie chce kombinowac z exportem... sam wiesz ze im dluzej siedzi sie przy jednym projekcie tym szybciej chce sie go skonczyc:)

Jeszcze troche posiedze w maxie przy tym projekcie to zapomne jak sie w Rhino modeluje:)

POZDRAWIAM

Napisano

nadal fale mi sie nie podobają :/ co do modeliku to fajnie tylko zamknij klape bo przy takich falach to im zaleje ubota ;] te beczki to tez w rhino ?

Napisano
  • Autor

W Rhino jest tylko Akula nic wiecej... potem dojdzie jeszcze dzwig... ale pozniej:) reszta to max 7 a render to scanline...nie wiem dlaczego ale Vray jakby mial problemy z iloscia poly;/ a klapa bedzie otwarta bo musza tam glowice zaladowac:) a o Akule sie nie martw... napewno sie nie utonie:)

POZDRAWIAM

Napisano
  • Autor

Zawieszam prace nad tym WIPem...z powodu lenistwa i w ogole jakos mi sie juz znudzila a konca jeszcze nie widac:) a juz sie nie moge doczekac pracy nad kolejnym modelem... oczywiscie w RHINOCEROS:P

POZDRAWIAM

Napisano

chicken... ;D Juz niedaleko bylo do konca, troche zaciecia tylko i juz... a tak to kolejny projekcik do archiwum niedokonczonych ;]

Napisano
  • Autor

No dobra... namowiliscie Cie mnie:P Bede nad nim pracowac:) Zastanawiajace jest to ze jednak kogos interesuje moj projekt ale dlaczego dopiero wtedy gdy chce sie wycofac?:P

POZDRAWIAM

Napisano

No wszystko ładnie orpócz tej wody :\

Robiłeś ją Noisem? Bo woda powinna być trochę bardziej regularna - powinny być fale równoległe ;)

 

Pozdr i powodzenia w dalszej pracy ;)

Napisano

no to sie rozumie mohseth !!

a pluginy do wody to glu3d i realflow (lepszy ale wolny)

Napisano

Jak scenki nie skonczysz, to masz przer... khem, khem... wiadomo o co chodzi. :)

(tu groze palcem)

No i zeby mi to byl ostatni raz... :P

 

pozdrawiam

Napisano
taka mala zabawa... troszke mi sie ustawienie tych fal nie podoba, a Wam?:)

POZDRAWIAM

 

akulaRenderMental2.jpg

 

w nawiązaniu do powyższego obrazka: w czasie cumowania stery głębokości powinny być schowane w kadłubie.

 

 

a jeśli chodzi o scenkę: rozważałeś może mniej lub bardziej dynamiczne wynurzenie przez pokrywę lodową?

Napisano

jedna uwaga.....wydaje mi sie ze woda w porcie jest troche spokojniejsza...a twoja wyglada jak by byla podczas sztormu jakiegos....wiem to bo mieszkam w Gdyni i port mam na codzien:)

Napisano
  • Autor

Rezygnuje jednak ze sceny w porcie, nie chce mi sie juz modelowac tyle tego:)... ale mam taka wizje... jak wam sie podoba?:) Moze macie jeszcze jakies sugestie? sorki za "prowizoryczna lodzi ale wyeksporuje ja od nowa:P

POZDRAWIAM

DeadEnd.jpg

Napisano

Mi się wydaje że te miny sa troche za duże w porównaniu do łodzi i beczek. Ogólnie jest ok, model ci wyszedł bardzo dobrze.

Napisano

miny ujdą... choć są stanowczo zbyt duże. natomiast te beczki są zupełnie nie na miejscu - wyglądają jak bomby głębinowe z czasów drugiej wojny.

Napisano

hmm.. jak juz napisali moi poprzednicy.. miny sa za duze.. po za tym wydaje mi sie ze jest ich takze za duzo .. :P zobaczymy jak Ci wyjdzie klimat dna morskiego.. ;] pozdrawiam i czekam na dalsze rendery ;)

Napisano

przecie to tylko zarys tego co ma robić :P ale i tak nie wyrobiłeś żeby dokończyć a to nie ładnie :P

Napisano
  • Autor

Dziekuje za wiele odpowiedzi:D

Scena nazywa sie "dead End" moze nie wszyscy rozumieja po angielsku... ale to znaczy slepy zaulek, droga bez konca... a mi wlasnie chodzi o to aby ukazac Akule uciekajaca przed minami glebinowymi:) ktora w ferwoze uciekczki nie zauwazaly na sonarach metalowych jezykow:P

aha wiem ze miny sa zbyt duze ale to nie jest problem:)

POZDRAWIAM

 

PS. A w latach np 60 nikt juz nie uzywal bomb glebinowych?

Napisano
  • Autor

Kurcze jak zdecydowalem sie nie pozucac tego projektu to jakis blad mi wyskakuje ... zrobilem wszystko co tam mowili ale dalej nic:(

macie moze jakies sugestie?

Problem.JPG

Napisano

jak mi wywala ten błąd podczas importu scenki spod rhino do maxa to poprostu dziele scenke na mniejsze i wtedy import to max, ale jak ci wywala przy otwieraniu pliku max z scenką to spróbuj merge :P pozdrawiam.

Napisano
"dead End" [...] to znaczy slepy zaulek, droga bez konca...

 

"ślepy zaułek" - zgoda. ale "droga bez końca" to raczej przeciwieństwo tegoż. ale ok, chodzi ogólnie o położenie, z którego trudno się wydostać.

 

a mi wlasnie chodzi o to aby ukazac Akule uciekajaca przed minami glebinowymi:) ktora w ferwoze uciekczki nie zauwazaly na sonarach metalowych jezykow:P

 

chyba uciekającą przed bombami... poprzez podwodne pole minowe. a z tym ferworem ucieczki trochę przegiąłeś - to tak jakby biec przez las z zamkniętymi oczami. ;) wątpię by okręt klasy Akuła dał się zapędzić na płytkie wody pomiędzy miny...

 

A w latach np 60 nikt juz nie uzywal bomb glebinowych

 

pierwsza jednostka klasy Akuła weszła do służby w 1986 roku więc nie wiem skąd te lata '60. a klasyczne bomby głebinowe w postaci beczek z TNT zostały raczej wyparte przez kierowane torpedy ZOP (u czerwonych jeszcze rakietobomby RBU). zresztą te miny z obrazka również przywodzą na myśl drugą wojnę.

Napisano
  • Autor

kaa -- >> rzeczywiscie dopiero teraz skojarzylem ze drugie skojarzenie nie jest zbyt trafne;) masz racje uciekajaca przed bombami... ale w takim razie zamienie je na dwie moze trzy torpedy... nawet nie wiedzialem ze Akula weszla do sluzby dopiero w 80' latach

Narazie to mecze sie z exportem... ale do podgrzania atmosfery powiem ze jestem bliski sukcesu:)

POZDRAWIAM

 

Aha i miny zostaly z WW II

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.